اسکراب پا Yves Rocher

اسکراب لایه بردار پا Yves rocher

مناسب انواع پوست حتی پوست های حساس

اسکراب، لایه بردار و از بین برنده خشکی و ترک پوست پا

حاوی اسطوخودوس فرانسوی، صاف کننده و نرم کننده پوست پا

از بین برنده سلول های مرده پوست پا با ساختار 94 درصد گیاهی و فاقد تست حیوانی

ساخت کشور فرانسه

بارکد: 8691685002421

حجم: 150 میلی لیتر

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 890,000 تومان بود.قیمت فعلی 870,000 تومان است.

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و 500 تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 890,000 تومان بود.قیمت فعلی 870,000 تومان است.

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و پانصد تومان

معرفی اسکراب پا Yves Rocher

اسکراب پا ایوروشه حاوی عصاره اسطوخودوس، مناسب برای برای کسانی که به قلب دوم بدن خود اهمیت میدهند. این اسکراب به راحتی تمامی پوست های مرده و ترک های پا را از بین مبرد و آرامش بخش میباشد. استفاده از این اسکراب در مرور زمان باعث نرم شده پوست پا و به دلیل داشتن اسطوخودوس فرانسوی و خواص تسکین دهنده آن باعث ترمیم و محافظت پوست پا میشود.

 

 

اسکراب لایه‌بردار پا Yves Rocher با استفاده از خواص آرامش‌بخش و ضد التهابی اسطوخودوس، علاوه بر لایه‌برداری موثر، به تسکین و آرامش پاها کمک می‌کند.

 

ترکیبات اسکراب نرم کننده پا Yves Rocher حاوی اسطوخودوس

عصاره اسطوخودوس: اسطوخودوس به دلیل خواص آرامش‌بخش و ضد التهابی خود شناخته شده است. عصاره اسطوخودوس موجود در این اسکراب به تسکین و آرامش پوست پاها کمک کرده و حس خوبی از آرامش و راحتی به پاها می‌بخشد.
دانه های خرد شده: این اسکراب حاوی دانه‌های خرد شده طبیعی است که به لایه‌برداری ملایم پوست کمک می‌کند. این دانه‌ها سلول‌های مرده را از سطح پوست جدا کرده و پوست پاها را نرم و لطیف می‌کنند.
عصاره گیاهان طبیعی: علاوه بر اسطوخودوس، این اسکراب حاوی عصاره‌های گیاهی دیگری نیز هست که به تغذیه و تقویت پوست پاها کمک می‌کنند و از تحریکات پوستی جلوگیری می‌کنند.
گلیسیرین: گلیسیرین یک مرطوب‌کننده طبیعی است که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند و از خشکی آن پس از لایه‌برداری جلوگیری می‌کند. این ترکیب باعث می‌شود پوست پس از استفاده از اسکراب همچنان نرم و مرطوب باقی بماند.

 

 ویژگی های اسکراب مخصوص پا ایوروشه

 تمیزکنندگی عمقی پوست:

این اسکراب با استفاده از فرمولاسیون غنی و فعال، پوست پا را به طور عمقی تمیز می‌کند و تمامی آلودگی‌ها و چربی‌های اضافی را از بین می‌برد.

 لایه برداری ملایم پوست:

دانه‌های اسکراب طبیعی به لایه‌برداری ملایم پوست کمک می‌کنند و سلول‌های مرده را حذف می‌کنند بدون اینکه به پوست آسیب برسانند.

 روشن کننده پوست:

با استفاده منظم از این محصول، پوست روشن‌تر و شفاف‌تر می‌شود زیرا دانه‌های اسکراب به از بین بردن لکه‌ها و تیرگی‌های سطحی کمک می‌کنند.

 مرطوب کننده پوست:

وجود گلیسیرین و عصاره‌های گیاهی در ترکیب این اسکراب، به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند و از خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری می‌کند.

 تسکین دهنده و آرامش بخش پوست پا:

عصاره اسطوخودوس با خواص آرامش‌بخش خود به تسکین و آرامش پوست پاها کمک می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود تا پس از یک روز طولانی و پر استرس، استفاده از این اسکراب حس خوبی از آرامش و راحتی به پاها بدهد.

 

روش استفاده از لایه بردار پا Yves Rocher

برای بهترین نتایج، توصیه می‌شود این اسکراب را دو تا سه بار در هفته استفاده کنید. ابتدا پاها را با آب گرم شسته و سپس مقدار مناسبی از اسکراب را روی پوست مرطوب پاها ماساژ دهید.

با حرکات دایره‌ای و ملایم اسکراب را روی پوست پاها ماساژ دهید تا دانه‌های اسکراب به طور موثری سلول‌های مرده و آلودگی‌ها را از بین ببرند. از فشار زیاد خودداری کنید تا پوست تحریک نشود. پس از ماساژ دادن، پاها را با آب ولرم به خوبی شستشو دهید تا تمامی ذرات اسکراب و آلودگی‌ها از روی پوست پاک شوند. سپس پاها را با حوله‌ای نرم خشک کنید.

پس از استفاده از اسکراب، حتما از یک مرطوب‌کننده مناسب استفاده کنید تا رطوبت پوست حفظ شود و از خشکی آن جلوگیری شود.

 

معرفی برند Yves Rocher

برند ایوروشه خود را متولد شده از یک داستان عاشقانه بین آقای ایوروشه و طبیعت، سواحل، تالاب ها، جنگل ها و مزارع برتون، در بریتانی میداند که بیش از 60 سال محصولات خود را از دل طبیعت تولید میکند. برند ایوروشه کاملا دوستدار طبیعت و حیوانات است و علاوه بر داشتن فرمولاسیون های تا بیش از 90% گیاهی محصولات خود را فاقد هرگونه تست حیوانی و با بسته بندی های قابل بازیافت میسازد. از دلایل محبوبیت این برند در بین مردم استفاده از محصولات ارگانیک و صد در صد طبیعی است که تیوپ این محصولات نیز بعد از استفاده قابلیت بازیافت و بازگشت به طبیعت دارد.

منبع: وب سایت رسمی Yves Rocher

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکراب پا Yves Rocher”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکراب پا Yves Rocher”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی