در حال نمایش 6 نتیجه

معرفی محصولات آبرسان و سرم پوست

آبرسان و سرم های پوست یکی از مهم ترین جایگاه را در روتین یک پوست شاداب و سالم دارند. سرمها و آبرسان های پوست باعث جلوگیری از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست میشوند و با آبرسانی پوست باعث روشن شدن و صاف شدن پوست نیز میشوند. با توجه به نوع محصول و ترکیباتش آبرسان ها و سرم های پوست میتوانند حاوی مواد مغذی مختلفی مانند ویتامین ها، عصاره های مختلف مانند عصاره برنج، هیالورنیک اسید و … باشند که میتوانند تاثیراتی مانند کوچک کردن منافذ پوست، تنظیم چربی پوست، جوانساز پوست، از بین برنده سلول های مرده پوست، لایه برداری و از بین بردن جوش و آکنه داشته باشند.

آبرسان پوست چیست؟

آبرسان پوست محصولاتی است که با داشتن فرمولاسیون های حاوی مواد بسیار مرطوب کننده میتوانند باعث آبرسانی و جلوگیری از خشکی پوست شوند. آبرسان های پوست بسیار برای استفاده افرادی که پوست خشک دارند توصیه میشود زیرا از پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری میکند.

سرم پوست چیست؟

سرم پوست محصولاتی هستند که ترکیبات مغذی زیادی در آن ها به کار رفته است و با ورود به لایه های زیرین پوست میتوانند مشکلات پوستی زیادی مانند چین و چروک، جوش و آکنه، منافذ باز و … را از بین ببرند. در زبان ساده میتوان گفت سرم های پوست وظیفه تغذیه پوست و جبران کمبود های پوست را به عهده دارند. سرم های پوست انواع بسیار مختلفی مانند سرم های جوان کننده پوست، ضد جوش، مخصوص پوست های خشک، چرب و … دارند.

بهترین برندهای محصولات آبرسان پوست

برند بیوآکوا که قیمت های بسیار اقتصادی و به صرفه همراه با فرمولاسیون های گیاهی و کیفیتی فوق العاده دارد.
برند نیتروژینا که برای هر نوع پوستی با هر مشکلی یک محصول فوق العاده و انحصاری دارد و هیچوقت پوست شما را ناامید نمیکند.

عوارض استفاده از سرم صورت

سرم های صورت و آبرسان ها در حالت عادی هیچگونه ضرری برای پوست شما ندارند، اما اگر سرم و آبرسان پوست تان مناسب نوع پوست شما نباشد، تاریخ انقضا آن گذشته باشد یا تقلبی و فیک باشد ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به پوست شما وارد کند. پس قبل از خرید هرگونه محصول مراقبتی پوستی مانند آبرسان و سرم پوست از تاریخ داشتن و اصل بودن محصول مطمئن شوید و نوع پوست خود را بشناسید تا بهترین محصول را برای پوست خود انتخاب کنید.