اسکراب زردآلو Yves Rocher

اسکراب زردآلو ایوروشه مناسب انواع پوست

مناسب انواع پوست حتی پوست های حساس

اسکراب و لایه بردار پوست حاوی آنتی اکسیدان

سم زدا و از بین برنده سموم و آلودگی های پوست

حاوی عصاره پودر هسته زردآلو، قهوه، شکر، روغن گیاهی و سبوس برنج

صاف کننده و نرم کننده پوست و از بین برنده سلول های مرده پوست

ساختار 98 درصد گیاهی و فاقد تست حیوانی

ساخت کشور فرانسه

بارکد: 8691685002421

حجم: 150 میلی لیتر

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 980,000 تومان بود.قیمت فعلی 960,000 تومان است.

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و 500 تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 980,000 تومان بود.قیمت فعلی 960,000 تومان است.

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و پانصد تومان

معرفی اسکراب زردآلو Yves Rocher

این محصول ژل-کرم ایوروشه غنی شده با پودر هسته زردآلو میباشد و بعد از استفاده کاملا پوست های مرده پوست را از بین میبرد و پوست لطافت و نرمی خاصی میبخشد. اسکراب هسته زردآلو ایوروشه با ترکیب کاملا گیاهی که دارد هیچ گونه آسیب و ضرری برای پوست ندارد و علاوه براز بین بردن پوست های مرده و پاکسازی و لایه برداری پوست به آبرسانی پوست نیز بسیار کمک میکند.

 

 

پودر هسته زردالو بصورت طبیعی برای لایه برداری و ازبین بردن پوست های مرده بسیار مفید و مناسب است همچنین باعث پاک سازی منافذ پوست میشود و بدون هیچ گونه التهاب و قرمزی به پاکسازی عمیق پوست میپردازد این محصول برخلاف دیگر اسکراب ها که دانه های درشت دارند و در هنگام استفاده به پوست اسیب میرسانند وباعث خشکی بیش از حد پوست میشوند ،دارای ذره های بسیار ریز و نرم میباشد که بهترین انتخاب و بهترین گزینه در انتخاب یک اسکراب و لایه بردار مناسب است.

 

ترکیبات اسکراب نرم کننده پوست Yves Rocher حاوی زردآلو

عصاره زردآلو: عصاره زردآلو غنی از ویتامین‌های A و C و مواد معدنی است که به تغذیه و روشن کردن پوست کمک می‌کند. این عصاره دارای خواص آنتی‌اکسیدانی است که از پوست در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کند.
دانه های خرد شده هسته زردآلو: دانه‌های خرد شده زردآلو به عنوان عامل لایه‌بردار طبیعی در این اسکراب استفاده می‌شوند. این دانه‌ها به آرامی سلول‌های مرده را از سطح پوست جدا کرده و پوست را نرم و لطیف می‌کنند.
عصاره گیاهان طبیعی: اسکراب زردآلو Yves Rocher حاوی عصاره‌های گیاهی مانند آلوئه‌ورا است که به آرامش و تسکین پوست کمک می‌کنند و از تحریکات پوستی جلوگیری می‌کنند.
گلیسیرین: گلیسیرین یک مرطوب‌کننده طبیعی است که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند و از خشکی آن پس از لایه‌برداری جلوگیری می‌کند. این ترکیب باعث می‌شود پوست پس از استفاده از اسکراب همچنان نرم و مرطوب باقی بماند.

 

 ویژگی های اسکراب حاوی زردآلو ایوروشه

 تمیزکنندگی عمقی پوست:

این اسکراب با استفاده از زردآلو فعال، پوست را به طور عمقی تمیز می‌کند و تمامی آلودگی‌ها و چربی‌های اضافی را از بین می‌برد.

 لایه برداری ملایم پوست:

دانه‌های اسکراب طبیعی به لایه‌برداری ملایم پوست کمک می‌کنند و سلول‌های مرده را حذف می‌کنند بدون اینکه به پوست آسیب برسانند.

 روشن کننده پوست:

با استفاده منظم از این محصول، پوست روشن‌تر و شفاف‌تر می‌شود زیرا زردآلو و دانه‌های اسکراب به از بین بردن لکه‌ها و تیرگی‌های سطحی کمک می‌کنند.

 مرطوب کننده پوست:

وجود گلیسیرین و عصاره‌های گیاهی در ترکیب این اسکراب، به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند و از خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری می‌کند.

 کاهش دهنده جوش و آکنه:

با تمیز کردن عمقی پوست و جذب چربی‌های اضافی، این اسکراب به کاهش جوش‌ها و آکنه‌ها کمک می‌کند و پوست را صاف‌تر و یکدست‌تر می‌سازد.

 

روش استفاده از لایه بردار زردآلو Yves Rocher

برای حفظ پاکیزگی و شفافیت پوست، بهتر است این اسکراب را دو تا سه بار در هفته استفاده کنید. ابتدا پوست صورت را با آب گرم شسته و سپس مقدار مناسبی از اسکراب را بر روی پوست مرطوب ماساژ دهید.

با حرکات دایره‌ای و ملایم اسکراب را روی پوست ماساژ دهید تا دانه‌های اسکراب بتوانند به طور موثری سلول‌های مرده و آلودگی‌ها را از بین ببرند. از فشار زیاد خودداری کنید تا پوست تحریک نشود.

پس از استفاده از اسکراب، حتما از یک مرطوب‌کننده مناسب استفاده کنید تا رطوبت پوست حفظ شود و از خشکی آن جلوگیری شود.

 

معرفی برند Yves Rocher

اگر یکبار فقط یکبار از محصولات آرایشی و مراقبت از پوست ایوروشه استفاده کنید قطعا از طرفداران پرو پا قرص این برند خواهید شد زیرا این برند با احترام به طبیعت و با ارزش قائل شدن به سلامت پوست و مو مصرف کنندگان بهترین محصولات را بدون فرمولاسیون شیمیایی تولید و در اختیار طرفداران و مصرف کنندگان قرار میدهد.
ایوروشه با تولید تمام محصولات خود در سایز و حجم های مختلف شما را در انتخاب و خرید بسیار کمک میکند و میتوانید برای سفر و یا مدت زمان های کوتاه از محصولات با حجم کمتر و قیمت های پایین تر استفاده کنید.

 

منبع: وب سایت رسمی Yves Rocher

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکراب زردآلو Yves Rocher”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکراب زردآلو Yves Rocher”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی