کرم روشن کننده Bioaqua

کرم روشن کننده پوست بیوآکوا

مناسب انواع پوست و حاوی عصاره شکوفه گیلاس

مناسب برای نواحی تناسلی، زیربغل، کشاله ران و لب

روشن کننده و سفید کننده نواحی تیره و حفظ کننده رطوبت پوست

افزایش کلاژن سازی و بازسازی کننده پوست و دارای رنگ صورتی ملایم

ساخت کشور چین

6947790780283

حجم: 30 میلی لیتر

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

199,000 تومان

11 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

199,000 تومان

11 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون تومان

معرفی کرم روشن کننده Bioaqua

تیره شدن نواحی حساس پوست مانند زیر بغل، کشاله های ران، زیر بازو، نواحی تناسلی ( واژن ) و … همیشه یکی از ترس ها و دغدغه های بانوان است که میتواند باعث از بین رفتن اعتماد بنفس شان شود.
کرم روشن کننده نواحی تیره بیوآکوا محصولی جادویی برای از بین بردن تیرگی های پوست است که میتواند به سرعت تمامی سیاهی ها و تیرگی های نواحی مختلف پوست را از بین ببرد.
کرم روشن کننده بیواکوا یکی از باکیفیت ترین محصولات تولیدی برند معتبر Bioaqua است که مورد استفاده و استقبال بسیار زیادی قرار گرفته است. این کرم جادویی قابل استفاده بر تمامی نواحی بدن بجز صورت میباشد و با رنگ صورتی ملایمی که دارد باعث خوش رنگ شدن نواحی تیره پوست مانند نوک سینه، ناحیه تناسلی، آرنج، زیربغل و زانو میشود و همچنین قابل استفاده به عنوان بالم لب و تینت لب است که باعث آبرسانی و خوش رنگ شدن لب ها میشود. کرم جادویی بیوآکوا فرمولاسیونی غنی دارد که بدون آسیب رساندن به بافت پوست، پوستی سالم، شاداب و صورتی رنگ را برای مصرف کنندگان به ارمغان میاورد و همچنین قیمتی بسیار به صرفه دارد و سازگار با تمامی پوست ها است. این محصول دارای بسته بندی زیبا و تیوپ های 30 گرمی بسیار شیک است که به راحتی در کیف جا میشود و قابل حمل است.

کاربرد کرم رفع تیرگی بیوآکوا

مصرف کرم روشن کننده بیوآکوا میتواند علاوه بر خاصیت روشن کنندگی، به دلیل وجود عصاره گیلاس و آلبالو در فرمولاسیون خود، باعث خوش بویی و حس بسیار خوشایندی شود و همچنین با داشتن ویتامین و پروتئین، باعث بازسازی پوست میشود.رنگ صورتی بسیار ملایم این کرم و فاقد هرگونه مواد شیمیایی بودن آن باعث شده است تا به عنوان بالم لب نیز استفاده شود و در رده آرایشی نیز طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است زیرا این محصول یک محصول روشن کننده است که خاصیت روشن کنندگی آن بروی پوست لب نیز بسیار مناسب می باشد. به عبارتی اگر می خواهید لب های صورتی رنگ و زیبا داشته باشید، میتواند از محصول روشن کننده بیوآکوا استفاده کنید زیرا این محصول همانند یک تینت لب عمل میکند و باعث روشن شدن طبیعی رنگ لب میشود.

روش استفاده کرم روشن کننده جادویی بیوآکوا

روش استفاده این محصول همانند استفاده از هرنوع کرم مرطوب کننده و یا سفید کننده بسیار راحت و آسان می باشد به این صورت که ابتدا ناحیه مورد نظر را با استفاده از ژل های شستشو و یا صابون و فوم شستشوی مناسب پوستتان، کاملا شستشو دهید و سپس خشک کنید و بعد از آن مقداری از کرم را برروی ناحیه مورد نظر بمالید و به مدت چند دقیقه کاملا ماساژ دهید تا جذب پوست شود.
قبل از استفاده مقداری از کرم را بر روی قسمت کوچکی از پوست دست تست کنید تا مطمئن شوید که به مواد تشکیل دهنده کرم حساسیتی ندارید و با پوست تان سازگار است.
توجه داشته باشید که برای استفاده از این کرم بر ناحیه تناسلی، به هیچ وجه کرم را به داخل واژن نزنید.

معرفی برند Bioaqua

برند بیوآکوا یکی دیگر از برند های محبوبی است که امروزه به دلیل قیمت های مناسب و فرمولاسیون های کاملا گیاهی که دارد، توانسته طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. برند بیوآکوا تمرکز خودش را بر روی تولید انواع محصولات مراقبت پوست بر پایه های کاملا گیاهی، مناسب برای انواع پوست ها گذاشته است که باعث میشود بتوانید به راحتی تمامی محصولات مورد نیاز روتین پوستی خود را از بیوآکوا تهیه کنید. برعکس قیمت های بسیار ارزانی که محصولات این برند دارند اما کیفیت فوق العاده محصولات بیوآکوا جایی برای شک و تردید نمیگذارد و این برند مثال نقص هرچه ارزان تر بی کیفیت تر است.

منبع: https://thebioaqua.com/products/bioaqua-nenhong-gel-lips-girl-whitening-tender-pink-body-skin-care-cream

 

 

محصولات مرتبط

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

2 دیدگاه برای کرم روشن کننده Bioaqua

  1. الهام علوی علوی

    مصرف مداوم جواب میده نه با یک بار مصرف

  2. الهام علوی علوی

    من به عنوان بالم لب استفاده میکنم صورتی خوش رنگه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی