اسپری شیر ضد گره مو ایوروشه

اسپری ضد گره مو ایوروشه حاوی شیر شاه بلوط

حاوی شیر شاه بلوط ارگانیک و روغن دانه آفتاب گردان

بسیار مناسب برای موهای معمولی و خشک، تغذیه کننده مو و افزایش انعطاف پذیری مو

جلوگیری از خشکی و شکنندگی مو و افزایش نرمی و براقیت مو

فاقد سیلیکون با فرمولاسیون 98 درصد طبیعی

ساخت کشور فرانسه

بارکد: 3660005669519

حجم: 150 میلی لیتر

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

1,300,000 تومان

1 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

1,300,000 تومان

1 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون تومان

معرفی اسپری شیر ضد گره مو ایوروشه

اسپری ضد گره ایوروشه محصولی فوق العاده برای موهای خشک و معمولی است که به راحتی تمای وزی ها و گره های موی شما را از بین میبرد و ظاهری نرم و لطیف به موهایتان هدیه میکند. از ویژگی های منحصر به فرد این اسپری میتوان به افزایش براقیت، جلوگیری از گره خوردن مو، جلوگیری از شکنندگی مو و تغذیه کامل مو به لطف فرمولاسیون فوق العادش میباشد. این اسپری با ظاهری شیر مانند موهای خشک را در طول زمان به آرامی مرطوب میکند و بعد از مدتی استفاده میتوانید برای میشه با گره های موی خود خداحافظی کنید.

روش استفاده اسپری شیر ضد گره مو Yves rocher

اسپری ضد گره ایوروشه را میتوانید هم روی موی خشک و هم موی مرطوب و نم دار استفاده کنید اما موهای نباید خیس باشند زیرا خیسی مو اجازه نمیدهد مواد اسپری روی مو باقی بمانند. اسپری را روی تمامی قسمت های مو اسپری کنید و سپس از سمت ریشه با پایین موها را شانه بزنید و اجازه دهید اسپری خشک شود. بدون نیاز به آبکشی

نتایج استفاده از اسپری ضد گره ایوروشه

نتایج بدست آمده از تست اسپری ضد گره ایوروشه به مدت 21 روز بر روی 101 داوطلب:

افزایش نرمی و شانه پذیری مو تا 86%

از بین رفتن گره های مو تا 80%

تغذیه مو تا 80%

افزایش براقیت مو تا 79%

دلایل گره خوردن مو

از مهم ترین دلایل گره خوردن مو خشکی مو است. خشکی مو میتواند به دلایل متنوعی مانند ژنتیک، رنگ مو و دکلره و … داشته باشد که باعث گره خوردن مو میشود. همچنین عدم آبکشی مناسب مو، در معرض نور آفتاب قرار گرفتن، استفاده از وسایل گرمایشی مثل سشوار و اتو مو نیز از دیگر دلایل خشکی مو است. باز کردن گره مو میتواند بسیار دردناک و وقت گیر باشد و در نهایت شاید مجبور به کوتاه کردن موی خود شوید. اسپری گره باز کن حاوی شیر بلوط ایوروشه با فرمولاسیون کاملا گیاهی به راحتی گره های مو را از بین میبرد.

نکات جلوگیری از گره خوردن مو

ترجیحا از رو بالشی های ساتن استفاده کنید زیرا هنگامی که سر خود را روی بالش حرکت میدهید باعث سایش فولیکول های مو و در نتیجه گره خوردن مو میشود و رو بالشی های ساتن این سایش را کاهش میدهند. بهتر است هنگام خواب موهای خود را شل ببافید تا از گره خوردن و شکستگی مو جلوگیری شود. به هیچ عنوان بعد از حمام موهای خود را با حوله خشک نکنید زیرا باعث آسیب دیدن کوتیکول مو و گره خوردن آن میشود. بهتر است برای خشک کردن مو از پارچه نخی استفاده کنید تا رطوبت مو را جذب کند و سپس با سشوار از فاصله 20 الی 30 سانتی موهای خود را خشک کنید. در طول روز از روغن ها و سرم های مفید مو مانند آرگان و نارگیل استفاده کنید تا با تنظیم رطوبت مو از خشکی و گره خوردن آن جلوگیری شود. برای موهای فر و مجعد بهتر است از کرم های مویی که باعث شانه پذیری آسان میشود استفاده کنید و موها را به آرامی زیر آب شانه کنید. برای موهای صاف نیز بهر است از اسپری های حجم دهنده مو استفاده کنید زیرا با داشتن سیلیکون اتمال گره خوردن مو را کاهش میدهد.

مشاهده نکات و اشتباهات رایج در نگهداری مو

معرفی برند Yves Rocher

برند ایوروشه خود را متولد شده از یک داستان عاشقانه بین آقای ایوروشه و طبیعت، سواحل، تالاب ها، جنگل ها و مزارع برتون، در بریتانی میداند که بیش از 60 سال محصولات خود را از دل طبیعت تولید میکند. برند ایوروشه کاملا دوستدار طبیعت و حیوانات است و علاوه بر داشتن فرمولاسیون های تا بیش از 90% گیاهی محصولات خود را فاقد هرگونه تست حیوانی و با بسته بندی های قابل بازیافت میسازد.

منبع: وب سایت رسمی Yves Rocher

 

محصولات پیشنهادی

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

1 دیدگاه برای اسپری شیر ضد گره مو ایوروشه

  1. مشتری

    به به ایوروووووشه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی