هایلایتر مایع شیگلم

هایلایتر مایع Sheglam

بافت بسیار سبک و پوشش دهی یکدست عالی برای هر تناژ پوستی

قابل استفاده برروی انواع پوست حتی پوست های حساس

ضدآب و دارای ماندگاری بسیار بالا و حاوی آبرسان

فرمولاسیون کاملا گیاهی و فاقد تست حیوانی و ترکیبات شیمیایی

پیگمنت و کیفیت بسیار بالا و حاوی اپلیکاتور اسفنجی برای اعمال هایلایتر

جلوه بسیار طبیعی و نچرال، بدون پارابن، سیلیکون و قابل بازیافت

حجم: 5.2 میلی لیتر

ساخت کشور چین

بارکد: sb2207213302379587

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 450,000 تومان بود.قیمت فعلی 439,000 تومان است.

2 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و 500 تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 450,000 تومان بود.قیمت فعلی 439,000 تومان است.

2 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون تومان

معرفی هایلایتر مایع شیگلم

هایلایتر مایع شیگلم محصولی که به کمک آن میتوانید بدرخشید! هایلایتر مایع شیگلم مدل Tea Cake با بافت نرم و ابریشمی خود باعث درخشیدن و ایجاد برجستگی در صورت میشود. این هایلایتر مایع ضد آب است که باعث میشود ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد و با ترکیبات رطوبت رسان باعث نرمی و تغذیه پوست میشود. امروزه بیشتر میکاپ آرتیست ها از هایلایتر های براق برای گونه، صورت یا استخوان ترقوه استفاده میکنند که باعث ایجاد زیبایی خاصی میشود.

ویژگی های liquid highlighter شیگلم

هایلایتر مایع شیگلم در رنگ های متنوع برای درخشیدن تولید شده است! هایلایتر با داشتن شیمر های درخشان ریز جلوه ای فوق العاده شیک و گران به استایل و آرایش شما میدهد. هایلایتر های شیگلم به دلیل فاقد هرگونه مواد شیمیایی بودن قابل استفاده برروی قسمت های مختلف بدن و حتی مو است. با استفاده از هایلایتر میتوانید جذابیت آرایش خود را چند برابر کنید و حتی برای ایجاد برجستگی به هراه کانسیلر و هایلایتر از آن استفاده کنید. امروزه میکاپ آرتیست ها از روش های خلاقانه ای برای آرایش و هایلایتر استفاده میکنند و حتی برروی استخوان ترقوه خود از هایلایتر شیگلم استفاده میکنند. این هایلایتر به هیچ وجه احساس چسبناکی و روغنی ندارد و پیگمنت بالا به خوبی پخش میشود و بسیار طبیعی جلوه میکند.

روش استفاده از هایلایتر مایع Sheglam

ابتدا با توجه به فرم صورت و دلخواه خودتان مشخص کنید که چه نوع کانتورینیگی میخواهید انجام دهید. درب هایلایتر مایع را باز کنید و با استفاده از اپلیکاتور (اسفنج هایلایتر) مقدار مناسبی از هایلایتر را برروی قسمت مورد نظر صورت بزنید و با استفاده از براش یا دست پخش کنید. برای جلوگیری از خشک شدن هایلایتر مایع حتما درب آن را به درستی ببندید.

ترکیبات sheglam liquid highlighter

ایزودودکان، فلورفلوگوپیت مصنوعی، الیور اتیل هگزیل هیدروژنه، دی متیکون، اتیلن/پروپیلن/استایرن کوپلیمر، سیلیس دی متیل سیلی سیلیت/بیتیل سیلیکون XYSILICATE، پلی متیل سیلس اسکیوکسان، روغن زیتون هیدروژنه غیرقابل صابون سازی، اکسید قلع، روغن دانه لیمنانتز آلبا، اسکوالان، روغن دانه RICINUS COMMUNIS، هیالورونات سدیم، BHT، روغن کرچک هیدروژنه، دی اکسید تیتانیوم (CI 77891)، اکسیدهای آهن (CI 77491، CI 77492، CI 77499)

معرفی برند Sheglam

برند آرایشی Sheglam فعالیت خودش را از سال 2019 در سنگاپور آغاز کرد و هم اکنون در بیش از 90 کشور جوان توزیع و فروخته میشود. محصولات این برند با ترکیبات گیاهی و بدون انجام هرگونه آزمایشی برروی حیوانات تولید میشود و قیمت بسیار مناسبی در کنار کیفیت باورنکردنی دارد. برند شیگلم که تاکنون توانسته جوایز ارزشمندی را در تاریخچه خودش بدست بیاورد و انواع لوازم آرایشی مانند رژگونه، رژلب، تینت لب، اسپری فیکس و … با بسته بندی های بسیار جذابی عرضه میکند. برند شیگلم فعالیت بسیاری در زمینه محافظت از حیوانات دارد به گونه ای که 5 پالت سایه رنگی بسیار زیبا را از روی نام گونه های حیوانات کم یاب نام گذاری کرده است که با استفاده از مواد کاملا گیاهی و وگن درست شده اند.

خرید هایلایتر مایع شیگلم اصل

فروشگاه اینترنتی رژفام وارد کننده انواع برندهای آرایشی و مراقبت مو با ضمانت اصالت کالا و همراه بارکد و تاریخ انقضا معتبر از کشورهای اروپایی است. شما میتوانید هایلایتر مایع شیگلم اصل را با ضمانت اصالت کالا از هرکجای ایران با تخفیف ویژه سفارش دهید.

منبع: وب سایت رسمی Sheglam

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هایلایتر مایع شیگلم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی