سرم ویتامین سی Bioaqua

سرم ویتامین سی جوان کننده بیوآکوا

مناسب انواع پوست و سرشار از ویتامین سی

از بین برنده چین و چروک پوست

محافظ پوست در برابر اشعه UV

افزایش کلاژن سازی و جوانساز پوست

کوچک کننده منافذ باز پوست

ساخت کشور چین

6941349366713

حجم: 100 میلی لیتر

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

139,000 تومان

3 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

139,000 تومان

3 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون تومان

معرفی سرم ویتامین سی Bioaqua

سرم ویتامین سی بیوآکوا برگرفته از مرکبات طبیعی و غنی از ویتامین سی میباشد که سازنده اصلی فرمولاسیون این سرم است که خواص بسیار زیادی برای پوست شما دارد از مهم ترین آن میتوان به خاصیت آنتی اکسیدان اشاره کرد. از خواص مهم ویتامین سی میتوان جلوگیری از بروز پیری زودرس، آسیب های ناشی از اشعه های مضر آفتاب و همچنین قدرت بالایی که در بازسازی سلول های آسیب دیده دارد نام برد. ویتامین سی یک ضد لک طبیعی بسیار قوی است که برای از بین بردن کک و مک و لک های ایجاد شده به خاطر عوارض بارداری یا اشعه های افتاب مفید است و در کل رنگ پوست شما را روشن تر میکند. این سرم مناسب برای انواع پوست خشک، چرب، مختلط و حساس میباشد.

ترکیبات سرم حاوی ویتامین سی

ویتامین سی از جمله مهمترین و کاربردی ترین ویتامین های مورد نیاز پوست است که به جوانسازی و افزایش و تحریک کلاژن سازی و جلوگیری از پیری زودرس اشاره کرد. اضافه کردن ویتامین سی به روتین روزانه پوست میتواند به شما پوستی شفاف و درخشان هدیه دهد.
هیالورونات سدیم مرطوب کننده و آبرسان بسیار قوی پوست که از خشکی و ترک خوردن پوست جلوگیری میکند و باعث صاف و شفاف شدن پوست میشود.
صمغ زانتان (Xanthan Gum) خاصیت آبرسانی بسیار قوی لایه های زیرین پوست

ویژگی های سرم بیوآکوا حاوی ویتامین سی

روشن کننده و سفید کننده پوست، کاهش لک های پوستی، تقویت کننده بافت پوست، کمک به ساخت کلاژن، کوچک کننده منافذ باز پوست، کلاژن ساز، آبرسان، سفت کننده پوست، ضد باکتری، پوست را با ویتامین‌ها تغذیه می‌کند و سرعت پیری پوست را کاهش می‌دهد. شرکت بیوآکوا زمانی به فکر تولید این محصول افتاد که طبق تحقیقات متوجه شد از زمان های بسیار قدیم مردم برای زیبایی و شفافیت پوست خود از پوست پرتقال به عنوان تغذیه کننده پوست استفاده میکردند و پوست پرتقال را به آرامی و بصورت ماساژ برروی پوست خود میکشیدند. بیواکوا متوجه شد با این کار ویتامین سی موجود در پوست پرتقال با اکسیدان های خود، رادیکال های آزاد را خنثی میکند و از چین و چروک پوست جلوگیری میکند. این سرم ضد چروک و ضد پیری می باشد و علاوه بر آن سفت کننده پوست صورت است و به پوست بخصوص پوست های نواحی حساس مانند بالای چشم خاصیت ارتجاعی میدهد. سرم ویتامین سی دارای اسانس گیاهی بوده و هیچ گونه مواد شیمیایی در ساخت آن استفاده نشده است و یک سفید کننده پوست نیز محسوب میشود. همچنین با جذب سریع و بالای خود میزان چربی پوست را متعادل میکند و با استفاده مداوم به مرور زمان خطوط زیر چشم را از بین میبرد و مقاومت پوست رادر برابر آلودگی های و عوارض بیرونی مخرب پوست افزایش میدهد و مناسب تمامی پوست ها می باشد. رطوبت از دست رفته پوست را جبران میکند و در نتیجه از خشکی پوست جلوگیری کرده و آبرسان پوست نیز محسوب میشود.

روش مصرف سرم ویتامین سی بیوآکوا

ابتدا صورت خود را با فوم شستشوی مناسب پوست خود شستشو دهید سپس از تونر مخصوص پوست تان استفاده کنید و بعد از آن چند قطره از سرم را روی پوست خود بچکانید و به آرامی و کامل در همه قسمت های پوست ماساژ دهید. این محصول جذب بسیار سریع و بالایی دارد و انژی بخش و شفاف کننده می باشد. بهترین زمان برای استفاده از ویتامین سی برای روتین پوستی شبها قبل از خواب و قبل از استفاده از کرم مرطوب کننده میباشد.

معرفی برند Bioaqua

برند بیوآکوا یکی دیگر از برند های محبوبی است که امروزه به دلیل قیمت های مناسب و فرمولاسیون های کاملا گیاهی که دارد، توانسته طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. برند بیوآکوا تمرکز خودش را بر روی تولید انواع محصولات مراقبت پوست بر پایه های کاملا گیاهی، مناسب برای انواع پوست ها گذاشته است که باعث میشود بتوانید به راحتی تمامی محصولات مورد نیاز روتین پوستی خود را از بیوآکوا تهیه کنید. برعکس قیمت های بسیار ارزانی که محصولات این برند دارند اما کیفیت فوق العاده محصولات بیوآکوا جایی برای شک و تردید نمیگذارد و این برند مثال نقص هرچه ارزان تر بی کیفیت تر است.

منبع: https://thebioaqua.com/products/natural-vitamin-c-facial-serum-cpzzljy?_pos=1&_psq=vitamin&_ss=e&_v=1.0

محصولات مرتبط


  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

1 دیدگاه برای سرم ویتامین سی Bioaqua

  1. الهام علوی علوی

    راضی بودم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی