مقالات آرایشی

بهترین مارک پرایمر صورت

بهترین مارک پرایمر صورت

آیا نیاز به پرایمر دارید یا نه؟ در گشته پرایمرها تنها با هدف پوشاندن عیب و نقص های صورت و با فرمولاسیون های سیلیکونی سنگین ساخته میشدند که تحمل آن ها برروی پوست صورت کار آسانی نبود. اما امروزه پرایمرها علاوه بر پوشش دادن عیوب صورت دارای فرمولاسیون هایی بسیار سبک و غنی از ترکیبات آبرسان و تقویت کننده پوست هستند که در طول روز از پوست شما در برابر آلودگی ها و ایجاد پوسته محفاظت میکند.

شما نیاز به پرایمر دارید اگر:

اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتری درباره پرایمر دارید میتوانید مطلب پرایمر چیست را مطالعه کنید.

آنچه خواهید خواند:

  • پرایمر فیت می میبلین
  • پرایمر ژنوبایوتیک
  • پرایمر صورت فلورمار
  • پرایمر نیکس
  • پرایمر صورت شون
  • پرایمر مک
  • پرایمر لورال
  • پرایمر گلدن رز
  • پرایمر اسمش باکس
  • پرایمر صورت مای
  • پرایمر صورت کالیستا
  • پرایمر صورت بنفیت
  • پرایمر صورت کلینیک
  • راهنمای انتخاب پرایمر مناسب

معرفی بهترین مارک پرایمر صورت

بعد از اینکه مشخص کردید نیاز به پرایمر دارید یا نه وقت معرفی بهترین مارک های پرایمر صورت برای انواع پوست ها است. در ادامه بهترین پرایمرهای تولید شده از 13 برند محبوب ایرانی و خارجی را معرفی میکنیم.

پرایمرهای صورت مدل Maybelline یکی از بهترین پرایمرهای تولید شده است که طرفداران بسیاری دارد. برند میبلین محصولات با کیفیت بسیار بالا تولید میکند که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.

منبع: وب سایت رسمی Maybelline

پرایمر مستر پرایم میبلین

پرایمر صورت Master Prime میبلین در 5 مدل مختلف مات و آبرسان در رنگ های متنوعی و بر پایه آب تولید شده است. فرمولاسیون به کار رفته در این پرایمر صورت قدرت آبرسانی بسیار بالایی دارد که اگر پوست خشکی دارید و دنبال پرایمر رنگی هستید این محصول گزینه مناسبی برای شما است.

پرایمر بیبی اسکین میبلین

پرایمر صورت Baby Skin میبلین نیز یکی از محبوب ترین پرایمرهای این برند است. نامگذاری این محصول که به معنی پوست بچه است نشان دهنده مقدار نرمی است که این پرایمر به پوست شما میدهد و با پوست بچه برابری میکند. همچنین این پرایمر دارای قدرت آبرسانی بسیار بالایی است و تمامی نقص های پوستی مانند چین و چروک و جوش را به خوبی پوشش میدهد. پرایمر بیبی اسکین میبلین مناسب برای انواع پوست است و ظاهری مات و طبیعی دارد.

پرایمر ژنوبایوتیک

برند Genobiotic یکی از برندهای تولید کننده لوازم آرایشی و مراقبت پوست ایرانی و زیر مجموعه شرکت پارس آزمای طب است. پرایمرهای این برند که در دو مدل پوست خشک و معمولی و پوست چرب و مختلط تولید میشود توانسته محبوبیت بسیاری بدست بیاورد و تبدیل یکی از پرفروش ترین برندهای پرایمر شود.

منبع: وب سایت رسمی Genobiotic

پرایمر صورت ژنوبایوتیک

پرایمر صورت ژنوبایوتیک به پوست اجازه میدهد تا زیر آرایش به تنفس خود ادامه دهد و باعث مسدود شدن منافذ پوست نمیشود. این پرایمر حاوی فرمولاسیون بسیار غنی و حاوی ویتامین E است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و از پیری پوست و ایجاد چین و چروک جلوگیری میکند و همچنین قیمت بسیار مناسبی دارد.

