کرم ضد آفتاب نیوول NEWWELL

کرم ضد آفتاب نیوول NEWWELL

مناسب انواع پوست و فاقد رنگ و الکل، محافظ پوست در برابر اشعه آفتاب

ضد حساسیت و مقاوم در برابر آب و عرق و حاوی SPF +50

حاوی آلوئه ورا، اسید هیالورونیک، روغن کانولا و ویتامین E

ساخت کشور ترکیه

حجم: 50 میلی لیتر

بارکد: 8680923348490

 

  • ناموجود، درحال تامین
  • ناموجود، درحال تامین

 

محصولات مشابه

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و 500 تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و پانصد تومان

معرفی کرم ضد آفتاب نیوول NEWWELL

کرم ضد آفتاب نیوول (NEWWELL) یک محصول محافظتی پوست است که برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از تابش اشعه‌های مضر خورشید طراحی شده است. این کرم با فرمولاسیون پیشرفته و استفاده از فیلترهای UVB و UVA، به محافظت از پوست در برابر آفتاب‌سوختگی، پیری زودرس و سرطان پوست کمک می‌کند. این محصول مناسب برای انواع پوست‌ها بوده و می‌تواند به‌طور روزانه به عنوان بخشی از روتین مراقبت از پوست استفاده شود. نیوول به عنوان یکی از برندهای نوآور در صنعت زیبایی و مراقبت از پوست، با بهره‌گیری از مواد با کیفیت و تکنولوژی‌های مدرن، این کرم ضد آفتاب را تولید کرده است تا نیازهای مختلف پوستی را برآورده کند. این محصول علاوه بر حفاظت در برابر اشعه‌های مضر خورشید، حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده و مغذی است که به حفظ رطوبت و نرمی پوست کمک می‌کنند.

 

ترکیبات کرم ضد آفتاب نیوول با spf 50

اکسید روی (Zinc Oxide): یکی از مهمترین ترکیبات معدنی در ضد آفتاب‌ها است که به عنوان یک فیلتر فیزیکی عمل می‌کند و اشعه‌های UVA و UVB را بازتاب می‌دهد.
دی اکسید تیتانیوم (Titanium Dioxide): یک فیلتر فیزیکی دیگر که به محافظت از پوست در برابر اشعه‌های خورشید کمک می‌کند و مانع از سوختگی و آسیب دیدگی پوست می‌شود.
ویتامین E: به عنوان یک مرطوب‌کننده و آنتی‌اکسیدان قوی، این ویتامین به تغذیه پوست کمک کرده و از آسیب‌های ناشی از اشعه‌های مضر خورشید جلوگیری می‌کند.
اکتوکرایلن (Octocrylene): اکتوکرایلن یک فیلتر شیمیایی است که به جذب اشعه‌های UVB کمک می‌کند و از پوست در برابر آفتاب‌سوختگی محافظت می‌کند. این ترکیب همچنین به پایداری و اثربخشی سایر فیلترهای شیمیایی در محصول کمک می‌کند.
آووبنزون (Avobenzone): آووبنزون یک فیلتر شیمیایی قوی در برابر اشعه‌های UVA است که به محافظت از پوست در برابر آسیب‌های طولانی‌مدت مانند پیری زودرس و سرطان پوست کمک می‌کند.
آلانتوئین (Allantoin): آلانتوئین یک ماده تسکین‌دهنده و ضد التهاب است که به ترمیم و بازسازی پوست کمک کرده و از تحریکات و قرمزی پوست جلوگیری می‌کند. این ترکیب باعث نرمی و لطافت پوست شده و از خشکی و تحریکات پوستی جلوگیری می‌کند.

 

ویژگی های کرم ضد آفتاب Newwell

 محافظت بالا در برابر اشعه‌های UVA و UVB:

این کرم با داشتن فیلترهای فیزیکی مؤثر، از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند و مانع از آسیب‌های پوستی مانند سوختگی و پیری زودرس می‌شود.

 فرمولاسیون فاقد چربی:

این ویژگی باعث می‌شود که کرم به راحتی روی پوست پخش شود و احساس سنگینی یا چربی ایجاد نکند. این محصول برای افرادی که پوست چرب یا مستعد آکنه دارند بسیار مناسب است.

 مناسب برای انواع پوست:

فرمولاسیون ملایم و ترکیبات غیر تحریک‌کننده این کرم ضد آفتاب، آن را برای انواع پوست، حتی پوست‌های حساس، مناسب می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود محصول برای همه افراد با هر نوع پوستی قابل استفاده باشد.

 مقاوم در برابر آب و تعریق:

این کرم دارای مقاومت خوبی در برابر آب و تعریق است، بنابراین برای استفاده در فعالیت‌های روزانه و حتی ورزش مناسب است.

 مرطوب‌کننده و تغذیه‌کننده پوست:

با ترکیباتی مانند ویتامین E و عصاره‌های گیاهی، این کرم به مرطوب کردن و تغذیه پوست کمک می‌کند و از خشک شدن و آسیب دیدگی پوست جلوگیری می‌کند.

 ضد حساسیت و غیرکومدون‌زا:

فرمولاسیون این کرم به گونه‌ای است که باعث ایجاد حساسیت یا انسداد منافذ پوست نمی‌شود، بنابراین برای پوست‌های حساس و مستعد آکنه مناسب است.

 

روش استفاده کرم ضد آفتاب نیوول

قبل از استفاده از کرم ضد آفتاب، صورت خود را به طور کامل با یک شوینده ملایم تمیز کنید و با حوله‌ای نرم خشک کنید.

اگر پوست شما خشک است، ابتدا از یک مرطوب‌کننده سبک استفاده کنید و اجازه دهید که کاملاً جذب پوست شود.

مقدار مناسبی از کرم ضد آفتاب را روی انگشتان خود بزنید. برای پوشش کامل صورت و گردن، معمولاً مقدار معادل یک سکه کافی است.

کرم را به طور یکنواخت روی صورت و گردن خود بمالید. اطمینان حاصل کنید که تمام نقاط صورت و گردن از جمله نواحی حساس مانند اطراف چشم‌ها و لب‌ها نیز پوشش داده شوند.

چند دقیقه صبر کنید تا کرم به طور کامل جذب پوست شود. سپس می‌توانید آرایش روزانه خود را انجام دهید.

برای حفظ محافظت کامل، کرم ضد آفتاب را هر دو ساعت یک بار تجدید کنید، به خصوص اگر در معرض تابش مستقیم خورشید قرار دارید یا تعریق زیادی دارید.

 

چرا از ضد آفتاب استفاده کنیم؟

اشعه خورشید علاوه بر فوایدی که برای پوست و جذب ویتامین D دارد، در صورت قرار گرفتن بیش از حد در معرض آن میتواند اثرات مضری داشته باشد. اشعه ماورا بنفش خورشید در صورت تماس طولانی میتواند موجب مشکلات جدی سلامتی مانند سطان پوست و ایجاد چین و چروک شود. کرم های ضد آفتاب با جذب بخشی از اشعه ماورا بنفش خورشید از آفتاب سوختگی و بروز مشکلات پوستی جلوگیری میکند و به همین دلیل نه تنها در تابستان بلکه در سایز اوقات نیز باید از کرمهای ضد آفتاب مناسب و سازگار با پوست استفاده شود.

 

معرفی برند New Well

برند NewWell با بیش از 25 سال سابقه یکی از بهترین برندهای تولید کننده انواع لوازم آرایشی و مراقبت پوستی است. محصولات این برند علاوه بر ایجاد درخشش و اشتیاق کمک میکند تا استعدادهای درونی مصرف کنندگانش شکوفا شود. محصولات این کمپانی فاقد مواد شیمیایی و مناسب برای هر نوع پوستی با هر سلیقه ای است و با استفاده از محققان و پژوهشگران خود بهترین محصولات با غنی ترین فرمولاسیون ها را به فروش میرساند. 

 

منبع: وب سایت رسمی New Well

1 دیدگاه برای کرم ضد آفتاب نیوول NEWWELL

  1. سبا نیکومنش

    عالی

    0
    0
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

1 دیدگاه برای کرم ضد آفتاب نیوول NEWWELL

  1. سبا نیکومنش

    عالی

    0
    0
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی