صابون ابرو Morley حاوی روغن نارگیل

صابون لیفت ابرو Morley

حاوی شی باتر، روغن زیتون،روغن جوجوبا، عسل و روغن نارگیل

حاوی روغن بادام، ویتامین e، روغن هسته انگور و کاستر برای براق کردن ابرو

شست و شوی آسان بدون ریزش و آسیب دیدن ابرو، کاملا گیاهی و ارگانیک تحت نظر پزشک داروساز

بدون نیاز به اسپری فیکس و آب با ماندگاری بسیار بالا 24 ساعته

حاوی برس ابرو مخصوص، بدون ایجاد سفیدک روی ابرو

تاریخ انقضا: 2026 (6 ماه پس از باز شدن)

ساخت کشور ترکیه

وزن: 25 گرم

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 220,000 تومان بود.قیمت فعلی 205,000 تومان است.

3 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و 500 تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 220,000 تومان بود.قیمت فعلی 205,000 تومان است.

3 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و پانصد تومان

معرفی صابون لیفت ابرو مورلی

صابون ابرو مورلی morley مناسب لیفت کردن و تثبیت کردن حالت ابروها است. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی است و بدون ایجاد سفیدی بر روی ابرو عمل لیفت کردن را انجام می‌دهد. این صابون دارای روغن آووکادو، تقویت و پرپشت کننده ابرو همچنین روغن نارگیل و کاستر براق کننده و نرم کننده ابرو است و استفاده از آن موجب تقویت ابروها می‌شود و برای تمام روز حالت آنها را حفظ می‌کند. این محصول یک محصول جدید از کمپانی مورلی و ساخت کشور ترکیه میباشد که محصولی درجه یک برای لیفت ابرو و تثبیت مدل و حالت ابروها است. هیچ گونه اثر سفیدک روی ابرو ندارد و با ماندگاری بالا مورد استقبال قرار گرفته است با استفاده از این محصول به راحتی و بدون نگرانی میتوانید با یک مدل ابروی زیبا یک آریش کامل و بدون نقص داشته باشید. این محصول کاملا گیاهی بوده و هیچ گونه مواد شیمیایی که به ابرو و پوست آسیب بزند ندارد. با استفاده هر روزه و مداوم این صابون ابرو میتواند بین 8 تا 9 ماه مورد استفاده قرار گیرد. بعد ازاستفاده نیاز به اسپری فیکس و آب و تافت و ژل ندارد. این محصول، تولید جدید کمپانی مورلی و ساخت کشور ترکیه می باشد که سهم زیادی در زیبایی و و حالت دهی ابروها دارد. استفاده از کاستر در این محصول به براقیت و جذابیت بیشتر ابرو کمک میکند و با دارا بودن انواع روغن های گیاهی و ویتامین e به پرپشتی و تقویت ابرو نیز کمک بزرگی میکند.

 

ترکیبات صابون لیفت کننده ابرو Morley

گلیسیرین: گلیسیرین یک مرطوب‌کننده قوی است که به حفظ رطوبت ابروها کمک می‌کند و از خشکی و شکنندگی آن‌ها جلوگیری می‌کند. این ترکیب همچنین باعث ایجاد درخشندگی و نرمی در ابروها می‌شود.
صمغ زانتان: صمغ زانتان یک پلی‌ساکارید طبیعی است که به ایجاد بافت مناسب در صابون کمک می‌کند. این ماده باعث می‌شود صابون ابرو به‌خوبی روی ابروها پخش شود و حالت دلخواه را به ابروها ببخشد.
پانتنول: پانتنول یک ویتامین مغذی است که به تقویت و بهبود ساختار ابروها کمک می‌کند. این ترکیب باعث افزایش مقاومت ابروها در برابر آسیب‌ها و شکنندگی می‌شود.
آب دیونیزه: آب دیونیزه به‌عنوان پایه‌ای برای ترکیبات دیگر عمل می‌کند و از هرگونه ناخالصی و مواد مضر پاک شده است. این آب به ایجاد بافت یکنواخت و صاف در صابون کمک می‌کند.
عصاره آلوئه ورا: عصاره آلوئه‌ورا به‌عنوان یک ماده تسکین‌دهنده و ضد التهاب عمل می‌کند. این ترکیب به آرامش پوست زیر ابروها کمک کرده و از تحریک و خارش جلوگیری می‌کند.

 

 ویژگی های صابون ابرو مورلی حاوی روغن نارگیل

 حالت دهنده قوی:

صابون ابرو Morley قادر است ابروها را به‌طور موثری حالت داده و آن‌ها را در جای خود ثابت نگه دارد. این ویژگی باعث می‌شود که ابروها در طول روز به‌هم ریخته نشوند و شکل دلخواه خود را حفظ کنند.

 ماندگاری طولانی:

یکی از ویژگی‌های برجسته این صابون، ماندگاری بالای آن است. پس از استفاده، ابروها در طول روز ثابت و مرتب باقی می‌مانند و نیاز به تجدید مکرر محصول نیست.

 حاوی ترکیبات مغذی:

وجود ترکیباتی مانند گلیسیرین، پانتنول و عصاره آلوئه‌ورا باعث می‌شود که این صابون نه تنها ابروها را حالت دهد بلکه به تغذیه و تقویت آن‌ها نیز کمک کند.

 بافت سبک و غیر چسبنده:

بافت این صابون به‌گونه‌ای است که احساس سنگینی یا چسبندگی روی ابروها ایجاد نمی‌کند. این ویژگی استفاده از محصول را راحت و لذت‌بخش می‌کند.

 مناسب برای انواع ابرو:

صابون ابرو Morley برای انواع مختلف ابرو، از نازک تا ضخیم و از کم‌پشت تا پرپشت، مناسب است و به هر نوع ابرو حالتی طبیعی و زیبا می‌بخشد.

 

روش استفاده از صابون لیفت Morley

برس را با کمی آب مرطوب کنید، اما دقت کنید که خیلی خیس نباشد. مرطوب کردن برس به فعال‌سازی صابون کمک می‌کند و باعث می‌شود بهتر روی ابروها پخش شود.

برس مرطوب را چند بار روی سطح صابون بکشید تا مقدار کافی از محصول به برس منتقل شود. دقت کنید که مقدار زیادی صابون برندارید تا ابروها چسبنده و غیرطبیعی نشوند.

برس را از ریشه تا انتهای ابروها بکشید و آن‌ها را به حالت دلخواه مرتب کنید. می‌توانید برس را چند بار به صورت حرکت‌های کوتاه و ملایم بکشید تا صابون به‌خوبی روی ابروها پخش شود و آن‌ها را در جای خود ثابت کند.

پس از حالت‌دهی، در صورت نیاز می‌توانید از یک برس تمیز دیگر برای تنظیم نهایی و حذف اضافات صابون استفاده کنید. ابروها را به دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که شکل دلخواه را به خود گرفته‌اند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صابون ابرو Morley حاوی روغن نارگیل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صابون ابرو Morley حاوی روغن نارگیل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی