رژگونه مایع شیگلم

رژگونه مایع شیگلم مات مدل Liquid Blush Matte  

حاوی رنگ های متنوع و ملایم و مناسب انواع پوست

پیگمنت بالا، فاقد چربی و بر پایه آب، ضد آب و دارای ماندگاری بالا

حاوی ویتامین سی، آنتی اکسیدان و ساختار طبیعی، وگان و فاقد تست حیوانی

قابل استفاده بعنوان رژگونه و سایه چشم با جلوه ای مات و طبیعی

دارای اسفنج و پخش راحت و یکنواخت و فاقد هرگونه مواد شیمیایی

ماندگاری و پیگمنت بسیار بالا با جلوه بسیار طبیعی و نچرال

حجم: 5.2 میلی لیتر

ساخت کشور چین

بارکد: sb2207214599943240

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

370,000 تومان

Birthday suit
Devoted
Love cake
Rose ritual
  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

370,000 تومان

Birthday suit
Devoted
Love cake
Rose ritual
  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون تومان

معرفی رژگونه مایع مات شیگلم

از جمله محصولات پرطرفدار در بین خانمها رژگونه است که آرایش صورت را کامل میکند  

رژگونه مایع شیگلم با فرمولاسیون ژل، کرم و بافت بسیار سبک و ماندگاری بسیار بالا جلوه ای زیبا به پوست شما هدیه میدهد. رنگدانه های مات این رژگونه ضد آب است و حاوی ترکیبات بسیار مغذی برای پوست مانند ویتامین است که علاوه برتغذیه پوست از خشکی پوست جلوگیری میکند. این محصول فاقد هرگونه چربی و روغن و برپایه آب است که میتواند به عنوان سایه یا رژگونه استفاده شود و فاقد حساسیت است.

روش استفاده از رژگونه liquid شیگلم

ابتدا با توجه به فرم صورت و دلخواه خودتان مشخص کنید که چه نوع کانتورینیگ میخواهید انجام دهید. درب رژگونه را باز کنید و با استفاده از اپلیکاتور (اسفنج رژگونه) مقدار مناسبی از رژگونه را برروی قسمت مورد نظر صورت بزنید و با استفاده از براش یا دست پخش کنید. برای جلوگیری از خشک شدن رژگونه حتما درب آن را به درستی ببندید.

ترکیبات Sheglam liquid blush

سیکلوپنتازیلوکسان، ایزوهگزادکان، گلیسیرین، پروپیلن گلیکول، تری دی سیل تریملیت، میکا، هکتوریت دیست آردیمونیوم، نیترید بور، فنیل تری متیکون سیلیکا دای متیل سیلیلات، کلرید سدیم، فلورفلوگوپیت مصنوعی، تری متیل سیلوکسی سیلیکات، وینیل دایمتیکون/ متیکون سیلسکیوکسان سیلیمرهای متقاطع، سیلیکون سیلیکا، P UIOLEATE، تری اتوکسی کاپریل سیلان، کوپلیمر آکریلات/دی متیکون، توکوفریل استات، رایحه (پارفیوم)، اتیل هگزیل گلیسیرین، بتائین، متیکون ، PCA سدیم، اکسید قلع، سوربیتول، سرین، گلیسین، اسید اسکوربیک 3-o-اتیل، اسید گلوتامیک، لیزین، آلانین، آرژنین، ترئونین، پرولین، متیل پارابن، پرولین، متیل پارابن، پرولین، پرولین پارابن، DE (CI 77891)، RED 30 LAKE (CI 73360)، اکسیدهای آهن (CI 77491, CI 77499)

رژگونه چیست؟

رژگونه از انواع ابزار آرایشی است که شاید برای آرایش الزامی نباشد و بسیاری از افرا از آن استفاده نمیکنند. اما استفاده از رژگونه میتواند باعث ایجاد شادابی و درخشان کردن پوست شود. همچنین رژگونه مانند کانسیلر و هایلایتر برای برجسته سازی یا فرم دادن به صورت استفاده میشود و میتوانید فرم صورت خود را با آن تغییر یا بهبود دهید.

معرفی برند Sheglam

برند آرایشی Sheglam فعالیت خودش را از سال 2019 در سنگاپور آغاز کرد و هم اکنون در بیش از 90 کشور جوان توزیع و فروخته میشود. محصولات این برند با ترکیبات گیاهی و بدون انجام هرگونه آزمایشی برروی حیوانات تولید میشود و قیمت بسیار مناسبی در کنار کیفیت باورنکردنی دارد. برند شیگلم که تاکنون توانسته جوایز ارزشمندی را در تاریخچه خودش بدست بیاورد و انواع لوازم آرایشی مانند رژگونه، رژلب، تینت لب، اسپری فیکس و … با بسته بندی های بسیار جذابی عرضه میکند. برند شیگلم فعالیت بسیاری در زمینه محافظت از حیوانات دارد به گونه ای که 5 پالت سایه رنگی بسیار زیبا را از روی نام گونه های حیوانات کم یاب نام گذاری کرده است که با استفاده از مواد کاملا گیاهی و وگن درست شده اند.

منبع: وب سایت رسمی Sheglam

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رژگونه مایع شیگلم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی