فوم شستشو صورت بیوآکوا BIOAQUA مدل شیر گاو

فوم شستشو صورت شیر گاو BIOAQUA

آبرسان، مرطوب کننده و تمیز کننده عمقی، مناسب برای انواع پوست

روشن کننده و شاداب کننده پوست و حاوی عصاره شیر گاو تازه و لاکتیک اسید

کوچک کننده منافذ باز پوست، ضد لک، ضد جوش و از بین برنده آکنه و باکتری

روشن کننده، نرم کننده، محافظ و تمیز کننده عمقی پوست

ساخت کشور چین

حجم: 60 گرم

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 220,000 تومان بود.قیمت فعلی 195,000 تومان است.

8 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و 500 تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 220,000 تومان بود.قیمت فعلی 195,000 تومان است.

8 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و پانصد تومان

معرفی فوم شستشو صورت بیوآکوا BIOAQUA مدل شیر گاو

فوم شستشو صورت بیوآکوا BIOAQUA مدل شیر گاو شوینده ای قوی با قیمت بسیار مناسب است که به راحتی تمامی کثیفی، آلودگی، باکتری و چربی های اضافی پوست را از بین میبرد. این محصول قابلیت تمیزکنندگی عمقی پوست را دارد که به این معنی است که آلودگی ها جایی برای پنهان شدن ندارند. این فوم شستشو بیوآکوا سرشار از عصاره شیر گاو و لاکتیک اسید است که به آرامی پوست را لایه برداری و تغذیه میکند. از ویژگی های دیگر این کرم میتوان به سفید کنندگی پوست، آبرسانی، از بین بردن آکنه و شاداب کنندگی پوست اشاره کرد. همچنین پروتئین های بکار رفته در ترکیبات این شوینده صورت باعث افزایش کلاژن سازی پوست و در نتیجه جلوگیری از پیری زودرس پوست و افزایش خاصیت کشسانی پوست میشود. همچنین مانند تونر این محصول باعث تعادل سازی ph پوست میشود و انرژی سلول های پوستی را افزایش میدهد.

 

فوم شستشو بیوآکوا مدل شیر گاو با فرمولاسیونی ملایم، به‌طور موثری آلودگی‌ها، چربی‌ها و آرایش باقی‌مانده روی پوست را پاک می‌کند بدون آنکه باعث خشکی و تحریک پوست شود. این محصول برای انواع پوست، به‌ویژه پوست‌های خشک و حساس مناسب است و به دلیل داشتن ترکیبات آرام‌بخش، برای استفاده روزانه ایده‌آل است.

 

ترکیبات فوم شیر گاو بیوآکوا

شیر گاو: شیر گاو به‌عنوان یکی از ترکیبات اصلی این فوم، حاوی مواد مغذی و مرطوب‌کننده است. لاکتیک اسید موجود در شیر، به لایه‌برداری ملایم پوست کمک کرده و آن را نرم و لطیف می‌کند. همچنین، پروتئین‌ها و ویتامین‌های موجود در شیر، به تغذیه و تقویت پوست کمک می‌کنند.
گلیسیرین: گلیسیرین یک مرطوب‌کننده قوی است که به حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از خشکی آن کمک می‌کند. این ماده همچنین خاصیت نرم‌کنندگی دارد و پوست را لطیف و نرم نگه می‌دارد.
آلانتوئین: آلانتوئین یک ترکیب ضد التهاب است که به تسکین و آرامش پوست‌های حساس و تحریک‌شده کمک می‌کند. این ماده همچنین به تسریع فرآیند بازسازی پوست و بهبود زخم‌های کوچک کمک می‌کند.
عصاره های گیاهی: این فوم حاوی عصاره‌های مختلف گیاهی است که هرکدام خواص منحصر به فرد خود را دارند. این عصاره‌ها می‌توانند به تسکین، تغذیه و بهبود وضعیت کلی پوست کمک کنند.

 

 ویژگی های فوم شستشو صورت بیوآکوا حاوی شیرگاو

 پاکسازی عمیق:

فوم شستشو بیوآکوا قادر است آلودگی‌ها، چربی‌ها و بقایای آرایش را به‌طور موثری از سطح پوست پاک کند. این ویژگی به جلوگیری از مسدود شدن منافذ و بروز جوش‌ها و آکنه کمک می‌کند.

 مرطوب کننده قوی:

با داشتن ترکیباتی مانند شیر گاو و گلیسیرین، این فوم به حفظ رطوبت طبیعی پوست کمک می‌کند و از خشکی و ترک‌خوردگی پوست جلوگیری می‌کند.

 ملایم و غیر تحریک کننده:

فرمولاسیون ملایم این فوم باعث می‌شود که برای انواع پوست، به‌ویژه پوست‌های حساس و خشک، مناسب باشد. این محصول بدون ایجاد حس سوزش یا خشکی، پوست را تمیز و شاداب می‌کند.

 تسکین دهنده و ضدالتهاب:

وجود ترکیباتی مانند آلانتوئین و عصاره‌های گیاهی، به تسکین پوست‌های تحریک‌شده و ملتهب کمک می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که پوست پس از شستشو آرام و راحت باشد.

 تغذیه کننده پوست:

مواد مغذی موجود در فوم شستشو بیوآکوا، به تغذیه عمقی پوست کمک می‌کنند. پروتئین‌ها و ویتامین‌های شیر گاو، به تقویت و بهبود سلامت کلی پوست کمک می‌کنند.

 

روش استفاده از فوم شیر گاو Bioaqua

این فوم را می‌توان به‌صورت روزانه برای شستشوی صورت استفاده کرد. برای این کار، مقداری از فوم را روی دست‌ها بزنید و با افزودن کمی آب، آن را به خوبی کف کنید. سپس کف را روی صورت مرطوب بمالید و با حرکات دورانی ماساژ دهید تا تمام آلودگی‌ها و چربی‌ها پاک شوند. در نهایت صورت را با آب ولرم بشویید و با حوله‌ای نرم خشک کنید.

برای داشتن پوستی سالم و شاداب، می‌توانید این فوم را به عنوان بخشی از روتین مراقبت از پوست خود قرار دهید. پس از پاکسازی صورت با این فوم، می‌توانید از تونر، سرم و کرم مرطوب‌کننده مناسب پوست خود استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

این فوم می‌تواند به عنوان یک پاک‌کننده آرایش ملایم نیز استفاده شود. ابتدا آرایش خود را با یک پاک‌کننده آرایش بردارید، سپس صورت را با فوم شستشو بیوآکوا تمیز کنید تا باقی‌مانده‌های آرایش و آلودگی‌ها کاملاً پاک شوند.

 

معرفی برند Bioaqua

برند بیوآکوا یکی دیگر از برند های محبوبی است که امروزه به دلیل قیمت های مناسب و فرمولاسیون های کاملا گیاهی که دارد، توانسته طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. برند بیوآکوا تمرکز خودش را بر روی تولید انواع محصولات مراقبت پوست بر پایه های کاملا گیاهی، مناسب برای انواع پوست ها گذاشته است که باعث میشود بتوانید به راحتی تمامی محصولات مورد نیاز روتین پوستی خود را از بیوآکوا تهیه کنید. برعکس قیمت های بسیار ارزانی که محصولات این برند دارند اما کیفیت فوق العاده محصولات بیوآکوا جایی برای شک و تردید نمیگذارد و این برند مثال نقص هرچه ارزان تر بی کیفیت تر است.

منبع: وب سایت رسمی Bioaqua

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فوم شستشو صورت بیوآکوا BIOAQUA مدل شیر گاو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فوم شستشو صورت بیوآکوا BIOAQUA مدل شیر گاو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی