کرم مو تثبیت کننده رنگ Gliss برای موهای رنگ شده

کرم مو تثبیت کننده رنگ گلیس

حاوی زغال اخته و مایع هیالورون و مراقبت از رنگ اولیه موها

براق و درخشان کننده موها و نرم و مرطوب کننده موها

مناسب موهای رنگ شده و ترمیم کننده عمقی موها

از بین برنده ی وزی مو و بدون نیاز به آبکشی، تثبیت کننده رنگ

ساخت کشور ترکیه تحت لیسانس آلمان

حجم 150 میلی لیتر

بارکد: 3838824375076

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

155,000 تومان

4 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

155,000 تومان

4 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون تومان

معرفی کرم مو تثبیت کننده رنگ Gliss برای موهای رنگ شده

کرم مو تثبیت کننده رنگ Gliss محصولی ایده آل برای محافظت از براقیت، درخشش و مراقبت موهای رنگ شده می باشد. بدون مراقبت منظم، موهای رنگ شده خشک شده، شکننده شده و آسیب می بیند و همچنین ظاهری بسیار کدر خواهند داشت. بنابراین برای نرم و براق کردن موهای رنگ شده بکارگیری محصولات مراقبتی مو سازگار با جنس موها و تغذیه کننده از واجبات به شمار می آید. این  ماسک مو  با ترکیبات غنی شده با زغال اخته و مایع هیالورون برای این منظور طراحی شده است و موجب ثبات رنگ و درخشش و نرم شدن موها می شود. زغال اخته بکار رفته در این محصول استحکام تارهای مو را افزایش می دهد و شادابی همیشگی در موها به ارمغان می آورد. با درمان خشکی و زبری موهای رنگ شده، به نرم و لطیف نگه داشتن موها کمک می کند.

کمبود رطوبت موهایی آسیب دیده به وجود می آورد که به راحتی حالت نمی گیرند و ظاهری ناسالم و کدر دارند. مایع هیالورون موجود در گلیس به درخشان تر، زیباتر و قوی تر شدن موها کمک می کند. احیاء عمقی و ترمیم قسمت های آسیب دیده مو، محافظت از موهای رنگ شده و ایجاد درخششی طبیعی در موها از دیگر نقاط قوت  کرم و ماسک مو تثبیت کننده رنگ مناسب موهای رنگ شده Gliss محسوب می گردد.

روش استفاده کرم تثبیت کننده رنگ مو گلیس

باید خاطر نشان شد که این محصول پس از استفاده نیاز به آبکشی ندارد. بعد از شستشوی موها ،مقداری از کرم مو را به ساقه مو بمالید و کاملا ماساژ دهید و اجازه دهید موها بصورت طبیعی و یا با باد خنک سشوار از فاصله 20 سانتی خشک کنید.

معرفی برند Gliss

برند Gliss یگی از زیرمجموعه های بزرگ برند Schwarzkopf با بیش از 120 سال تجربه است که که میتوان آن را نتخصصی در زمینه مراقبت از مو و رنگ مو دانست. محصولات مراقبتی مو گلیس حاوی فناوری کراتین مایع هستند که علاوه بر سطح آسیب دیده مو، هسته مو را نیز ترمیم میکند. اولین محصول گلیس در سال 1952 بعنوان اسپری تونیک گلیس معرفی شد که با استقبال بسیاری مواجه شد و تا کنون نیز محصولات گلیس در بسیاری از کشورهای دنیا به فروش میرسد و طرفداران زیادی دارد. برند گلیس معتقد است که هر فردی در جهان لیاقت داشتن موهایی درخشان، سالم و خیره کننده را دارد و ماموریت خود را بر اساس این هدف پایه گذاری میکند.

منبع: وب سایت رسمی Gliss

 

محصولات مرتبط

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

1 دیدگاه برای کرم مو تثبیت کننده رنگ Gliss برای موهای رنگ شده

  1. الهام علوی علوی

    خوبه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی