پچ چشم جلبک قرمز بیوآکوا

پچ چشم Bioaqua حاوی جلبک قرمز

مناسب انواع پوست و حاوی عصاره جلبک قرمز دریایی

آبرسان و از بین برنده خشکی پوست و افزایش گردش خون پوست

آنتی اکسیدان و جوان کننده پوست و سفت کننده پوست

از بین برنده سلول های مرده و چین و چروک دور چشم

مناسب برای از بین بردن سیاهی، چین و چروک وحاله دور چشم

ساخت کشور چین

4010355117144

حجم: 60 عدد (30 جفت)

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

155,000 تومان

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

155,000 تومان

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون تومان

معرفی پچ چشم جلبک قرمز بیوآکوا

استرس میتواند باعث ایجاد تاثیرات بسیار منفی در تغذیه و سلامت پوست و مو بگذارد. از جمله تاثیرات استرس بروی پوست زیر چشم میتوان به تورم و قرمزی و التهاب زیر پوست که در بعضی افراد به دلیل استرس و نگرانی ایجاد میشود نام برد.
پچ چشم جلبک قرمز بیوآکوا Bioaqua محصولی برای ایجاد آرامش و طراوت در پوست، مخصوصا پوست دور چشم است که با کمک به بازسازی سلول های از بین رفته و آسیب دیده پوست باعث از بین رفتن چین و چروک و پف دور چشم میشود و به آبرسانی پوست کمک بسیاری میکند. در هنگام استفاده از این محصول میتوانید خنکی و طراوت را کاملا احساس کنید که نشاط و آرامش را به پوست ما هدیه میدهد. با استفاده از پچ زیر چشم جلبک قرمز میتوانید از آنتی اکسیدان قوی داخل جلبک استفاده کنید و از چین و چروک و خطوط زیر چشم رهایی پیدا کنید. همچنین این محصول به از بین بردن آفتاب سوختگی، التهاب و قرمزی دور چشم نیز کمک میکند.

ترکیبات پچ چشم جلبک Bioaqua

اصلی ترین ماده تشکیل دهنده این محصول جلبک دریایی قرمز میباشد که دلیل داشتن مواد مغذی و مفید مانند آنتی اکسیدان قدرتمند، بعنوان بهترین تغذیه کننده و محافظ پوست شناخته میشود و به صورت متعددی در صنعت تغذیه و آرایشی مورد استفاده قرار میگیرد. این جلبک قرمز در شرایط شوری آب دریا، شدت بالای نور خورشید و دسترسی نداشتن به مواد غذایی رشد و زندگی میکند که باعث ایجاد آنتی اکسیدان بسیار قدرتمندی در این جلبک میشود که برای پوست بسیار مفید است و میتواند باعث ایجاد شفافیت و نرمی پوست شود.
جلبک های دریایی قرمز علاوه بر آنتی اکسیدان های قوی دارای آمینواسید و اسیدفولیک هستند که مانند معجزه ای برای طراوت و آبرسانی پوست عمل میکند.

کلاژن هیدرولیز شده (Hydrolyzed Collagen) باعث افزایش خاصیت کشسانی، روشن شدن و آبرسانی پوست میشود.

استیل هگزاپپتید 8 (Acetyl Hexapeptide-8) از بین برنده چین و چروک ها و خطوط ریز دور چشم و جلوگیری از ایجاد چین و چروک جدید.

آلانتوئین (Allantoin) مرطوب کننده و آبرسان پوست و جلوگیری از هدر رفتن آب و رطوبت پوست

روش مصرف پچ بیوآکوا حاوی جلبک قرمز

دو عدد از پچ ها را  با استفاده از قاشق مخصوص که داخل محصول است، از بسته بندی خارج کرده و بروی پوست زیر چشم قرار میدهیم و اجازه میدهیم که به مدت 10 الی 20 دقیقه برروی پوست باقی بماند وبعد از برداشتن پچ ها با نوک انگشتان دور چشم را ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود.
از این پچ ها میتوان علاوه بر دور چشم بروی پیشانی، دور لب، روی چانه و گونه نیز استفاده کرد.

معرفی برند Bioaqua

برند بیوآکوا یکی دیگر از برند های محبوبی است که امروزه به دلیل قیمت های مناسب و فرمولاسیون های کاملا گیاهی که دارد، توانسته طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. برند بیوآکوا تمرکز خودش را بر روی تولید انواع محصولات مراقبت پوست بر پایه های کاملا گیاهی، مناسب برای انواع پوست ها گذاشته است که باعث میشود بتوانید به راحتی تمامی محصولات مورد نیاز روتین پوستی خود را از بیوآکوا تهیه کنید. برعکس قیمت های بسیار ارزانی که محصولات این برند دارند اما کیفیت فوق العاده محصولات بیوآکوا جایی برای شک و تردید نمیگذارد و این برند مثال نقص هرچه ارزان تر بی کیفیت تر است.

منبع: https://thebioaqua.com/products/blue-copper-peptide-red-algae-black-pearl-eye-mask-cpzzljy?variant=43246639841529

 

محصولات مرتبط

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

1 دیدگاه برای پچ چشم جلبک قرمز بیوآکوا

  1. الهام علوی علوی

    قرتی بازیه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی