در حال نمایش 9 نتیجه

معرفی محصولات اسکراب و لایه بردار

امروزه روتین های پوستی بسیار گوناگون و مختلفی برای هر نوع پوستی وجود دارد، اما یکی از مهم ترین مراحل هر روتین پوستی لایه برداری میباشد. اسکراب و لایه بردار از دیگر محصولات مراقبتی پوست با قدرت تمیزکنندگی بسیار بالا هستند که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کردند.

اسکراب چیست؟

اسکراب ها به محصولاتی گفته میشود که در ساختار خود دارای دانه های کوچک و محکمی است که ساختار آن ها را کمی زبر میکند تا سلول های مرده پوست را به راحتی و آرامی از بین ببرند. اسکراب های تاثیرات زیادی مثل نرم شدن، صاف شدن و سفید شدن پوست دارند. اگر به اطلاعات بیشتری درباره اسکراب نیاز دارید حتما مقاله اسکراب چیست را مطالعه کنید.

انواع اسکراب و لایه بردار

اسکراب ها بر اساس ناحیه ای که در آن استفاده میشوند به سه دسته اسکراب صورت، بدن و سر تقسیم میشوند که تفاوت آن ها در خشن بودن و اندازه دانه های به کار رفته در آن است. برای مثال اسکراب های صورت بسیار ملایم هستند تا به پوست صورت آسیبی نرسد اما اسکراب های بدن ممکن است کمی درشت تر و خشن تر باشند.

اسکراب و لایه بردار پوست چرب

اسکراب ها با بستن منافذ باز پوست و از بین بردن چربی اضافه پوست میتوانند چربی پوست را کنترل کنند و باعث از بین رفتن این چربی اضافی که زمینه ای بسیار مناسب برای ایجاد جوش و آکنه است بشوند. اگر پوست چربی دارید بهتر است از اسکراب هایی مانند عسل و قهوه استفاده کنید.

اسکراب و لایه بردار پوست خشک

پوست های خشک باید از اسکراب هایی که دارای آبرسان هستندو بافت ملایم تری دارند مانند اسکراب نارگیل و شی باتر استفاده کنند تا علاوه بر آبرسانی پوست باعث ایجاد خراش و خشک شدن بیشتر پوست نشود.

بهترین برندهای محصولات اسکراب و لایه بردار صورت

برند گارنیه که اسکراب و لایه بردارهای سه کاره ای برای صورت تولید میکند که بعنوان ماسک و لایه بردار پوست صورت قابل استفاده هستند.
برند فرانسوی ایوروشه که از نامدار ترین برندهای صنعت آرایشی و مراقبت پوست است و انواع لایه بردار و اسکراب های صورت و بدن با عصاره های مختلف را تولید میکند.
برند بیوآکوا نیز از تولید کننده های انواع اسکراب و لایه بردار برای انواع پوست است که قیمت های بسیار اقتصادی و کیفیت بسیار بالایی دارند.