ژل اسکراب لیمو و آلوئه ورا Neutrogena

ژل اسکراب پوست نوتروژینا حاوی عصاره لیمو و آلوئه ورا

مناسب پوست های چرب با تعرق بالا و از بین برنده پوست های مرده

دارای خاصیت ضد عفونی کننده و حاوی عصاره لیمو و آلوئه ورا

حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین C و ضد جوش و تنظیم چربی پوست

حاوی رایحه دلنشین نارنگی و لیموی تازه، سفت کننده و نرم کننده پوست

از بین برنده سبوم و آلودگی های پوست تا 70 درصد به محض استفاده

جلوگیری از برق زدن پوست های چرب به دلیل تجمع چربی

ساخت کشور ترکیه

بارکد: 3574661034705

بچ نامبر: LOT1311VA

حجم: 150 میلی لیتر

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 270,000 تومان بود.قیمت فعلی 265,000 تومان است.

1 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 270,000 تومان بود.قیمت فعلی 265,000 تومان است.

1 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون تومان

معرفی ژل اسکراب لیمو و آلوئه ورا Neutrogena

ژل اسکراب لیمو و آلوئه ورا Neutrogena که در رده دسته بندی های ژل های اسکراب مات کننده قرار میگیرد حاوی لیمو و آلوئه ورا میباشد که با دارا بودن فرمولاسیون خاص و بی نظیر خود با از بین بردن سلول های مرده و چربی های اضافی بسیار مناسب برای لایه برداری برای پوست های چرب میباشد و در حفظ و تامین سلامت پوست بسیار مفید است.
ژل اسکراب نیتروژینا بلافاصله بعد از استفاده 70 درصد از سبوم و چربی های اضافه و مرده پوست را از بین میبرد وph پوست را تنظیم میکند و با این عمل درخشش اضافی پوست را که به دلیل چربی بالای پوست می باشد را میگیرد و به پوست جلوه زیبایی مات و زیبا میدهد.

خواص ژل اسکراب لیمو و آلوئه ورا نوتروژینا

این محصول تشکیل شده از آلوئه ورا و لیمو میباشد در نتیجه حاوی مقادیر زیادی ویتامین c میباشد که به روشن کنندگی پوست بسیار کمک میکند و از خشکی پوست جلوگیری میکند و یک حس خنکی و طراوت به پوست میدهد.
از جمله فواید این اسکراب میتوان به از بین بردن سلول های مرده، لایه برداری پوست مات کننده و از بین بردن چربی اضافی پوست همچنین بستن منافذ باز پوست اشاره کرد.
این اسکراب فاقد الکل و پاربن که بسیار مضر برای سلامت پوست است میباشد و ذرات اسید سالسیلیک استفاده شده در این محصول بسیار عمیق به پاکسازی پوست کمک میکند و با بستن منافذ باز پوست از خروج چربی اضافی پوست جلوگیری میکند.
اسکراب ها به دلیل از بین بردن سلول های مرده به جوان سازی پوست بسیار کمک میکند و درنتیجه میتوان گفت خاصیت ضد پیری نیز دارند و از این رو بسیار پرمصرف و پرطرفدار میباشد.

روش مصرف اسکراب ضد براقیت نیتروژنا

مقداری از ژل اسکراب را به روی پوست صورت مرطوب و نم دار خود بزنید و به صورت دایره ای ماساژ دهید و سپس با آب خنک آبکشی کنید از این محصول به نواحی حساس دور چشم استفاده نکنید.

ویتامین c چه خاصیتی دارد؟

از جمله تاثیرات مهم استفاده از ویتامین C در دوران سرماخوردگی می باشد، علاوه بر آن این ویتامین خاصیت های بسیار دیگری برای پوست و موی ما دارد. از مهمترین خواص ویتامین c میتوان به کلاژن سازی پوست اشاره کرد زیرا کلاژن به عنوان یک ماده مراقبتی پوست و مو میباشد که از آسیب و خشکی پوست و پیری پوست جلوگیری میکند.همچنین کلاژن ها در رشد فولیکول های پوست تاثیر مستقیم دارد در نتیجه برای سلامت مو نیز بسیار مفید است.
همچنین کلاژن پوست دررشد فولیکول های مو نیز تاثیرگذار بوده و کمک خواهد کرد تا موهای شما تقویت شود. همچنین ویتامین C تاثیر زیادی درآفتاب سوختگی و درمان اگزما داشته و به بهبود بافت پوست نیز کمک خواهد کرد.

معرفی برند Neutrogena

برند Neutrogena خود را از بین برنده تمامی موانعی که بین شما و داشتن بهترین پوست قرار میگیرد میداند.  نیتروژنا راه حلی برای انواع پوست با هر مشکلی دارد و تمامی محصولات خود را ایمن برای انواع پوست و محیط زیست در بسته بندی های قابل بازیافت تولید میکند. این برند فعالیت خودش را از سال 1930 آغاز کرد و نزدیک به 100 اسل است که با استفاده از نوآورانه ترین ایده ها و تکنولوژی ها همیشه نیاز مشتریان خودش را برطرف میکند.

منبع: وب سایت رسمی Neutrogena

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل اسکراب لیمو و آلوئه ورا Neutrogena”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی