در حال نمایش 10 نتیجه

کانتورینگ چیست؟

کانتورینگ یکی از روش های آرایشی است که امروزه محببیت بسیاری پیدا کرده است. در این روش با استفاده از لوازم آرایشی مختلفی و ایجاد تیرگی و روشنی میتوان فرم اعضای صورت را تغییر داد و به صورت خود زاویه دهید. برای مثال اگر بینی بزرگی دارید میتوانید با استفاده از کانتورینگ بینی خود را کوچک تر و باریک تر نمایش دهید. برای اطلاعات بیشتر مقاله کانتور چیست را مطالعه کنید.

کانسیلر چیست؟

کانسیلر یکی از مهم ترین لوازم آرایشی و از ابزراهای کانتورینگ صورت است. کانسیلرها معمولا باید رنگی روشن تر از رگ پوست داشته باشند و برای برجسته کردن و پوشش دادن نواقص پوستی مانند قسمت های تیره دورچشم استفاده میشود. کانسیلرها انواع بسیار مختلفی مانند مایع، استیکی و … دارند و استفاده از آن میتواند تاثیر بسیاری در آرایش داشته باشد.

هایلایتر چیست؟

هایلایترهای نیز از دیگر لوازم کانتورینگ هستند که معمولا دارای شاین هستند و باعث ایجاد برجستگی و جلوه زیبایی میشود. هایلایتر ها نیز مانند کانسیلرها انواع مختلفی مانند مایع، پودری و جامد دارند که براساس نیاز خود میتوانید از هرکدام که دوست دارید استفاده کنید.

ابزار کانتورینگ صورت

کانتورینگ روش های مختلفی دارد و میتوان با استفاده از تنها یک کانسیلر و کانتور و یا با استفاده از پالت های کانتورینگ حرفه ای آن را انجام داد. پالت های کانتور معمولا توسط افراد حرفه ای تر مورد استفاده قرار میگیردو نیاز به دقت بیشتری در استفاده دارد. اما در ساده ترین حالت تنها با استفاده از دو رنگ تیره تر و روشن تر از پوست میتوانید کانتورینگ بسیار زیبایی انجام دهید.