مقالات آرایشی

تشخیص کرم پودر گابرینی اصل و فیک

تشخیص کرم پودر گابرینی اصل و فیک

کرم پودرهای مدل درما گابرینی یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین کرم پودر در بین بانوان است که با توجه به کیفیت فوق العاده محصولات گابرینی و قیمت های مناسبی که دارد، این محبوبیت دور از ذهن نیست. یکی از بزرگترین ترس ها و مشکلاتی که متاسفانه برای خرید هر محصول پرطرفداری وجود دارد محصولات فیک هستند. کرم پودر گابرینی نیز یکی از محصولاتی است که امروزه مدل های فیک و تقلبی آن در کیفیت های مختلف در تعداد بالایی تولید میشود و به جای محصول اصل به فروش میرسد. بهترین برای تشخیص کرم پودر گابرینی اصل از تقلبی باید به نوع و کیفیت بسته بندی و برچسب روی محصول، فونت نوشته، بارکد و بچ نامبر ، بافت و بو کرم پودر و قیمت کرم پودر گابرینی توجه کنید. در ادامه شما را با این نکات آشنا میکنیم تا خرید امن تر و مطمئن تری داشته باشید.

آنچه خواهید خواند:

  • ویژگی های کرم پودر اصل گابرینی
  • تشخیص کرم پودر گابرینی اصل و تقلبی
  • برچسب اطلاعات کرم پودر
  • بارکد و بچ نامبر
  • نوشته و فونت گابرینی
  • بو و بافت کرم پودر
  • کیفیت بسته بندی
  • قیمت کرم پودر گابرینی اصل
  • معایب استفاده از کرم پودر تقلبی
  • خرید کرم پودر گابرینی اصل از فروشنده معتبر

ویژگی های کرم پودر اصل گابرینی

کرم پودر گابرینی مدل درما یکی از بهترین کرم پودرها با پوشش یک دست و صاف است که مناسب برای انواع پوست میباشد. کرم پودر Gabrini حاوی ترکیبات مغذی مانند انواع ویتامین ها و همچنین SPF 15 برای محافظت از پوست در برابر اشعه های نور خورشید است و مانند یک ضد آفتاب عمل میکند. بافت بدون چربی این کرم پودر باعث جذب چربی های اضافه پوست و جلوگیری از تعریق صورت میشود و میتوانید تا بیش از 24 ساعت از ظاهر یکدست بدون ریختگی و ماسیده شدن لذت ببرید. 

از دیگر ویژگی های کرم پودر اصل گابرینی به ضد آب بودن، محافظت در برابر آلودگی، امکان تنفس پوست زیر کرم، بافت مات و مخملی طبیعی و … میتوان اشاره کرد.
کرم پودرهای گابرینی درما در 4 رنگ مختلف تولید میشود که میتوانید نزدیک ترین رنگ به پوست تان را خریداری و استفاده کنید.

تشخیص کرم پودر گابرینی اصل و تقلبی

همانطور که گفتیم تعداد بسیار زیادی از کرم پودرهای گابرینی تقلبی در بازار وجود دارد و حتی در بعضی موارد دقت بسیار بالایی در تولید آن به کار رفته است، اما خوشبختانه یک محصول فیک به هیچ وجه از نظر کیفیت و مشخصات با محصول اورجینال برابری نمیکند. در کرم پودرهای اصل گابرینی مشخصاتی وجود دارد که تولید کنندگان فیک این محصول به هیچ وجه نمیتوانند این مشخصات را کپی کنند. در ادامه این مشخصات را نام میبریم.

جعبه محصول

کرم پودرهای گابرینی فاقد جعبه هستند و کمپانی گابرینی این محصولات را بدون جعبه تولید میکند. پس اگر کرم پودر همراه با جعبه به شما عرضه شد مطمئن باشید که این جعبه در کمپانی گابرینی ساخته نشده است.

 شاید برای شما مفید باشد: کانتورینگ چیست؟

برچسب اطلاعات کرم پودر

برروی درب کرم پودرهای گابرینی اورجینال اطلاعات محصول مانند نام و شماره محصول، و بر پشت محصول برچسب بارکد آن درج شده است که در کرم پودرهای فیک گابرینی ممکن است برچسب ها در جای ذکر شده و به درستی درج نشده باشد.

بارکد و بچ نامبر

بارکد و بچ نامبر یکی از بهترین راه ها برای مشخص کردن اصل یا تقلبی بودن هر محصولی است. کرم پودرهای گابرینی دارای بارکد و بچ نامبر هستند که پیدا کردن بچ نامبر شاید کمی سخت باشد زیرا معمولا به رنگ مشکی برروی قسمت مشکی کرم پودر درج شده است. با جستجوی بارکد و بچ نامبر محصول در اینترنت و مشاهده نتایج جست و جو میتوانید به اصل یا تقلبی بودن محصول پی ببرید.

نوشته و فونت گابرینی

برروی کرم پودرهای اورجینال و اصل گابرینی نوشته Gabrini و لوگوی آن به صورت هلوگرام، به خوبی و با کیفیت چاپ شده است که در نمونه های تقلبی کرم پودر گابرینی این نوشته به کیفیت نمونه اصلی و معمولا به صورت هلوگرامی نیست.

بو و بافت کرم پودر

قبل از خرید کرم پودر گابرینی حتما محصول را تست کنید. برای خرید بهتر و تشخیص شماره مورد نظر بهتر است این تست را برروی چانه انجام دهید زیرا رنگ صورت با دست میتواند تفاوت داشته باشد. کرم پودر های اصل گابرینی دارای رایحه ملایم و دلنشینی هستند و بافتی یکدست و سبک دارند. همچنین قدرت پخش شدگی بسیار بالایی دارند به صورتی که کاملا برروی پوست محو میشود. کرم پودرهای فیک گابرینی ممکن است بوی تند و بافتی سنگین داشته باشند که به خوبی برروی پوست پخش نشود. همانطور که گفتیم کرم پودرهای اورجینال گابرینی فاقد روغن و برپایه آب هستند، پس اگر کرم پودرتان احساس چربی بدهد، متاسفانه تقلبی است.

کیفیت بسته بندی

بسته بندی کرم پودرهای گابرینی که به صورت تیوپی هستند بسیار مرغوب و با کیفیت هستند. به صورتی که در هنگام باز کردن درب کرم پودر میتوان نرم بودن و فیت بودن پیچش درب را حس کرد. اما در نمونه های تقلبی کرم پودر Gabrini بسته بندی محصول از این کیفیت برخوردار نیست و درب محصول کمی به سختی باز و چفت میشود.

قیمت کرم پودر گابرینی اصل

محصولات اورجینال و اصل همیشه قیمت بالاتری نسبت به نمونه های تقلب آن دارد که این موضوع برای کرم پودرهای گابرینی نیز صدق میکند. برای اطلاع از قیمت دقیق کرم پودر اورجینال گابرینی میتوانید به وب سایت رسمی Gabrini مراجعه کنید و قیمت اصلی محصول را چک کنید.

معایب استفاده از کرم پودر تقلبی

کرم پودرهای تقلبی گابرینی به هیچ عنوان با مواد با کیفیت تولید نمیشود و تنها ظاهری مانند کرم پودر اصل دارد. بسیاری از افراد به دلیل قیمت های پایین محصولات فیک به سراغ خرید محصولات تقلبی میروند و تصور میکنند که مشکلی برای پوست شان به وجود نمیاید.
استفاده از محصولات فیک در طول زمان باعث ایجاد آسیب های جبران ناپذیری برروی پوست میشود زیرا ترکیبات بکار رفته در این محصولات معمولا شیمیایی است و اگر در حین استفاده دچار مشکل پوستی نشوید، قطعا پس از چندسال پوست تان زیبایی خودش را از دست میدهد.
از رایج ترین نتایج استفاده از محصولات تقلبی میتوان با ایجاد حساسیت و التهاب پوستی، سرطان زا بودن آن ها به دلیل استفاده از مواد شیمیایی نامرغوب، پیری زودرس پوست، کاهش کلاژن سازی پوست و مسمومیت اشاره کرد

 شاید برای شما مفید باشد: پودر بیک چیست؟

خرید کرم پودر گابرینی اصل از فروشنده معتبر

سعی کنید تا جای ممکن کرم پودرهای گابرینی را از خرده فروشان و دست فروشان و فروشنده های نامعتبر خریداری نکنید. فروشگاه اینترنتی رژفام یکی از بهترین وارد کننده های محصولات آرایشی و بهداشتی اصل است که تمامی محصولات مانند کرم پودر گابرینی اصل را با بهترین قیمت و ضمانت اصالات کالا، در تمامی مناطق کشور به فروش میرساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *