مقالات آرایشی

تفاوت و تشخیص رژگونه اصل از تقلبی شیگلم

برند Sheglam یکی از برندهای محبوب و ترند است که با تولید انواع محصولات آرایشی با کیفیت بالا و بسته بندی های جذاب و خلاقانه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. متاسفانه هنگامی که برندی در بازار آرایشی به فروش بسیاری دست پیدا میکند، افراد سودجو زیادی نمونه های تقلبی و فیک آن را تولید و با قیمت های پایین عرضه میکنند. یکی از محبوب ترین محصولات برند شیگلم رژگونه های جذاب این برند است که متاسفانه نمونه های تقلبی آن کم نیستند. محصولات فیک به هیچ وجه معتبر نیستند زیرا زیر نظر هیچ نهاد معتبری تولید نمیشوند و به همین دلیل ممکن است دارای ترکیباتی مضر برای پوست باشند که در طول زمان شروع به خراب کردن پوست میکنند. به همین دلیل در ادامه ویژگی های رژگونه شیگلم و تشخیص اصل یا فیک بودن آن را توضیح میدهیم.

آنچه خواهید خواند:

  • ویژگی های رژگونه مایع شیگلم اصل
  • چگونه رژگونه شیگلم اصل و تقلبی را تشخیص دهیم؟
  • جعبه محصولات شیگلم
  • بارکد و بچ نامبر
  • تایپوگرافی شیگلم
  • تورفتگی زیر محصول
  • غلظت رژگونه مایع
  • کیفیت رژگونه اصل شیگلم
  • قیمت رژگونه اصل شیگلم
  • خرید رژگونه اصل شیگلم

ویژگی های رژگونه مایع شیگلم اصل

رژگونه مایع شیگلم در رنگ های متنوعی تولید میشود و به ماندگاری بسیار بالا و رنگ های خاصش معروف است. پوشش بسیار سبکی دارد و به راحتی برروی پوست پخش میشود. ترکیبات رژگونه شیگلم فاقد چربی و بر پایه آب است و همچنین از مواد مغذی متفاوتی مانند ویتامین سی و آنتی اکسیدان در آن استفاده شده که باعث آبرسانی پوست میشود و خاصیت ضد لک دارد و همچنین قابل استفاده بعنوان سایه چشم و تینت لب است.

رنگ های این رژگونه شامل
birthday-suit
devoted
float-on
hush-hush
love-cake
risky-business
rose-ritual
swipe-right
است که بسیار ملایم، جذاب، ضد آب و دارای جلوه ای مات و طبیعی هستند. محبوب ترین رنگ این رژگونه مایع مدل Love Cake است که رنگ صورتی بسیار ملایم و زیبایی دارد و برروی هر تناژ پوستی باعث افزایش زیبایی و ایجاد جلوه ای جذاب روی پوست میشود.

چگونه رژگونه شیگلم اصل و تقلبی را تشخیص دهیم؟

خوشبختانه هرچقدر هم کیفیت و دقت به کار رفته در تولید رژگونه های فیک شیگلم بالا باشد بازهم هرگز با رژگونه اصل شیگلم برابری نمیکند و به همین دلیل تفاوت های بسیاری بین این دو محصول وجود دارد که در ادامه توضیح میدهیم.

جعبه محصولات شیگلم

تمامی محصولات برند Sheglam دارای جعبه هستند و به هیچ وجه بدون جعبه تولید نمیشوند. در نمونه های تقلبی رژگونه مایع شیگلم، معمولا محصولات فاقد جعبه هستند یا اگر جعبه داشته باشند تفاوت رنگی بسیار آشکاری دارند.

 شاید برای شما مفید باشد: کانتورینگ چیست؟

بارکد و بچ نامبر

در رژگونه های مایع شیگلم اصل در زیر محصول بچ نامبر و تاریخ تولید و انقضاء محصول درج شده است درصورتی که نمونه های فیک این محصول تنها تاریخ تولید و انقضا را میتوان مشاهده کرد. همچنین در زیر جعبه محصول بارکد آن درج شده است که باید با بارکد محصول اصل یکی باشد. بچ نامبر و بارکد یکی از معتبر ترین و بهترین راه ها برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن یک محصول است که با جست و جوی آن ها در اینترنت و مشاهده اطلاعات محصول میتوانید از اصل بودن آن مطمئن شوید.

تایپوگرافی شیگلم

برروی رژگونه های اصل شیگلم نوشته Sheglam به صورت برجسته نوشته میشود اما در رژگونه فیک این نوشته برجسته نیست. همچنین در تایپ نوشته میتوان تفاوت زیادی را مشاهده کرد. روی درب خود محصول هم نام برند به صورت تو رفته درج شده است که در نمونه های فیک این نوشته وجود ندارد یا بصورت عادی نوشته شده است.

تورفتگی زیر محصول

شکل رژگونه مایع شیگلم به صورت 5 ضلعی است اما در زیر محصول یک تو رفتگی کوچک به شکل دایره قرار دارد که برچسب اطلاعات محصول روی آن قرار دارد اما در رژگونه های تقلبی شیگلم این تورفتگی دایره شکل وجود ندارد.

پمپ محصول

هنگام تکان دادن رژگونه مایع اصل شیگلم صدای حرکت پمپ درون محصول را میتوانید بشنوید که باعث میشود مایع رژگونه به خوبی ترکیب شود اما در نمونه های فیک این صدای حرکت پمپ وجود ندارد.

غلظت رژگونه مایع

مایع داخل رژگونه شیگلم اصل رقیق است و با کج کردن محصول مشاهده میکنید که مایع حرکت میکند اما در نمونه های تقلبی و فیک، رژگونه غلیظ است و به صورت مایع حرکت نمیکند که باعث میشود رژگونه به خوبی برروی پوست پخش نشود اما رژگونه اصل شیگلم قدرت پخش شدگی بسیار بالا و جلوه ای طبیعی دارد.

بو و رنگ رژگونه

محصولات شیگلم رنگ و بویی بسیار ملایم دارند که این مورد برای رژگونه اصل شیگلم نیز صدق میکند. اگر محصول بوی تندی داشته باشد یا رنگ آن خالص بنظر نمیرسد، به اصل بودن آن شک کنید.

کیفیت رژگونه اصل شیگلم

مواد بکار رفته در بسته بندی و خود رژگونه های اصل شیگلم کیفیت بسیار بالایی دارند اما در نمونه های فیک به دلیل پایین بودن کیفیت مایع دور درب محصول ممکن است دچار سفیدک شده باشد که در نمونه های اصل به هیچ وجه همچین اتفاقی نمیفتد.

قیمت رژگونه اصل شیگلم

قیمت رژگونه مایع اصل Sheglam بالاتر از نمونه های فیک آن است. پس اگر قیمت رژگونه بسیار پایین بودن مطمئن باشید که اصل نیست. و اگر هم احتمالا به دلیل هزینه کم تر وسوسه شدید که سراغ رژگونه های فیک و ارزان بروید، باید بدانی که هزینه ای که صرف  ساخت رژگونه های فیک شیگلم میشود یک سوم هزینه ای است که برایش میپردازید و در نتیجه هزینه ای چندبرابر نسبت به ارزش محصول میپردازید.

 شاید برای شما مفید باشد: پودر بیک چیست؟

خرید رژگونه اصل شیگلم

با تمامی نکاتی که برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن رژگونه های شیگلم گفتیم، بازهم پیدا کردن نمونه اصل این محصول میتواند مشکل باشد. فروشگاه اینترنتی رژفام یکی از وارد کننده های مطمئن و امن انواع محصولات اصل از برندهای معتبر مانند شیگلم است و میتوانید با خیال راحت محصولات مورد نیاز خودتان برای مراقبت از پوست و مو را با ضمانت اصالت کالا و تخفیف ویژه خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *