ماسک صورت سه کاره خاک رس گارنیه

ماسک صورت خاک رس Garnier مدل 3in1

مناسب پوست های چرب و مختلط

تمیز کننده و از بین برنده جوش های سرسیاه

جمع کننده منافذ باز و پاکسازی سلول های مرده

حاوی اکالیپتوس با خاصیت ضد جوش و آکنه

حاوی زینک با خاصیت ترمیم کننده لک ها و نواقص پوستی

لایه بردار، ژل شست و شو و ماسک

حاوی سالسیلیک اسید برای از بین بردن قوی ترین جوش ها

پاک کردن آلودگی های اضافه پوست در 5 دقیقه

ساخت کشور ترکیه تحت لیسانس فرانسه

بارکد: 3600542375849

حجم: 50 میلی لیتر

 

  • ناموجود، درحال تامین
  • ناموجود، درحال تامین

 

محصولات مشابه

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و 500 تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و پانصد تومان

مشخصات ماسک خاک رس صورت 3 منظوره گارنیه

ماسک صورت خاک رس Garnier مدل 3in1 یک محصول چند منظوره است که به منظور پاکسازی، مات‌کنندگی و رفع آکنه طراحی شده است. این محصول با فرمولاسیون منحصر به فرد خود می‌تواند به عنوان یک شوینده، اسکراب و ماسک صورت استفاده شود. ماسک خاک رس Garnier مدل 3in1 با ترکیبات فعال و مفید، از جمله زغال فعال و خاک رس سفید، به طور عمیق منافذ پوست را تمیز می‌کند، چربی اضافی را جذب کرده و به پوست احساس نرمی و تازگی می‌بخشد.

 

 

ماسک صورت گارنیه با داشتن فرمولی سه کاره، قابل استفاده به عنوان لایه بردار، پاک کننده و ماسک است که همچنین چربی های اضافه پوست را میگیرد که تمامی این ویژگی ها باعث شده اند تا این ماسک بتواند به یکی از پرطرفدار ترین و پر فروش ترین ماسک های صورت تبدیل شود. ماسک سه کاره گارنیه با داشتن ترکیباتی مانند خاک رس سفید، عصاره اکالیپتوس، اسید سالسیلیک و زینک، تا مقدار زیادی تمامی نواقص پوستی مانند جوش های سر سیاه، لکه های پوستی، سلول های مرده، منافذ باز پوستی را از بین میبرد و همچنین خاصیت ضد جوش و آکنه دارد و تنها بعد از 7 دفعه استفاده میتوانید تاثیرات آن را به چشم ببینید.

 

ترکیبات ماسک صورت خاک رس Garnier مدل 3in1

زغال فعال (Activated Charcoal): زغال فعال به دلیل قدرت بالای جذب آلودگی‌ها و چربی‌ها، به پاکسازی عمیق منافذ پوست کمک می‌کند. این ترکیب به ویژه برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه مناسب است، زیرا به حذف چربی‌های اضافی و جلوگیری از ایجاد جوش‌ها کمک می‌کند.
خاک رس سفید (White Clay): خاک رس سفید یک ماده معدنی طبیعی است که به دلیل خاصیت جذب کنندگی قوی، به حذف آلودگی‌ها و چربی‌های اضافی از سطح پوست کمک می‌کند. این ترکیب همچنین دارای خواص تسکین‌دهنده و ضد التهابی است که به کاهش قرمزی و التهابات پوستی کمک می‌کند.
سالیسیک اسید (Salicylic Acid): سالیسیک اسید یک بتا هیدروکسی اسید (BHA) است که به لایه‌برداری ملایم پوست کمک می‌کند. این ترکیب به باز کردن و تمیز کردن منافذ مسدود شده، کاهش آکنه و جلوگیری از بروز جوش‌های جدید کمک می‌کند.
گلیسیرین (Glycerin): گلیسیرین یک مرطوب‌کننده طبیعی است که به جذب و حفظ رطوبت در پوست کمک می‌کند. این ترکیب باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند.
عصاره آلوئه ورا (Aloe Vera Extract): عصاره آلوئه ورا به دلیل خاصیت آبرسانی و تسکین‌دهندگی خود مشهور است. این ترکیب به التیام و کاهش التهابات پوستی کمک می‌کند و پوست را نرم و مرطوب نگه می‌دارد.

 

ویژگی های ماسک و اسکراب صورت گارنیه حاوی خاک رس

 کاربرد چند منظوره:

این محصول می‌تواند به عنوان شوینده، اسکراب و ماسک صورت استفاده شود. این ویژگی باعث می‌شود که بتوانید با یک محصول، چندین نیاز پوستی خود را برطرف کنید. به عنوان شوینده، پوست را به طور روزانه تمیز می‌کند؛ به عنوان اسکراب، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد؛ و به عنوان ماسک، به پاکسازی عمیق و مات‌کنندگی پوست کمک می‌کند.

 پاکسازی عمیق منافذ پوست:

ترکیب زغال فعال و خاک رس سفید به پاکسازی عمیق منافذ پوست کمک می‌کند و آلودگی‌ها و چربی‌های اضافی را از بین می‌برد. این ویژگی به کاهش جوش‌ها و آکنه‌ها کمک کرده و پوست را شفاف و سالم نگه می‌دارد.

 کنترل چربی و مات‌کنندگی پوست:

این ماسک به کنترل ترشح چربی پوست کمک می‌کند و با جذب چربی‌های اضافی، پوست را مات و بدون براقیت نگه می‌دارد. این ویژگی به ویژه برای پوست‌های چرب و مختلط بسیار مناسب است.

 تسکین‌دهنده و ضد التهاب:

وجود عصاره آلوئه ورا در فرمولاسیون این ماسک، به کاهش التهابات و قرمزی پوست کمک می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که پوست پس از استفاده از ماسک احساس آرامش و نرمی کند.

 لایه‌برداری ملایم:

سالیسیک اسید موجود در این ماسک به لایه‌برداری ملایم پوست کمک می‌کند و سلول‌های مرده و آلودگی‌ها را از بین می‌برد. این ویژگی باعث می‌شود که پوست شاداب و تازه به نظر برسد و از ایجاد جوش‌های جدید جلوگیری شود.

 

روش استفاده ماسک لایه بردار گارنیه

استفاده به عنوان پاک ساز:

مقداری از ماسک را روی پوست مرطوب صورت بزنید و 3 الی 5 دقیقه ماساژ دهید و سپس آب کشی کنید.

دقت داشته باشید که ماسک با چشم تان برخورد نداشته باشد.

گرفتن هرگونه چربی اضافه و کثیفی پوست و کاهش لکه  و آکنه

مناسب برای استفاده روزانه.

استفاده بعنوان لایه بردار یا اسکراب:

مقداری از ماسک را روی پوست مرطوب صورت بزنید و 3 الی 5 دقیقه ماساژ دهید و سپس آب کشی کنید.

دقت داشته باشید که ماسک با چشم تان برخورد نداشته باشد.

باز کردن منافذ بسته پوست و از بین برنده سلول های مرده

مناسب برای استفاده روزانه.

استفاده به عنوان ماسک:

مقداری از ماسک را روی صورت بمالید تا کاملا همه جای صورت را بپوشاند و بعد از 3 دقیقه صورت تان را با آب ولرم شست و شو دهید.

مناسب برای استفاده 2 الی 3 روز در هفته.

 

 

معرفی برند Garnier

کمپانی Garnier در سال 1904 توسط آلفرد گارنیه تاسیس گردید و با توجه به رضایت و موفقیت های فراوانی که در طی سال ها در زمینه تولید انواع لوازم مراقبت مو و پوست بدست آورد، در سال 1970 توسط شرکت L’Oréal خریداری شد. محصولات برند گارنیه فاقد هرگونه مواد شیمیایی است و با فرمولاسیون های کاملا طبیعی و در ظرف های قابل بازیافت دوستدار طبیعت عرضه میشود.

 

منبع: وب سایت رسمی Garnier

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک صورت سه کاره خاک رس گارنیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک صورت سه کاره خاک رس گارنیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی