نمایش 1–14 از 104 نتیجه

داشتن یک روتین مناسب کمک بسزایی دررشد و تقویت مو و شادابی مو میکند. نگهداری از مو و مراقبت از مو دقیقا مانند نگهداری از پوست و رسیدگی به روتین پوستی صورت میباشد.
روغن تراپی، پاکسازی مو از آلودگی ها، حالت دادن به موها، ترمیم و آبرسانی مو، تقویت و محافظت از موها از جمله موارد روتین روزانه موها میباشد.

معرفی محصولات مراقبتی مو

از محصولات مراقبتی مو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

شامپو

برای شستشو، تمیزی مو پاک کردن آلودگی ها و چربی های موجود در مو مورد استفاده قرار میگیرد.

ماسک مو

خاصیت درمانی و زیبایی دارد و کمک به تقویت و آبرسانی مو می کند و باید در داخل حمام مورد استفاده قرار گیرد زیرا نیاز به آبکشی دارد.

سرم مو

برای حالت دهی و فرم دهی مو مورد استفاده قرار میگیرد و بر روی موی خشک اعمال میشود.

روغن مو

خاصیت درمانی دارد و به جلوگیری از خشکی و وزی مو و شکنندگی مو کمک میکند.

اسپری مو

اسپری های مو انواع مختلفی دارند، اسپری های تقویت کننده، اسپری های دوفاز و گره باز کن و یا اسپری های نگهدارنده و حالت دهنده مو که هرکدام خواص درمانی و زیبایی متنوعی برای موها دارند.

مراحل روتین مو

مراحل روتین مو از ابتدا به صورت شامپو سپس نرم کننده بعد ماسک مو و سرم یا روغن مو میباشد.
این چهار مورد از موارد اصلی روتین مراقبت مو میباشد که باعث نگهداری و تغذیه مو میشود.
استفاده از شامپوی مناسب جنس و موی شما بسیار در نگهداری و زیبایی موی شما تاثیر دارد، اما صرفه نتیجه گرفتن و داشتن یک موی زیبا و پرحجم و با طراوت فقط بعد از استفاده از شامپو زیاد درست و عقلانی نیست.
استفاده نرم کننده بعد از استفاده از شامپو، در طراوت و نرمی مو اهمیت بسیاری دارد. نرم کننده ها کمک به بازکردن گره های مو و فر موها در حمام میشود و درنتیجه موها دچار موخوره و شکسته نمیشوند.
مرحله سوم ماسک مو است که در تغذیه و آبرسانی موها بسیار مهم می باشد و یک مرطوب کننده و آبرسان قوی و مغذی برای موها به حساب می آید و با نفوذ به کوتیکول های مو از خشکی و کم آبی مو جلوگیری میکنند.
مرحله چهارم استفاده از سرم مو می باشد که با ایجاد یک لایه سیلیکونی در اطراف مو انعطاف پذیری موها را بیشتر میکند و کمک بسزایی در زیبایی و حالت دهی موها میکند.
نکته مهم اینکه سرم مو را نباید بروی موهای مرطوب و نم دار استفاده کرد سرم مو باید حتما بروی موهای کاملا خشک شده استفاده شود تا تاثیر کامل و بهتری داشته باشد.

راهنمای خرید محصولات مراقبت مو

چند نکته مهم در هنگام خرید محصولات و لوازم مراقبت مو:

خرید لوازم مراقبت مو اصل

اگر قصد خرید لوازم مراقبت مو دارای تاریخ انقضاء و اورجینال با بهترین قیمت را دارید، فروشگاه اینترنتی رژفام یکی از معتبر ترین فروشگاه های وارداتی است که تمامی محصولات مورد نیاز شما برای مراقبت از مو و پوست را از برندهای شناخته شده و قابل اعتماد را با بهترین قیمت از کشور های دیگر مانند سوئد تهیه و به فروش میرساند. تمامی محصولات رژفام دارای ضمانت سلامت و اصالت کالا هستند و همچنین اگر برای پیدا کردن محصولات مناسب خود هستید مشاوران ما آماده راهنمایی شما هستند. با سفارش از فروشگاه اینترنتی رژفام، در هر نقطه از ایران سفارش خود را در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.