در حال نمایش 2 نتیجه

سایه چشم چیست؟

سایه چشم یکی از زیباترین محصولات آرایش چشم است که دنیایی بسیار رنگی رنگی و بزرگ دارد. سایه چشم میتواند گیرایی چشم ها را چند برابر کند و یک ترکیب سایه چشم خوب میتواند زیبایی باورنکردنی به آرایش بدهد. سایه های چشم تنوع رنگی بسیار بالایی دارند که میتوانید بر اساس رنگ لباس هایتان یا تم رنگی آرایشی خود از سایه چشم های ترکیبی استفاده کنید. سایه چشم میتواند باعث کوچک یا بزرگ تر دیده شدن چشم ها  و حتی برای تنظیم فاصله بین چشم و ابرو استفاده شود. برای مثال افراد عینکی که به دلیل استفاده از عینک دچار گودی چشم میشوند میتوانند با استفاده از سایه های روشن پلک های خود را کشیده تر نشان دهند و این گودی را رفع کنند.

انواع سایه چشم

سایه چشم ها از نظر مدل و ظاهری به دسته های سایه چشم پودری، مایع، کرمی و مدادی تقسیم میشوند. همچنین میتوان آن ها را به دو دسته سایه چشم تکی و پالتی تقسیم کرد. سایه های پالتی تعداد مختلفی دارند و برای استفاده از سایه چشم های ترکیبی بسیار مناسب است. از نظر جلوه نهایی نیز میتوان سایه های چشم را به دسته های نود و شاین دار تقسیم کرد.

سایه چشم پودری

خط چشم های پودری که به صورت پودر فشرده هستند معمولا بیشترین استفاده و محبوبیت را دارند زیرا استفاده از آن ها بسیار ساده است و برای افراد مبتدی بسیار مناسب است.

سایه چشم مایع

سایه های مایع نیز استفاده آسان و ماندگاری بسیار بالایی دارند اما برای پوست های چرب مناسب نیست زیرا باعث جذب نشدن خوب و ریزش آن میشود.

بهترین برندهای محصولات سایه چشم

برند سان رایز که پالت های سایه چشم بسیار جذابی دارد و برنده بهترین سایه چشم سال 2018 است.

خرید بهترین سایه چشم

ابتدا تصمیم بگیرید که از چه پالت رنگی برای سایه چشم قرار است استفاده کنید؟ رنگ های نود یا شاین دار؟ ملایم یا جیغ؟ در قدم دوم از اصل بودن کالا مطمئن شوید و سعی کنید از برند های شناخته شده و معتبر خرید کنید.