پرایمر صورت فلورمار

برند Flormar یکی از برندهای بسیار محبوب است که علاوه بر پرایمر محصولات آرایشی دیگر آن هم فروش بسیار بالایی دارند و کمتر فردی است که تاکنون از محصولات این برند استفاده نکرده باشد. برند فلورمار در طی 49 سال خدمت خود در عرصه آرایشی پرایمرهای زیادی تولید کرده است که هرکدام خاصیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و در ادامه بهترین پرایمرهای صورت فلورمار را به شما معرفی میکنیم.

منبع: وب سایت رسمی Flormar

پرایمر ضد لک فلورمار

پرایمر صورت Anti Blemish فلورمار مناسب برای پوست های حساس و دارای لک است که فاقد هرگونه چربی است و ظاهری مات و یکدست به پوست میدهد. این پرایمر با با فرمولاسیو غنی خود از ایجاد لکه و جوش برروی پوست جلوگیری میکند.

پرایمر ایلومینیتینگ پلاس فلورمار

پرایمر Illuminating فلورمار مناسب برای افرادی است که آرایش های روشن انجام میدهند و علاوه بر پوشش دهی یکدست پوست بعنوان یک زیرساز برای آرایش های روشن عمل میکند و با خاصیت جوان سازی که دارد از ایجاد چین و چروک برروی پوست جلوگیری میکند.

پرایمر مات کننده فلورمار

پرایمر صورت Mattifying فلورمار با داشتن خاصیت کنترل چربی، مناسب برای افراد با پوست های چرب است. این پرایمر از برق زدن پوست در ناحیه های چانه، بینی و پیشانی به دلیل تجمع چربی جلوگیری میکند و ظاهری مات به پوست میدهد.

پرایمر نیکس

برند NYX یکی از برندهای آرایشی محبوب آمریکایی است که فعالیت خودش را از سال 1999 آغاز کرد. نام NYX برگرفته از الهه شب یونانی است و هم اکنون یکی دیگر از زیر مجموعه های برند اورآل است. برند نیکس تنوع بسیار بالایی دارد و تمامی محصولات این برند فاقد تست حیوانی و دوست دار محیط زیست هستند. در ادامه بهترین پرایمرهای صورت نیکس را معرفی میکنیم.

منبع: وب سایت رسمی NYX

پرایمر نرم کننده مارشمالو نیکس

پرایمر صورت Marshmellow Smoothing صورت تان را مانند یک مارشمالو نرم میکند! این پرایمر مناسب برای انواع پوست است و نرمی فوق العاده ای به پوست هدیه میدهد و ماندگاری حداقل 16 ساعته دارد. از دیگر ویژگی های پرایمر مارشمالو نیکس میتوان به آبرسانی، از بین بردن چین و چروک، یکدست کردن صورت، بافت مخملی و تازه نگه داشتن آرایش اشاره کرد.

پرایمر هانی دو می آپ نیکس

پرایمر صورت HONEY DEW ME UP نیکس حاوی عسل با خاصیت افزایش روشنی، رطوبت و ضد عفونی کننده پوست است. فرمولاسیون این پرایمر بسیار غنی است و با داشتن هیالورونیک اسید و کلاژن باعث جلوگیری از التهاب و قرمزی پوست میشود و جلوه نهایی مرطوب دارد و به هیچ وجه اجازه نمیدهد پوست خشک شود. اگر دارای پوست خشک یا آسیب دیده ای هستید و پرایمری میخواهید که از هرنظر پوست تان را تغذیه کنید پرایمر عسل نیکس بهترین گزینه برای شما است.

پرایمر صورت شون

پرایمر صورت پرفکت شون یکی از پرایمرهای محبوب در ایران است که برای انواع پوست مناسب است و دارای ترکیبات غنی مانند روغن جوانه گندم، آلوئه ورا و روغن کنجد است که از ایجاد چین و چروک جلوگیری میکند و به کامل ترین شکل ممکن پوست را تغذیه میکند.

منبع: وب سایت رسمی Schon

پرایمر صورت پرفکت شون

پرایمر صورت پرفکت شون یکی از پرایمرهای محبوب در ایران است که برای انواع پوست مناسب است و دارای ترکیبات غنی مانند روغن جوانه گندم، آلوئه ورا و روغن کنجد است که از ایجاد چین و چروک جلوگیری میکند و به کامل ترین شکل ممکن پوست را تغذیه میکند.

