کرم ضد آفتاب اوسرین

کرم ضد آفتاب بدون چربیEucerin

مخصوص پوست های خشک، حساس و مستعد آکنه و جوش

SPF 50 و  چربی کنترل شده (oil control)

بدون هیچگونه رد سفیدی و فاقد چربی (Ultra Light)

قابل استفاده بعد از درمان های شیمیایی و لیزر

مناسب برای آقایان و بانوان با جذب فوری بر روی پوست و فاقد چربی

ماندگاری بسیار بالا 8 ساعته و فاقد عطر، رنگ و ضد آب

فوق العاده سبک و محافظت بالا در برابر اشعه خورشید

ساخت کشور هلند تحت لیسانس آلمان

تاریخ انقضا: 2024/05

بارکد: 3660005779935

بچ نامبر: 14941476

حجم: 200 میلی لیتر

 

  • ناموجود، درحال تامین
  • ناموجود، درحال تامین

 

محصولات مشابه

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و 500 تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و پانصد تومان

معرفی و مشخصات کرم ضد آفتاب اوسرین

کرم ضد آفتاب بدون چربی Eucerin یک محصول محافظتی از پوست است که برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید طراحی شده است. این کرم با فرمولاسیون منحصر به فرد خود، به ویژه برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه تولید شده و بدون ایجاد حس سنگینی یا چربی بر روی پوست، از آن در برابر اشعه‌های UV محافظت می‌کند. این کرم ضد آفتاب با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، علاوه بر محافظت از پوست در برابر آفتاب، به تنظیم ترشح چربی پوست و جلوگیری از بروز جوش‌ها و آکنه نیز کمک می‌کند. فرمولاسیون سبک و غیر کمدوژنیک آن باعث می‌شود که پوست تنفس کند و منافذ پوست مسدود نشوند.

 

ترکیبات کرم ضد آفتاب Eucerin با spf 50

اکسید روی (Zinc Oxide): اکسید روی یک فیلتر فیزیکی ضد آفتاب است که با ایجاد یک لایه محافظ روی پوست، اشعه‌های UV را منعکس و پخش می‌کند. این ترکیب به ویژه برای پوست‌های حساس مناسب است و خطر تحریکات پوستی را کاهش می‌دهد.
اکتوکرایلین (Octocrylene): این ترکیب به عنوان یک فیلتر شیمیایی ضد آفتاب عمل می‌کند و با جذب اشعه‌های UVB، از پوست در برابر آفتاب‌سوختگی محافظت می‌کند. همچنین، اکتوکرایلین به پایداری فرمولاسیون کرم کمک کرده و اثربخشی سایر فیلترهای ضد آفتاب را افزایش می‌دهد.
تینوزورب اس (Tinosorb S): تینوزورب اس یک فیلتر شیمیایی پیشرفته است که از پوست در برابر هر دو نوع اشعه UVA و UVB محافظت می‌کند. این ترکیب به دلیل پایداری بالا و گستره وسیع حفاظتی که دارد، بسیار مؤثر است.
گلیسیرین (Glycerin): گلیسیرین یک مرطوب‌کننده طبیعی است که به جذب و حفظ رطوبت در پوست کمک می‌کند. استفاده از گلیسیرین در این کرم، باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند.
آردینوز (Arginine): آردینوز یک آمینو اسید است که به تقویت و ترمیم بافت‌های پوست کمک می‌کند. این ترکیب با افزایش تولید کلاژن و الاستین، به حفظ جوانی و سلامت پوست کمک می‌کند.

 

ویژگی های کرم ضد آفتاب Eucerin

 محافظت وسیع الطیف در برابر UV:

این کرم ضد آفتاب با ترکیبی از فیلترهای شیمیایی و فیزیکی، از پوست در برابر هر دو نوع اشعه UVA و UVB محافظت می‌کند. این ویژگی به جلوگیری از پیری زودرس پوست و کاهش خطر بروز سرطان پوست کمک می‌کند.

 فرمولاسیون غیر چرب و سبک:

یکی از مشکلات رایج در کرم‌های ضد آفتاب، ایجاد حس چربی و سنگینی بر روی پوست است. کرم ضد آفتاب بدون چربی Eucerin با فرمولاسیون سبک و غیر چرب خود، به راحتی جذب پوست می‌شود و حس سنگینی یا چسبندگی ایجاد نمی‌کند.

 مناسب برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه:

این کرم به طور خاص برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه طراحی شده است. فرمولاسیون غیر کمدوژنیک آن باعث نمی‌شود منافذ پوست مسدود شوند و به کاهش بروز جوش‌ها و آکنه کمک می‌کند.

 مقاومت در برابر آب و تعریق:

کرم ضد آفتاب Eucerin دارای مقاومت بالا در برابر آب و تعریق است. این ویژگی باعث می‌شود که کرم در شرایط مختلف، از جمله فعالیت‌های ورزشی و شنا، به طور مؤثر از پوست محافظت کند.

 فاقد عطر و مواد حساسیت‌زا:

این کرم ضد آفتاب بدون عطر و مواد حساسیت‌زا است که خطر تحریکات پوستی و آلرژی را به حداقل می‌رساند. این ویژگی به ویژه برای پوست‌های حساس و تحریک‌پذیر بسیار مناسب است.

 

روش استفاده کرم ضد آفتاب اوسرین

قبل از استفاده از کرم ضد آفتاب، صورت خود را به طور کامل با یک شوینده ملایم تمیز کنید و با حوله‌ای نرم خشک کنید.

اگر پوست شما خشک است، ابتدا از یک مرطوب‌کننده سبک استفاده کنید و اجازه دهید که کاملاً جذب پوست شود.

مقدار مناسبی از کرم ضد آفتاب را روی انگشتان خود بزنید. برای پوشش کامل صورت و گردن، معمولاً مقدار معادل یک سکه کافی است.

کرم را به طور یکنواخت روی صورت و گردن خود بمالید. اطمینان حاصل کنید که تمام نقاط صورت و گردن از جمله نواحی حساس مانند اطراف چشم‌ها و لب‌ها نیز پوشش داده شوند.

چند دقیقه صبر کنید تا کرم به طور کامل جذب پوست شود. سپس می‌توانید آرایش روزانه خود را انجام دهید.

برای حفظ محافظت کامل، کرم ضد آفتاب را هر دو ساعت یک بار تجدید کنید، به خصوص اگر در معرض تابش مستقیم خورشید قرار دارید یا تعریق زیادی دارید.

 

معرفی برند Eucerin

در سال 1900 ایزاک لیفشوتز شیمیدان جوان موفق به دریافت حق ثبت اوسرین گردید. اوسرین الهام گرفته از کلمه یونانی قدیمی به معنای موم زیبا میباشد و این اختراع و ثبت یک انقلاب پزشکی در دوره خود بود و اولین ثبت تکنولوژی برای توسعه امولسیون های پایدار آب در روغن بود. این برند بیش از 100 سال است که درحال تولید محصولات متفاوت برای محافظت از پوست و مو میباشد که به این معنی است که پشت هر محصول تجربه بسیار زیادیی قرار دارد. هر یک از محصولات برند اوسرین مرتبط با علم پزشکی بوده و از لحاظ پزشکی تایید شده میباشد و کارایی اثبات شده محصولات اوسرین راه حل های قابل اعتمادی را برای انواع مشکلات پوستی به شما ارئه میدهد.

 

منبع: وب سایت رسمی Eucerin

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ضد آفتاب اوسرین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ضد آفتاب اوسرین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی