در حال نمایش 5 نتیجه

صابون ابرو چیست؟

ابروها یکی از اعضای مهم صورت هستند که در جلوه صورت تاثیر زیادی دارند. ابزار های زیادی مانند مداد و ریمل ابرو برای آرایش ابرو وجود دارد و یکی دیگر از این محصولات صابون ابرو است. صابون ابرو که برای لیفت و حالت دهی ابروها مورد استفاده قرار میگیرد و با ترند شدن ابروهای لیفت و طبیعی طرفداران زیادی پیدا کرده است و جزو اولویت های آرایشی بیشتر خانم ها است به صورتی که حتی اگر اهل آرایش و استفاده مکرر از لوازم آرایشی نباشند هم به استفاده از صابون و ژل ابرو پاسخ منفی نمیدهند. صابون های ابرو معمولا در کنار خود حاوی یک برس ابرو برای استفاده هستند که با استفاده از آن میتوانید ابروهای خود را لیفت کنید.

ژل ابرو چیست؟

ژل ابرو نیز دقیقا کاربرد و عملکردی مانند صابون ابرو دارد و باعث حالت دهی ابروها میشود اما همانطور که از اسمش مشخص است برعکس صابون های ابرو، بافتی مایع دارد و شبیه به ریمل است. ماندگاری و تاثیرگذاری ژل های ابرو نیز مانند صابون های ابرو است و استفاده آن ها بسیار ساده و راحت است.

انواع صابون و ژل ابرو

صابون و ژل های ابرو انواع بسیار مختلفی بر اسا ترکیبات و حجم دارند. به دلیل افزایش محبوبیت ژل و صابون ابرو امروزه این محصلات در حجم های بسیار متنوعی ساخته میشوند که میتوانید براساس نیاز خودتان بهترین حجم را انتخاب کنید. همچنین ترکیبات مختلفی در فرمولاسیون های ژل و صابون های ابرو بکار میرود که میتواند باعث ایجاد تنوع در خاصیت های محصول شود. برای مثال بعضی از ژل و صابون های ابرو مخصوص ابروهای کم پشت یا پر پشت یا ابروهای دارای ریزش هستند.

تفاوت ژل ابرو و صابون ابرو

به صورت کلی میتوان گفت ژل های ابرو ماندگاری کمتری نسیت به صابون های ابرو دارند و برای ابروهای پرپشت گزینه مناسب تری هستند زیرا قدرت بیشتری نسیت به صابون ابرو دارند که به دلیل مایع بودن ژل ها است. صابون های ابرو برای افرادی که ابروهای بسیار کم پشتی دارند گزینه مناسب تری است و میتواند جلوه طبیعی تری به ابرو بدهد.

نحوه استفاده از ژل صابون ابرو

استفاده از ژل و صابون ابرو بسیار آسان است. تنها لازم است در پایان آرایش خود با استفاده از برس ابروی محصول مقدار مورد نظری از ژل یا صابون را به روی ابروهای خود بزنید و به سمت بالا بکشید تا لیفت شود. میتوانید با قیچی ابرو، ابروهای بلند و نا منظم را مرتب کنید.

بهترین برندهای صابون و ژل ابرو

برند کالیستا تولید کننده انواع صابون ابرو کاملا گیاهی که تقویت کننده و ضد ریزش ابرو نیز است.
برند اسنس تولید کننده ژل های ابرو بسیار مایع و شفاف با بافت سبک که فاقد هرگونه مواد شیمیایی است.
برند مورلی که صابون ابروهای بسیار زیبایی حاوی انواع روغن های گیاهی و طبیعی برای تقویت ابرو و با ماندگاری 24 ساعته تولید میکند.
برند گاربرینی که انواع ژل ابرو با کیفیتی باورنکرندنی و قیمت بسیار مناسب عرضه میکند.

قیمت صابون لیفت ابرو

طبیعتا قیمت ژل و صابون لیفت ابرو مانند هر ابزار آرایشی دیگری تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند ترکیبات، حجم و شرکت تولید کننده میتواند کاملا مختلف باشد. طبیعتا برندهای نامدار و شناخته شده به دلیل اعتبار و اطمینانی که به مشتری عرضه میکنند قیمت بالاتری دارند که به دلیل کیفیت بالای آن ها است.