پرایمر مک

برند Mac فعالیت خودش را از سال 1984 در آمریکا آغاز کرد و توانست نظر مشتریان بسیاری در سراسر جهان را جلب کند. نام این برند خلاصه Makeup Art Cosmetics است که نشان دهنده این است که تمامی محصولات این برند به گونه ای ابزاری برای خلق هنر تلقی میشوند. برند مک در ایران نیز طرفداران زیادی دارد که نشان دهنده کیفیت بالای محصولات Mac است.

منبع: وب سایت رسمی Mac

پرایمر استودیو فیکس کنترل براقیت مک

پرایمر صورت STUDIO FIX MATTIFINE 12HR SHINE-CONTROL PRIMER پرایمری فوق العاده برای پوست های چرب است که با کنترل چربی و عدم تجمع چربی ها از برق زدن پوست جلوگیری میکن دو ظاهری مات و بدون براقیت به پوست میدهد. ماندگاری این پرایمر برای حداقل 12 ساعت است و اجازه نمیدهد آرایشتان پخش یا بهم ریخته شود. فرمولاسیون این پرایمر فاقد هرگونه روغن است و از آرایش به بهترین شکل در برابر عرق و چربی محافظت میکند.

پرایمر آبرسان و روشن کننده مک

پرایمر صورت STUDIO RADIANCE MOISTURIZING + ILLUMINATING SILKY PRIMER پوست را روشن، درخشان، صاف و آماده برای آرایش میکند. فرمولاسیون سازنده این پرایمر غنی از مواد آبرسان پوست مانند هیالورونیک اسید، گلسیرین، ویتامین E، روغن جوجوبا و زیتون است که ظاهری درخشان و طبیعی به پوست میدهد. این پرایمر برای انواع پوست مناسب است اما توصیه میشود برای تاثیرگذاری بیشتر و خاصیت آبرسانی قوی که دارد برای پوست خشک استفاده شود.

پرایمر استیکی مک

پرایمر PORE REFINER STICK مک با قابلیت جذب چربی بسیار بالا ظاهری نرم و صاف به صورت میدهد. این پرایمر نقص های صورت مانند خط و خطوط چین و چروک و جوش ها را به خوبی پوشش میدهد و رای آرایشگران حرفه ای بسیار مناسب است زیرا به دلیل طراحی استیکی تسلط بیشتری میدهد. در فرمولاسیون این محصول هیچگونه روغنی مورد استفاده قار نگرفته است و به همین دلیل بسیار مناسب برای پوست های چرب است.

پرایمر لورال

برند L’Oreal Paris برندی است که تمام دنیا با آن آشنایی دارند و برندهای محبوبی مانند گارنیه، میبلین، نیکس و رالف لورن از زیرمجموعه های این کمپانی هستند. برند اورآل فعالیت خودش را از سال 1909 در پاریس آغاز کرد و در کم ترین زمان به برندی محبوب و پرفروش در سراسر جهان تبدیل شد.

منبع: وب سایت رسمی Loreal

پرایمر مات 24 ساعته اورال

پرایمر صورت Pore Minimizer Primer به مدت 24 ساعت پوست را پوشش و آبرسانی میکند و اندازه منافذ باز پوست را به حداقل میرساند. این پرایمر فاقد هرگونه چربی و مناسب برای پوست چرب است مطمئن میشود آرایش به بهترین شکل و بدون ریزش و پخش شدن تا 24 ساعت به بهترین شکل برروی صورت بماند.

پرایمر گلدن رز

برند Golden Rose فعالیت خودش را از سال 1983 در ترکیه آغاز کرد و انواع لوازم آرایشی و مراقبتی پوست با بالاترین کیفیت را تولید میکند که در بیش از 90 کشور در 5 قاره به فروش میرسد. تمامی محصولات گلدن رز مورد تایید اتحادیه اروپا و دارای بالاترین کیفیت ممکن است. در ادامه دو عدد از بهترین و معروف ترین پرایمر های این برند را معرفی میکنیم.

منبع: وب سایت رسمی Golden Rose

پرایمر رنگی درخشان گلدن رز

پرایمر صورت Tined Luminous گلدن رز به پوست ظاهری درخشان و ابریشمی بدون چربی میدهد و به خوبی خطوط ریز چین و چروک پوست را پوشش میدهد.

پرایمر مات گلدن رز

پرایمر صورت Mattifying & Pore Minimising گلدن رز منافذ باز پوست را به حداقل میرساند و جلوه ای مات و طبیعی به پوست میدهد. این پرایمر مناسب برای پوست های چرب و مختلط است که چربی پوست را کنترل میکند و تا جای ممکن از برق زدن پوست به دلیل تجمع چربی ها جلوگیری میکند.

پرایمر اسمش باکس

برند Smash Box فعالیت خودش را در لس آنجلس آغاز کرد و مورد توجه بسیاری از میکاپ آرتیست های حرفه ای قرار گرفت و یکی از بهترین تولید کننده های پرایمر برای هرنوع پوستی با هر مشکلی است. محصولات اسمش باکس فاقد تست حیوانی و معمولا با فرمولاسیون های کاملا گیاهی هستند و ترکیبات مغذی متنوعی در ساختارشان استفاده شده است.

منبع: وب سایت رسمی Smash Box

پرایمر مات کنترل چربی اسمش باکس

پرایمر صورت PHOTO FINISH CONTROL MATTIFYING حاوی سالسیلیک اسید، یکی از بهترین پرایمرهای این برند برای پوست های چرب است که مقدار چربی پوست را کاملا کنترل میکند و از براقیت پوست جلوگیری میکند. جلوه نهایی این پرایمر مات و طبیعی است و با داشتن زینک و سالسیلیک اسید منافذ باز پوست را کوچک میکند.

پرایمر کوچک کننده منافذ پوست اسمش باکس

پرایمر صورتPHOTO FINISH PORE MINIMIZING نیز مناسب پوست چرب و فاقد هرگونه روغن است که منافذ باز پوست را به حداقل میرساند و ضد آب است.

پرایمر آبرسان اسمش باکس

پرایمر PHOTO FINISH PRIMERIZER+ HYDRATING با ماندگاری 72 ساعته و قدرت آبرسانی بسیار بالا پوست تان را در تازه ترین و شفاف ترین حالت ممکن نگه میدارد و قدرت تثبیت آرایش بسیار زیادی دارد. این پرایمر حاوی هیالورونیک اسید با خاصیت ضدپیری است و از پوست در برابر آلودگی ها محافظت میکند.

پرایمر صورت مای

برند My یکی از معروف ترین کمپانی های تولید کننده لوازم آرایشی و مراقبت پوستی ایرانی است که تمامی ایرانی ها با آن آشنایی دارند. این برند زیرنظر کمپانی آریان کیمیا فعالیت میکند و فعالیتش را از سال 1382 آغاز کرد. محصولات مای دارای استانداردهای بین المللی و تنوع بسیار بالایی هستند.

منبع: وب سایت رسمی My

پرایمر بلک دایموند مای

پرایمر صورت Black Diamond مای یکی از محبوب ترین پرایمرهای ایرانی است که بافت بسیار سبکی دارد و با خاصیت آبرسانی فوق العاده بالا باعث یکدست شدن و پوشش نقص های پوستی میشود. در فرمولاسیون این محصول از اسید هیالورونیک، ویتامین، روغن های گیاهیی مانند آلوئه ورا، کنجد و جوانه گندم و قابل استفاده برای هر نوع پوستی است.

پرایمر صورت کالیستا

نام برند Calista به معنی زیباترین است و یکی از برندهای دخترانه و دوست داشتنی آرایشی ایرانی است. هدف این کمپانی افزایش شادابی و اعتماد بنفس بانوان است و محصولاتی جذاب با کیفیت مناسب برای تمام افراد تولید میکند.

منبع: وب سایت رسمی Calista

پرایمر الیکسیر کالیستا

پرایمر صورت Callista Beauty elixir primer پرایمری فوق العاده برای افراد با پوست های معمولی و خشک است که با مرطوب کردن و آبرسانی پوست از خشکی پوست جلوگیری میکند و باعث تثبیت و دوام آرایش میشود. از دیگر ویژگی های این پرایمر میتاون به بستن منافذ باز پوست و ایجاد جلوه ابریشمی و نرم بر روی صورت اشاره کرد.

پرایمر صورت بنفیت

برند Benefit معتقد است که خنده زیباترین آرایش است و طبق گفته خودش علاوه بر محصولات زیبایی و آرایشی، حال خوب نیز یکی دیگر از تولیدات اصلی این برند است. برند بنفیت فعالیت خودش را از سال 1976 در سن فرانسیسکو با یک مغازه لوازم آرایشی کوچک آغاز کرد و هم اکنون در بیش از 59 کشور جهان به فروش میرسد.

