شامپو اپیک Saf ipek ozu مخصوص موهای نرمال

شامپو ipek برای موهای نرمال

نرم کننده، درخشان کننده و تقویت کننده مو

حاوی عصاره گل اقاقیا و ابریشم و معطر و خوش بو

مناسب برای انواع مو مخصوصا موهای نرمال و معمولی

مرطوب کننده و افزایش دهنده استحکام و ضخامت مو

ساخت کشور ترکیه

بارکد: 3600521900918

حجم: 600 میلی لیتر

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 220,000 تومان بود.قیمت فعلی 195,000 تومان است.

1 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و 500 تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 220,000 تومان بود.قیمت فعلی 195,000 تومان است.

1 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و پانصد تومان

معرفی شامپو اپیک Saf ipek ozu مخصوص موهای نرمال

شامپو اپیک Saf ipek ozu مخصوص موهای نرمال شامپویی مناسب برای انواع مو حاوی عصاره گل اقاقیا و ابریشم است. فرمولاسیون تشکیل دهنده این شامپو حاوی مقدار زیادی از ترکیبات مقوی و تقویت کننده مو است که باعث درخشان شدن مو میشود. ترکیبات این شامپو به خوبی با عمق مو نفوذ میکنند و فولیکول های مو را تقویت میکنند. همچنین با قدرت تمیز کنندگی بالایی که دارد به خوبی آلودگی و چربی های اضافه روی پوست سر و مو را از بین میبرد. افزایش حجم، ضخامت و استحکام مو از دیگر ویژگی های شامپو ایپک است که با استفاده مداوم از آن میتوانید به موهایی درخشان و شاداب دست پیدا کنید. پس از اولین استفاده از این شامپو میتوانید کاملا نرمی و لطافت موهایتان را حس کنید و لذت ببرید. عصاره اقاقیا و ابریشم موها را به خوبی تقویت میکند و بافتی ابریشمی به مو میدهد.

 

ترکیبات شامپو ipek حاوی اقاقیا و ابریشم

عصاره ابریشم (Silk Extract): عصاره ابریشم یکی از مهم‌ترین ترکیبات این شامپو است که به ترمیم و تقویت موها کمک می‌کند. این عصاره غنی از پروتئین‌های طبیعی است که به نرمی و لطافت موها کمک می‌کند.
گلیسیرین (Glycerin): گلیسیرین یک مرطوب‌کننده طبیعی است که به جذب و نگه‌داشتن رطوبت در موها کمک می‌کند. این ترکیب به حفظ نرمی و لطافت موها کمک می‌کند.
عصاره آلوئه‌ورا (Aloe Vera Extract): عصاره آلوئه‌ورا به دلیل خواص ضدالتهابی و مرطوب‌کنندگی خود، به تسکین پوست سر و حفظ رطوبت موها کمک می‌کند. این ترکیب همچنین به تغذیه و تقویت موها کمک می‌کند.
کراتین هیدرولیز شده (Hydrolyzed Keratin): کراتین هیدرولیز شده به ترمیم و تقویت ساختار داخلی موها کمک می‌کند. این پروتئین به عمق مو نفوذ کرده و شکاف‌ها و آسیب‌های موجود را ترمیم می‌کند.
پانتنول (Panthenol): پانتنول یا پرو ویتامین B5 به عنوان یک مرطوب‌کننده طبیعی عمل می‌کند و به حفظ رطوبت موها کمک می‌کند. این ترکیب همچنین به تقویت و نرم کردن موها کمک می‌کند.

 

 ویژگی های شامپو ایپک آبی مدل Saf ipek ozu

 افزایش دهنده نرمی و لطافت مو:

وجود عصاره ابریشم و گلیسیرین در این شامپو به نرمی و لطافت موها کمک می‌کند. این ترکیبات باعث می‌شوند موها نرم و لطیف شده و از خشکی و زبری آن‌ها جلوگیری شود.

 ترمیم و تقویت کننده مو:

این شامپو با ترکیبات فعالی همچون عصاره ابریشم و کراتین هیدرولیز شده به ترمیم و تقویت موهای آسیب‌دیده کمک می‌کند. این ترکیبات به عمق مو نفوذ کرده و ساختار آن را بازسازی می‌کنند.

 آبرسان مو:

پانتنول و گلیسیرین به مرطوب‌سازی عمقی موها کمک می‌کنند. این ویژگی باعث می‌شود موها رطوبت کافی داشته باشند و از خشکی و شکنندگی آن‌ها جلوگیری شود.

 افزایش درخشندگی مو:

ترکیبات براق‌کننده موجود در این شامپو، به موها ظاهری براق و درخشان می‌بخشند. استفاده منظم از این شامپو باعث می‌شود موها لطیف‌تر و براق‌تر به نظر برسند.

 حفظ سلامت پوست سر:

عصاره آلوئه‌ورا به تسکین پوست سر و حفظ سلامت آن کمک می‌کند. این ترکیب به تغذیه و تقویت موها نیز کمک می‌کند و از التهابات و خشکی پوست سر جلوگیری می‌کند.

 

روش استفاده از شامپو Ipek

ابتدا موها را با آب ولرم به خوبی مرطوب کنید. این کار باعث می‌شود شامپو به راحتی کف کند و به تمام قسمت‌های موها برسد.

مقدار مناسبی از شامپو را روی دست خود بریزید و به آرامی روی موها و پوست سر ماساژ دهید. مقدار شامپو بستگی به طول و حجم موها دارد، اما به طور معمول یک تا دو پمپ کافی است.

شامپو را به آرامی روی پوست سر و موها ماساژ دهید. این کار به تحریک گردش خون و بهبود سلامت پوست سر کمک می‌کند و باعث می‌شود شامپو بهتر جذب شود.

موها را با آب ولرم به خوبی آبکشی کنید تا هیچ اثری از شامپو باقی نماند. اطمینان حاصل کنید که تمام شامپو از موها خارج شده است تا از باقی ماندن هرگونه مواد شیمیایی جلوگیری شود.

 

معرفی برند Ipek

برند اپیک یکی از برندهای معتبر و محبوب در زمینه محصولات مراقبت از مو است. این برند با تمرکز بر استفاده از مواد طبیعی و مغذی، محصولات با کیفیتی را تولید می‌کند که به تقویت و تغذیه موها کمک می‌کنند. محصولات اپیک با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و تحقیقات علمی، به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهند که موهای سالم‌تر و زیباتری داشته باشند.

 

1 دیدگاه برای شامپو اپیک Saf ipek ozu مخصوص موهای نرمال

  1. رژفام

    خوش بو

    0
    0
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

1 دیدگاه برای شامپو اپیک Saf ipek ozu مخصوص موهای نرمال

  1. رژفام

    خوش بو

    0
    0
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی