در حال نمایش 10 نتیجه

میسلار واتر چیست؟

میسلار واترها یکی از کابردی ترین ابزار مراقبت پوست است که هر فردی باید در طول روز از آن استفاده کند. میسلارواتر ها وظیفه تمیز کردن و از بین بردن آلودگی و آرایش را به عهده دارند. میسلاواتر با فرمولاسیون غنی از مواد تغذیه کننده پوست به راحتی حتی آرایش های 24 ساعته و تمامی آلودگی و چربی های اضافه پوست را از بین میبرند و پوست را شست و شو میدهند. با استفاده از میسلار واتر دیگر نیازی به شست و شوی صورت نیست.

فرق میسلار واتر و تونر

به صورت کلی میتوان گفت میسلار واترها محصولاتی برای پاک کردن آلودگی و آرایش از روی پوست و تونرها محصولاتی برای مراقبت و رطوبت رسانی پوست هستند. همچنین از لحاظ ساختار میسلارواتر ها بر پایه آب و روغن هستند و حاوی مقداری چربی هستند اما تونر ها فاقد چربی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله فرق میسلارواتر با تونر را مطالعه کنید.

انواع میسلار واتر

میسلاواتر ها بر اساس ترکیبات میتوانند انواع گوناگونی مانند ضد جوش، ضد چروک، رطوبت رسان و … داشته باشند. همچنین میسلارها برای انواع پوست مانند چرب، خشک، حساس و مختلط تولید میشوند که میتوانید بر اساس نوع پوست خود بهترین میسلار واتر را انتخاب کنید. میسلاواتر ها به دلیل ترکیبات فاقد الکل و مواد شیمیایی قابل استفاده برروی چشم و لب نیز هستند اما میسلاواتر های مخصوص چشم نیز در بازار موجود است که میتوانید تهیه کنید.

بهترین برندهای میسلار واتر

برند گارنیه یکی از بهترین تولید کننده های انواع میسلاواتر است که میسلارواتر مخصوص انواع پوست با خاصیت های گوناگون را تولید میکند و تنوع بسیار بالایی دارد.
برند اورآل نیز یکی از نامدار های صنعت آرایشی است و انواع تونر و میسلاواتر با بالاترین کیفیت ممکن را تولید میکند.