اسکراب ذغال Yves Rocher

اسکراب و لایه بردار ذغال ایوروشه

مناسب انواع پوست حتی پوست های حساس

اسکراب، لایه بردار، سم زدا و از بین برنده سموم و آلودگی های پوست

حاوی عصاره سنگ ذغال طبیعی و صاف کننده و نرم کننده پوست

از بین برنده سلول های مرده پوست با ساختار 98 درصد گیاهی و فاقد تست حیوانی

ساخت کشور فرانسه

بارکد: 8691685002421

حجم: 150 میلی لیتر

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 980,000 تومان بود.قیمت فعلی 960,000 تومان است.

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و 500 تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 980,000 تومان بود.قیمت فعلی 960,000 تومان است.

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و پانصد تومان

معرفی اسکراب ذغال Yves Rocher

اسکراب ذغال ایوروشه با داشتن ذغال گیاهی تمامی سموم، آلودگی ها، چربی های اضافه و سلول های مرده پوست  پوست را از بین میبرد و ظاهری درخشان و نرم به پوست میدهد. اسکراب ایوروشه با از بین بردن سلول های مرده پوست، سیاهی ها و تیرگی های پوست را در مرور زمان از بین میبرد و درخشش و شادابی پوست را افزایش میدهد. اسکراب ذغال ایوروشه به دلیل از بین بردن آلودگی ها بسیار مناسب برای افرادی که در شهر های شلوغی که آلودگی زیادی دارند است.

 

 

اسکراب ذغال Yves Rocher یکی از محصولات محبوب و موثر در دسته محصولات مراقبت از پوست است که به طور خاص برای تمیز کردن عمیق پوست و حذف آلودگی‌ها طراحی شده است. این محصول با بهره‌گیری از خواص منحصر به فرد ذغال فعال، قادر است تا ناخالصی‌ها، سموم و چربی‌های اضافی پوست را به طور موثری جذب و از بین ببرد. ذغال فعال به دلیل ساختار متخلخل خود، سطح وسیعی برای جذب آلودگی‌ها فراهم می‌کند و باعث می‌شود تا پوست پس از استفاده از اسکراب، شفاف‌تر و تمیزتر شود.

 

ترکیبات اسکراب نرم کننده پوست Yves Rocher حاوی ذغال

ذغال فعال: ذغال فعال به دلیل خاصیت جذب بالای خود، قادر است تا ناخالصی‌ها و سموم را از پوست جذب کرده و از بین ببرد. این ترکیب به خصوص برای افرادی که دارای پوست چرب و مستعد جوش هستند، بسیار مفید است.
عصاره گیاهان طبیعی: اسکراب ذغال Yves Rocher حاوی عصاره‌های گیاهی مانند آلوئه‌ورا و چای سبز است که به آرامش و تسکین پوست کمک می‌کنند و از تحریکات پوستی جلوگیری می‌کنند.
دانه های اسکراب طبیعی: این دانه‌ها معمولاً از منابع طبیعی مانند پوسته‌های گیاهی به دست می‌آیند و به لایه‌برداری ملایم و حذف سلول‌های مرده پوست کمک می‌کنند بدون اینکه باعث خشکی و تحریک پوست شوند.
گلیسیرین: گلیسیرین به عنوان یک مرطوب‌کننده طبیعی، رطوبت پوست را حفظ کرده و از خشکی آن پس از لایه‌برداری جلوگیری می‌کند.

 

 ویژگی های اسکراب حاوی ذغال ایوروشه

 تمیزکنندگی عمقی پوست:

این اسکراب با استفاده از ذغال فعال، پوست را به طور عمقی تمیز می‌کند و تمامی آلودگی‌ها و چربی‌های اضافی را از بین می‌برد.

 لایه برداری ملایم پوست:

دانه‌های اسکراب طبیعی به لایه‌برداری ملایم پوست کمک می‌کنند و سلول‌های مرده را حذف می‌کنند بدون اینکه به پوست آسیب برسانند.

 روشن کننده پوست:

با استفاده منظم از این محصول، پوست روشن‌تر و شفاف‌تر می‌شود زیرا ذغال فعال و دانه‌های اسکراب به از بین بردن لکه‌ها و تیرگی‌های سطحی کمک می‌کنند.

 مرطوب کننده پوست:

وجود گلیسیرین و عصاره‌های گیاهی در ترکیب این اسکراب، به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند و از خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری می‌کند.

 کاهش دهنده جوش و آکنه:

با تمیز کردن عمقی پوست و جذب چربی‌های اضافی، این اسکراب به کاهش جوش‌ها و آکنه‌ها کمک می‌کند و پوست را صاف‌تر و یکدست‌تر می‌سازد.

 

روش استفاده از لایه بردار ذغال Yves Rocher

برای حفظ پاکیزگی و شفافیت پوست، بهتر است این اسکراب را دو تا سه بار در هفته استفاده کنید. ابتدا پوست صورت را با آب گرم شسته و سپس مقدار مناسبی از اسکراب را بر روی پوست مرطوب ماساژ دهید.

با حرکات دایره‌ای و ملایم اسکراب را روی پوست ماساژ دهید تا دانه‌های اسکراب بتوانند به طور موثری سلول‌های مرده و آلودگی‌ها را از بین ببرند. از فشار زیاد خودداری کنید تا پوست تحریک نشود.

پس از استفاده از اسکراب، حتما از یک مرطوب‌کننده مناسب استفاده کنید تا رطوبت پوست حفظ شود و از خشکی آن جلوگیری شود.

 

معرفی برند Yves Rocher

برند ایوروشه خود را متولد شده از یک داستان عاشقانه بین آقای ایوروشه و طبیعت، سواحل، تالاب ها، جنگل ها و مزارع برتون، در بریتانی میداند که بیش از 60 سال محصولات خود را از دل طبیعت تولید میکند. برند ایوروشه کاملا دوستدار طبیعت و حیوانات است و علاوه بر داشتن فرمولاسیون های تا بیش از 90% گیاهی محصولات خود را فاقد هرگونه تست حیوانی و با بسته بندی های قابل بازیافت میسازد. از دلایل محبوبیت این برند در بین مردم استفاده از محصولات ارگانیک و صد در صد طبیعی است که تیوپ این محصولات نیز بعد از استفاده قابلیت بازیافت و بازگشت به طبیعت دارد.

 

منبع: وب سایت رسمی Yves Rocher

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکراب ذغال Yves Rocher”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکراب ذغال Yves Rocher”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی