در حال نمایش 2 نتیجه

معرفی محصولات فوم و ژل اصلاح

اصلاح کردن صورت و بدن یکی از نشانه های بهداشت شخصی است زیرا این موهای زائد و صورت و بدن میتواند باعث افزایش تعریق و محل تجمع بسیاری از باکتری ها باشد. اصلاح صورت و بدن برای آقایان و بانوان میتواند کمی مشکل باشد زیرا باید بصورت مدام انجام شود. امروزه محصولات متنوعی برای اصلاح وارد بازار شده است که علاوه بر آسان کردن روند اصلاح مو، با داشتن ترکیبات مغذی از پوست محافظت کند که ژل و فوم اصلاح یکی از این محصولات هستند.

ژل و فوم اصلاح چیست؟

ژل و فوم های اصلاح محصولاتی با ترکیبات روان کننده است که باعث کاهش اصطکاک بین پوست و تیغ اصلاح میشود و تجربه اصلاح و شیوی آسان و راحت را برای شما رقم میزند. ژل و فوم های اصلاح معمولا دارای مرطوب کننده و آبرسان های قوی هستند تا از خشکی بعد از اصلاح پوست  جلوگیری کند. همچنین این محصولات با نرم کردن موها باعث شیو راحت تر و بدون ایجاد خراش و زخم میشود.

ژل اصلاح چیست؟

ژل اصلاح که بافت شفافی دارد و برای افراد با پوست حساس توصیه نمیشود و برای پوست های چرب بسیار مناسب است زیرا آب کمتری در آن ها استفاده شده است و چربی پوست را کنترل میکند. ژل های اصلاح نسبت به فوم اصلاح کف کمتری تولید میکند و بخاطر شفاف بودن میتوانید هنگام اصلاح به خوبی موهای خود را مشاهده کنید که باعث تسلط بیشتری میشود. ژل های اصلاح برای افراد با موهای کلفت بسیار مناسب است و بعد از استفاده حس خنکی خوبی به پوست میدهند.

فوم اصلاح چیست؟

فوم ها امروزه طرفداران بیشتری نسبت به ژل های اصلاح دارند و به صورت کف هستند. فوم های اصلاح باید به میزان بیشتری نسبت به ژل استفاده شود و به دلیل شفاف نبودن نمیتوان قسمت های شیو نشده را به خوبی مشاهده کرد اما بافت بسیار سبکی دارند و برای پوست های حساس و خشک بسیار مناسب هستند زیرا قدرت آبرسانی بسیار بالا دارند و معمولا فاقد الکل هستند.

بهترین فوم و ژل اصلاح بانوان

بانوان از روش های متفاوتی مانند وکس، لیزر و موم برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده میکنند اما بعضی از بانوان نیز ترجیح میدهند از ژیلت و تیغ های اصلاح استفاده کنند که در این صورت باید از یک محصول مکمل مانند ژل و فوم اصلاح برای روان شدن تیغ و جلوگیری از ایجاد زخم و خراش برروی پوست و همچنین محافظت و آبرسانی پوست استفاده کنند.

بهترین فوم و ژل اصلاح آقایان

آقایان معمولا باید هر روزه صورت خود را اصلاح کنند که اگر این اصلاح بدون استفاده از محصولات روان کننده و محافظ پوست مانند ژل و فوم اصلاح انجام شود میتواند در طول زمان باعث خشک شدن پوست، ایجاد زخم و خاش، التهاب و … شود. به همین دلیل حتما توصیه میشود که برای اصلاح صورت با تیغ و ژیلت از ژل و فوم های اصلاح استفاده  کنید.

بهترین ژل و فوم اصلاح

بهترین ژل و فوم اصلاح باید مناسب با نوع پوست باشد تا بهترین تاثیرگذاری ممکن را داسته باشد و همچنین اصل بودن و تاریخ داشتن کالا از دیگر فاکتور هایی است که اگر رعایت نشود احتمال آسیب دیدن پوست وجود دارد. هرچه ژل و فوم اصلاح روان تر باشد میتوانید شیو آسان تری را تجربه کنید و خیالتان راحت باشد که قرار نیست پوستتان را خراش دهید. سعی کنید از محصولی فاقد الکل استفاده کنید تا باعث خشکی پوست نشود و همچنین سراغ محصولاتی که حاوی آبرسان، ویتامین، روغن های طبیعی و دیگر ترکیبات مغذی برای پوست هستند بروید.

بهترین برندهای محصولات ژل و فوم اصلاح

برند آرکو من بصورت انحصاری تنها ژل و فوم های اصلاح مردانه در عصاره های مختلف و مناسب برای هر نوع پوستی حتی پوست های حساس تولید میکند که ترکیبات بسیار مقوی مانند انواع ویتامین ها و آنتی باکتریال ها در آن استفاده شده است.