اسکراب هلو Bioaqua

اسکراب و لایه بردار هلو بیوآکوا

مناسب انواع پوست و لایه بردار پوست

حاوی عصاره هلو، جنسینگ، ویتامین E و هیالورونیک اسید

از بین برنده سلول ها مرده پوست

افزایش کلاژن سازی و گردش خون پوست

سفید کننده، آبرسان و مرطوب کننده پوست

ساخت کشور چین

6941349372646

حجم: 140 گرم

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

145,000 تومان

3 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

145,000 تومان

3 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون تومان

معرفی اسکراب هلو Bioaqua

اسکراب هلو بیوآکوا محصولی سرشار از عصاره هلو و ویتامین است که با پوست‌های چرب، خشک، معمولی، حساس، آکنه‌ای و هر نوع پوستی سازگار است. این اسکراب به آرامی پوست را لایه برداری میکند و آلودگی ها، چربی های اضافی پوست و سلول های مرده را از بین میبرد و باعث صاف و ابریشمی شدن پوست میشود. این لایه بردار محصولی ملایم اما قدرتمند است که با داشتن ویتامین های E و C پوست را تغذیه میکنند و با ایجاد یک لایه محافظ بر روی پوست از پوست در برابر آسیب های محیطی محافظت میکنند. اسکراب هلو بیوآکوا فاقد هرگونه مواد خشن و شیمیایی مانند پارابن است که این محصول را تبدیل به گزینه ای مناسب و طبیعی برای محافظت و لایه برداری پوست تان میکند. اسکراب های بیوآکوا به دلیل ترکیبات کاملا گیاهی و عدم استفاده از مواد و فرمولاسیون شیمیایی مورد استقبال بسیاری قرار گرفتند و یک انتخاب دائمی و همیشگی برای آنهایی که به پوست خود اهمیت میدهند است. شما میتوانید از این اسکراب علاوه بر پوست صورت برای نقاط تیره بدن و لایه برداری قسمت های مختلف بدن مانند زانو و آرنج و …. نیز استفاده کنید.
کرم لایه بردار هلو بیوآکوا برای از بین بردن جوش های پوست صورت و همچنین جوش های سرسیاه پوست که در اثر شستشوی نامناسب و آلودگی های موجود در هوا بروی پوست ایجاد میشود موثر است.

ترکیبات لایه بردار هلو بیوآکوا

هلو با خاصیت آبرسانی بالای پوست و خاصیت ضد التهابی پوست که از پوست به خوبی محافظت میکند و از التهاب آن جلوگیری میکند.
ویتامین سی موجود در هلو نیز معجزه ای برای پوست صورت است زیرا ویتامین سی از پیری پوست جلوگیری میکند و با کلاژن سازی به طراوت و جوانی و شادابی پوست کمک میکند.
جینسینگ قرمز برای روشن و شفاف تر شدن پوست و معجزه ای برای از بین بردن چین و چروک پوست
اسید مالیک (Malic acid) لایه بردار و روشن کننده پوست
توکوفرول ها (Tocopherols) حاوی ویتامین E و ترمیم کننده و مرطوب کننده پوست
هیالورونات سدیم (Sodium hyaluronate) آبرسانی عمقی پوست و جلوگیری از خشکی و کم آبی پوست
گیاه زلف شیطان که آب درون سلولی پوست را افزایش میدهد و آبرسانی عالی برای پوست به حساب می آید و جریان خون را در پوست افزایش میدهد و علاوه بر افزایش شادابی و شفافیت پوست، پوست صورت را از قرار گرفتن در برابر خطر ابتلا به سرطان مصون میکند.

روش مصرف اسکراب حاوی هلو Bioaqua

قبل از استفاده مقداری به پشت دست خود بمالید و تست کنید اجازه دهید به مدت 30 ثانیه بروی دست شما بماند تا اگر حساسیتی دارید آن را نشان دهد و سپس پوست را شستشو داده و 24 ساعت صبر کنید تا مطمئن شوید آثاری از حساسیت مشاهده نمیکنید.
این اسکراب لایه بردار قابل استفاده بر روی صورت و بدن میباشد و بهتر است روی پوست خیس استفاده شود، اما اگر پوست حساسی ندارید و قصد لایه برداری عمقی دارید، میتوانید روی پوست خشک استفاده کنید.
مقداری از اسکراب را روی ناحیه مورد نظر بمالید و به صورت دورانی و با فشار ملایم ماساژ دهید. مدت زمان لازم برای ماساژ با اسکراب حداقل 30 ثانیه میباشد. سپس با آب ولرم پوست را شستشو دهید و درآخر، بعد از شستشو از مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید.
بعد از استفاده ممکن است مقداری احساس سوزش کنید که کوتاه مدت بوده و هیچ گونه جای نگرانی ندارد.

هرچند وقت یکبار باید از اسکراب استفاده کرد؟

استفاده زیاد از اسکراب میتواند باعث خشک شدن و نازک شدن پوست شود و به همین دلیل نباید هر روز یا هفته ای بیش از 2 بار از اسکراب استفاده کرد. زمان ایده آل استفاده از اسکراب ها برای پوست های خشک و حساس 1 الی 2 بار در دو هفته و برای پوست های چرب و مختلط 1 الی 2 بار در یک هفته میباشد.

معرفی برند Bioaqua

برند بیوآکوا یکی دیگر از برند های محبوبی است که امروزه به دلیل قیمت های مناسب و فرمولاسیون های کاملا گیاهی که دارد، توانسته طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. برند بیوآکوا تمرکز خودش را بر روی تولید انواع محصولات مراقبت پوست بر پایه های کاملا گیاهی، مناسب برای انواع پوست ها گذاشته است که باعث میشود بتوانید به راحتی تمامی محصولات مورد نیاز روتین پوستی خود را از بیوآکوا تهیه کنید. برعکس قیمت های بسیار ارزانی که محصولات این برند دارند اما کیفیت فوق العاده محصولات بیوآکوا جایی برای شک و تردید نمیگذارد و این برند مثال نقص هرچه ارزان تر بی کیفیت تر است.

منبع: https://thebioaqua.com/products/peach-exfoliating-cream-cpzzljy?variant=43196884517113

محصولات مرتبط

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

1 دیدگاه برای اسکراب هلو Bioaqua

  1. الهام علوی علوی

    خوب بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی