در حال نمایش 3 نتیجه

معرفی انواع نرم کننده مو

نرم کننده های مو محصولاتی برای مراقبت مو هستند که در کنار شامپو برای حالت پذیری مو، انعطاف پذیری مو و … استفاده میشوند. درست است که شامپو ها به تنهایی محصولی فوق العاده برای موها هستند اما بدون استفاده از نرم کننده روتین مراقبت موی شما کامل نمیشود. کوتیکول خارجی ترین لایه فولیکول مو است که از کراتین تشکیل شده است. نرم کننده ها تاثیر بسیار زیادی در حفظ و محافظت از کوتیکول رو را دارند.

مزایای استفاده از نرم کننده مو

مو میتواند تخت عوامل بسیار مختلفی مانند آب و هوا، رنگ و دکلره، استفاده از لوازم حرارتی مانند سشوار و اتو مو و … دچار آسیب شوند و شامپو به تنهایی نمیتواند محافظت مو را به خوبی انجام دهد. نرم کنننده ها محصولاتی قوی و ملایم هستند که رطوبت و روغن های از دست رفته و مورد نیاز مو را تامین میکنند و منبعی فوق العاده برای تغذیه مو هستند. نرم کننده ها با ایجاد یک لایه محافظ بر روی مو باعث تقویت و جلوگیری از شکستگی، مو خوره و نازک شدن بافت مو میشوند. از دیگر مزایای استفاده از نرم کننده مو میتوان به افزایش براقیت، صافی و لطافت مو نام برد.

طریقه استفاده از نرم کننده مو

ابتدا موهای خود را با شامپو شست و شو و کامل آبکشی کنید و آب اضافی مو را بگیرید.
مقداری از نرم کننده را روی کف دست بریزید و از وسط تا نوک رو با کاملا پوشش دهید. از برخورد نرم کننده با پوست سر خود داری کنید زیرا باعث چرب شدن موی سر میشود.
موها را به آرامی ماساژ دهید و مطمئن شوید نرم کننده به خوبی روی مو را پوشش داده است.
پس از چند دقیقه موها را ترجیحا با آب سرد، کاملا شست و شو دهید.

بهترین برندهای نرم کننده مو

برند ایوروشه که از معتبر ترین برندهای تولید انواع محصولات مراقبتی پوست و مو است و میتوانید شامپو و نرم کننده های سازگار با موی خود را خریداری کنید.
برند پنتن که انواع نرم کننده، کرم و ماسک مو با بهترین کیفیت را وارد بازار میکند.
برند آلمانی گلیس که محصولاتی با کیفیت تضمینی در اختیارتان قرار میدهد.

خرید نرم کننده مو اصل

اگر قصد خرید نرم کننده مو دارای تاریخ انقضاء و اورجینال با بهترین قیمت را دارید، فروشگاه اینترنتی رژفام یکی از معتبر ترین فروشگاه های وارداتی است که تمامی محصولات مورد نیاز شما برای مراقبت از مو از برندهای شناخته شده و قابل اعتماد را با بهترین قیمت از کشور های دیگر مانند سوئد تهیه و به فروش میرساند. تمامی محصولات رژفام دارای ضمانت سلامت و اصالت کالا هستند و همچنین اگر برای پیدا کردن محصولات مناسب خود هستید مشاوران ما آماده راهنمایی شما هستند. با سفارش از فروشگاه اینترنتی رژفام، در هر نقطه از ایران سفارش خود را در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.