در حال نمایش 2 نتیجه

برق لب چیست؟

برق لب ها یکی از محصولات آرایش لب است که امروزه به قدری محبوبیت پیدا کرده است که حتی بسیاری از افراد برق لب را جایگزین رژلب کرده اند. برق لب دارای شاین و براقیت زیبایی است که میتواند جلوه بسیار زیبایی به لب بدهد و حتی لب ها را برجسته تر نشان میدهد. 

انواع برق لب

برق لب ها به صورت کلی به دو دسته بی رنگ و رنگ دار تقسیم میشوند. برق لب های بی رنگ بصورت مایعی بی رنگ و شاین دار هستند که میتوانید خالی یا برروی رژلب استفاده کنید. برق لب های رنگ دار تنوع رنگی بسیار بالا و معمولا رنگ های ملایمی دارند. همچنین از نظر ترکیبات برق لب ها میتوانند خاصیت های مختلفی مانند حجم دهنده، آبرسان، نرم کننده و 24 ساعته داشته باشند. برق لب های حجم دهنده معمولا فلفلی و تند هستند و در ابتدا میتوانند باعث سوزش کم لب بشوند.

برق لب حجم دهنده

برق لب های حجم دهنده معمولا دارای ترکیبات حجم دهنده لب فلفلی و تند هستند که در ابتدا میتوانند باعث سوزش کم لب بشوند و سپس باعث حجم گرفتن لب میشود. توجه داشته باشید که برق لب های حجم دهنده موقت هستند.

خرید برق لب

کیفیت در هر محصولی حرف اول را میزند و برای خرید بهترین برق لب هم باید به این نکته توجه کرد. برق لب های بی کیفیت میتوانند به زودی از بین بروند و جذب لب شوند، اما برق لب های باکیفیت علاوه بر ماندگاری بیشتر میتوانند باعث نرم شدن و آبرسانی لب ها نیز بشوند. پس لطفا به هیچ وجه بخاطر ارزان بودن از برق لب های بی کیفیت استفاده نکنید. از اصل بودن و تاریخ داشتن برق لب اطمینان حاصل کنید و سعی کنید از برندهای شناخته شده خرید کنید.

بهترین برندهای برق لب

برند گاربرینی که انواع برق لب های بی رنگ، رنگ دار و خجم دهنده با کیفیتی فوق العاده بالا را تولید میکند.