مقالات آرایشی

تفاوت و تشخیص ریمل اصل از تقلبی اسنس

تفاوت ریمل اسنس اصل از تقلبی

احتمالا بیشتر خانم ها با برند Essence، مخصوصا ریمل های صورتی و مشکی اسنس آشنایی دارند و حداقل یکبار از ریمل essence فیک یا اصل استفاده کردند. ریمل های اسنس با کیفیت فوق العاده و تاثیر گذاری شگفت انگیزی که داشتند توانستند در مدتی کوتاه طرفداران زیادی پیدا کنند و متاسفانه در کنار این استقبال از ریمل اسنس، افراد زیادی شروع به تولید و فروش ریمل های فیک و تقلبی اسنس کردند. تفاوت کارایی و تاثیر گذاری ریمل فیک و اصل اسنس قابل قیاس نیست و میتوان گفت ریمل فیک اسنس هیچ تاثیر اضافی بجز رنگ دادن به مژه ها ندارد.

آنچه خواهید خواند:

  • ویژگی های ریمل صورتی اسنس اصل
  • ویژگی های ریمل مشکی اسنس اصل
  • چگونه ریمل اسنس اصل و تقلبی را تشخیص دهیم؟
  • نوع فرچه
  • جعبه ریمل
  • ظاهر ریمل
  • بارکد ریمل اصل
  • لوگو و فونت ریمل اسنس
  • قیمت ریمل اسنس اصل
  • خرید ریمل اسنس اصل

ویژگی های ریمل صورتی اسنس اصل

ریمل صورتی Essence مخصوص بانوانی هست که مژه هایی کوتاه دارند و علاقه به بلند کردن مژه های خود دارند. فرمولاسیون به کار رفته در ریمل صورتی اسنس باعث رشد سریع مژه ها میشود و همچنین از ریزش مژه ها جلوگیری میکند.
فرچه ریمل صورتی اسنس با داشتن انعطاف پذیری و فیبری بودن، اصل به هیچ وجه باعث چسبندگی و گوله شدن مژه ها نمیشود و ماندگاری بسیار بالایی در برابر آب دارند.
با استفاده از ریمل صورتی Essence به راحتی میتوانیم مژه های بلند داشته باشیم همچنین فرچه این ریمل بدون هیچ گونه ایجاد چسبندگی و گوله ای شدن ریمل برروی مژه می شود.
ریمل اصل اسنس صورتی با توجه به ضد آب بودنش احتمال ریزش زیر چشم ندارد و به راحتی با آب و صابون و شوینده های آرایشی شسته و پاک می شود.

تشخیص ریمل اسنس اصل از تقلبی

ویژگی های ریمل مشکی اسنس اصل

ریمل مشکی اسنس از الیاف نایلونی و ابریشم مصنوعی ساخته شده که کمک بسزایی به افزایش حجم مژه می کند. فرچه این ریمل دارای دو لبه شکاف دار می باشد که دارای فرچه های کوچک می باشد که رنگدانه های ریمل، توسط این فرچه های کوچک کامل با مژه ها تماس پیدا میکند و حجم مژه ها را افزایش میدهد. این ریمل ضد آب نمی باشد و به راحتی با آب و ارایش پاک کن ها پاک می شود اما ماندگاری بسیار بسیار بالایی دارد و به این راحتی ها زیر چشم نمیریزد. محصول جدید کمپانی اسنس ریمل های اسنس قهوه ای و سبز می باشد که که به ادعای این کمپانی تاثیر بیشتری در فریبندگی جذابیت چشمها دارد. اگر تردید در نوع انتخاب و خرید ریمل های صورتی اسنس یا مشکی دارید پیشنهاد رژفام به شما ریمل مشکی اسنس می باشد.

 شاید برای شما مفید باشد: اکستنشن مژه

چگونه ریمل اسنس اصل و تقلبی را تشخیص دهیم؟

5 روش ساده برای تشخیص ریمل اسنس اصل از تقلبی که هنگام خرید باید بدانید و به آن توجه کنید:

1- نوع فرچه

در مرحله اول میتوان از نوع و جنس فرچه ریمل متوجه این نکته شد ریمل اصل اسنس دارای فرچه ژله ای می باشد اما نوع تقلبی آن برس مویی دارد که نمیتواند به خوبی ریمل را به مژه ها منتقل کند و باعث گوله شدن و چسبیدن مژه ها میشود.

تشخیص ریمل اسنس اصل از تقلبی

2- جعبه ریمل

یکی از ساده ترین راه های تشخصی اصل و فیک بودن ریمل اسنس این است که ریمل اصل صورتی یا مشکی دارای جعبه نمی باشد و برعکس دیگر محصولات جعبه داشتن آن نشانه فیک بودن آن است.

شاید برای شما مفید باشد: ابروهای پر و تیره

3- ظاهر ریمل

ریمل های اصل اسنس در زیر، یعنی در انتهای خود حفره دایره شکل کوچکی دارند که در نوع تقلبی وجود ندارد و از آن طرف در نمونه های فیک ریملEssence در قسمت باز و بسته شدن آن (درب ریمل) دایره برجسته به کار رفته و که در نمونه اصل وجود ندارد.
ریمل اصل اسنس در قسمت داخلی در که باز می شود شیارهای متفاوت نسبت به فرعی وجود دارد در فرعی این شیارها زیاد می باشد که در نمونه اصل این شیارها دو دور فقط در قسمت داخلی درب می باشد.

4- بارکد ریمل اصل

یکی از روش های راحت برای متوجه شدن اصل یا فیک بودن هر محصولی مثل ریمل های اسنس، جست و جو کردن شماره بارکد آن در اینترنت است. اگر بارکد مربوط به ریمل اصل اسنس باشد، در نتیجه جست و جویتان باید سایت های بسیاری که مربوط به فروش نسخه اصل این محصول است بیاید.

5- لوگو و فونت ریمل اسنس

همچنین فونت نوشته های روی ریمل فرعی کاملا با نوع اصل متفاوت می باشد و حرف E در نمونه اصلی و در لوگو بزرگ تر و درشت تر می باشد.

تفاوت ریمل اصل اسنس از تقلبی

قیمت ریمل اسنس اصل

هیچ جا ریمل اصل اسنس رو به قیمت پایین به شما نمی فروشند و هیچ وارد کننده ای محصول خود را به قیمت خیلی پایین در بازار به فروش نمی رساند پس تفاوت زیاد قیمت ریمل های اسنس اصل و تقلبی می تواند کمک در تشخیص اصل یا فرع کند

شاید برای شما مفید باشد: پاک کردن ریمل ضد آب

خرید ریمل اصل اسنس

اگر به دنبال سایت یا فروشگاهی برای خرید انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست و مو اصل، مانند ریمل مشکی و صورتی اسنس با قیمت مناسب هستید حتما به محصولات فروشگاه اینترنتی رژفام سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *