در حال نمایش 2 نتیجه

بالم لب چیست؟

خشک شدن پوست لب یکی از مشکلاتی است که برای هر فردی از کودک تا بزرگسال و خانم و آقا به آن مبتلا میشوند. ترک خوردن و پوسته پوسته شدن لب در فصول سرد میتواند بیشتر باشد و برای بانوان میتواند مشکل بزرگتری باشد زیرا استفاده  از رژلب برروی لب های خشک میتواند جلوه بدی داشته باشد. بالم لب یکی از محصولاتی است که مخصوص نرم کردن و از بین بردن خشکی لب ها است.

ترکیبات بالم لب

بالم لب میتوانند در بسته بندی های مختلفی باشد اما تمامی بالم های لب دارای ترکیباتی حاوی انواع آبرسان و دیگر مواد مرطوب کننده و نرم کننده لب هستند که خشکی لب را از بین میبرند و از ترک خوردن آن جلوگیری میکنند. این ترکیبات میتوانند علاوه بر آبرسان حاوی انواع ویتامین، ژل و روغن های گیاهی و عصاره های مختلفی باشد که باعث تقویت لب میشوند.

انواع بالم لب

بالم های لب از نظر ظاهری میتوانند بسیار مختلف باشند. بعضی از بالم های لب به صورت استیکی و شبیه به رژ لب هستند و بعضی به صورت کاسه ای، درون ظرف های کوچک و گردی قرار دارند. همچنین بالم های لب میتوانند بی رنگ و یا رنگی باشند که بر اساس سلیقه و نیازتان میتوانید هرکدام که میخواهید استفاده کنید.

خرید بالم لب

اگر لب هایی بسیار خشک و آسیب دیده دارید بهتر است از بالم لب های بدون رنگ و اسانس استفاده کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد. برای خرید بهترین بالم لب حتما از اصل بودن و تاریخ داشتن آن مطمئن شوید و از برندهای شناخته شده خرید کنید. بالم لب های تقلبی میتوانند حاوی مواد شیمیایی خطرناکی برای بدن باشند که به راحتی وارد دهان میشوند.

بهترین برندهای بالم لب

برند وازلین که انواع بالم لب های بی رنگ و رنگ دار با رایحه های بسیار دلپذیر را تولید میکند و که با ترکیبات بسیار مقوی در کمترین زمان لب ها را نرم و مرطوب میکند.

قیمت بالم لب

قیمت بالم لب با توجه به کمپانی سازنده، حجم و مواد بکار رفته میتواند بسیار متغیر باشد. طبیعتا بالم لب های بسیار با کیفیت قیمت بالاتری دارند. قیمت بالم لب میتواند از بیست هزارتومان شروع شود و حتی تا پانصد تومان ادامه داشته باشد. فروشگاه اینترنتی رژفام انواع بالم لب های اصل و اورجینال را با بهترین قیمت به فروش میرساند و میتوانید به راحتی بهترین بالم لب را خریداری کنید.