منبع: وب سایت رسمی Benefit

پرایمر پورفشنال بنفیت

پرایمر صورت The POREfessional بنفیت از معروف ترین و محبوب ترین پرایمر های تولید شده توسط این برند است که نرمی فوق العاده ای به پوست هدیه میدهد. این پرایمر بلافاصله بعد از استفاده شروع به کوچک کردن منافذ باز پوست میکند و با بافت سبک خود نقص های پوستی مانند خطوط ریز پوست را پوشش میدهد و علاوه بر تمامی این ها باعث پایداری و بهم نریختن آرایش میشود.

پرایمر پورفشنال لایت بنفیت

پرایمر صورت The POREfessional: Lite بنفیت تا 12 ساعت پوست شما را صاف و یکدست نگه میدارد و اجازه میدهد آرایش به بهترین شکل روی صورت بنشیند. ساختار سبک این پرایمر باعث شده است تا هیچگونه احساس سنگینی روی پوست نداشته باشد و به پوست اجازه تنفس زیر آرایش را میدهد.

پرایمر پورفشنال آبرسان بنفیت

پرایمر صورت The POREfessional: Hydrate بنفیت با قدرت آبرسانی و رطوبت رسانی بسیار بالا خشکی پوست را کاملا از بین میبرد و اجازه نمیدهد آرایش پوسته پوسته شود. ماندگاری این پرایمر حداقل 12 ساعت است و با داشتن هیالورونیک اسید و شی باتر پوست را تغذیه میکند.

پرایمر صورت کلینیک

برند Clinique یکی از برندهای حرفه ای تولید کننده انواع لوازم مراقبتی و آرایشی پوست است که تمامی محصولات خود را در آزمایشگاه های فوق حرفه ای تولید میکند و در بیش از 50 سال فعالیت خود، بیش از 6 میلیون ارزیابی آلرژی انجام داده است و با دانشمندان در سراسر دنیا درحال همکاری است.

منبع: وب سایت رسمی Clinique

پرایمر انعکاس نور کلینیک

پرایمر صورت Light Reflecting کلینیک با فرمولاسیون غنی از مواد آبرسان مانند ویتامین سی و هیالورونیک اسید خشکی پوست را کاملا از بین میبرد و درخششی طبیعی به پوست میدهد. این پرایمر مناسب برای پوست های خیلی خیلی خشک است و با فرمولاسیون فاقد چربی، آرایش را کاملا ثابت و بدون بهم ریختگی نگه میدارد.

پرایمر ضد منافذ کلینیک

پرایمر صورت Pore Defying بنفیت مناسب برای انواع پوست است و با داشتن نیاسینامید و هیالورونیک اسید در ترکیبات خود منافد باز پوست را تا جای ممکن کوچک میکند و قدرت آبرسانی بسیار زیادی دارد. افزایش نرمی، صافی و درخشش پوست از دیگر ویژگی های این پرایمر محبوب است.

راهنمای انتخاب پرایمر مناسب

در این مطلب بهترین برندهای تولید کننده پرایمر خارجی و ایرانی را معرفی کردیم. اما چگونه پرایمر مناسب خود را انتخاب کنیم؟ در ادامه مهم ترین نکات برای انتخاب یک پرایمر خوب و مناسب برای پوست تان را توضیح میدهیم.

نکات مهم در انتخاب پرایمر

ابتدا جنس پوست خود را مشخص کنید و بدانید پرایمر مورد نیازتان باید مناسب برای چه نوع پوستی باشد. اگر پوست خشکی دارید باید از پرایمرهای دارای آبرسان استفاده کنید تا علاوه بر آبرسانی پوست، از پوسته زدن و ایجاد چین و چروک روی صورت جلوگیری کند.
اگر هم نوع پوست تان چرب است نیاز به پرایمری با جلوه نهایی مات و فاقد چربی دارید تا با کنترل چربی پوست از برق زدن و تجمع چربی جلوگیری کند.
قبل از خرید حتما تاریخ انقضاء، بارکد و بچ نامبر محصول را چک کنید تا از اصل بودن و تاریخ داشتن محصول مطمئن شوید.
سعی کنید از برندهای شناخته شده و معتبر خرید کنید.
هدف خود را از خرید پرایمر مشخص کنید. پرایمرها انواع بسیار گوناگون و متنوعی برای هر نوع نیازی دارند پس ابتدا نیازتان را مشخص کنید و ببینید پرایمر مورد علاقه تان باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *