میسلارواتر دو فاز گارنیه Garnier

پاک کننده آرایش صورت دو فاز Garnier مدل Besleyici

مناسب برای جذب و پاک کردن انواع مواد آرایشی و ضد آب و ناخالصی های پوست

مخصوص پوست های حساس و نازک و افزادی که از لنز استفاده میکنند

حاوی عصاره گل ذرت آبی و بدون پارابن و چربی

ساخت کشور ترکیه تحت لیسانس فرانسه

بارکد: 3600542098113

بچ نامبر: 36W300

حجم: 400 میلی لیتر

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 420,000 تومان بود.قیمت فعلی 410,000 تومان است.

2 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و 500 تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 420,000 تومان بود.قیمت فعلی 410,000 تومان است.

2 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و پانصد تومان

معرفی میسلارواتر دو فاز گارنیه حاوی عصاره گل گندم

میسلارواتر دو فاز گارنیه با تکنولوژی جدید و پیشرفته میسلار محلولی بسیاری کاربردی برای از بین بردن آلودگی های روزانه پوستی و مواد آرایشی استفاده شده در روز می باشد قدرت پاک کنندگی این محلول بصورتی است که مواد آرایشی ضد اب را بدون نیاز به سایش فراوان پاک می کند و مناسب برای استفاده برروی چشم و لب و صورت می باشد.

 

 

این محصول با ترکیبی منحصر به فرد از روغن‌ها و آب میسلار، توانایی بالایی در حذف آرایش حتی انواع ضدآب آن دارد و همزمان با این کار، پوست را نرم و مرطوب می‌کند. نام “Besleyici” در زبان ترکی به معنی “مغذی” است که به خوبی بیانگر ویژگی‌های این محصول در تغذیه و تقویت پوست است. این پاک کننده به صورت دو فاز ارائه می‌شود: یک فاز روغنی برای حل کردن آرایش‌های ضدآب و یک فاز آبی برای پاکسازی و تازه کردن پوست.

 

ترکیبات محلول آرایش پاک کن GARNIER آبی

آب میسلار: آب میسلار یکی از اجزای اصلی این پاک کننده است. میسلارها ذراتی هستند که به جذب و جمع‌آوری آلودگی‌ها و مواد آرایشی کمک می‌کنند. این تکنولوژی به حذف آرایش و آلودگی‌ها بدون نیاز به شستشو با آب کمک می‌کند و پوست را به طور موثری تمیز و تازه می‌کند.
روغن آرگان: روغن آرگان که به عنوان طلای مایع نیز شناخته می‌شود، در این پاک کننده به کار رفته است. این روغن سرشار از ویتامین E و اسیدهای چرب ضروری است که به تغذیه و مرطوب کردن پوست کمک می‌کند. روغن آرگان خاصیت ضد التهابی دارد و می‌تواند به بهبود بافت پوست و کاهش التهابات کمک کند.
پرو ویتامین B5: پرو ویتامین B5 یا پانتنول، یکی دیگر از ترکیبات کلیدی این محصول است. این ویتامین به عنوان یک مرطوب‌کننده قوی عمل می‌کند و به حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از خشکی آن کمک می‌کند. همچنین به تسکین و التیام پوست‌های حساس و آسیب‌دیده کمک می‌کند.
گلیسیرین: گلیسیرین یک ماده مرطوب‌کننده است که به حفظ رطوبت طبیعی پوست کمک می‌کند. این ترکیب با جذب آب به لایه‌های عمیق‌تر پوست، به نرمی و لطافت آن کمک می‌کند و از خشکی و ترک‌خوردگی پوست جلوگیری می‌کند.
عصاره گل رز: عصاره گل رز دارای خواص ضد التهابی و آنتی‌اکسیدانی است که به بهبود سلامت پوست و کاهش علائم پیری کمک می‌کند. این عصاره به تسکین پوست‌های حساس و التیام بخشیدن به التهابات پوستی کمک می‌کند.

 

 ویژگی های میسلارواتر پوست های حساس و نازک گارنیه

 پاکسازی موثر و عمقی:

این پاک کننده با ترکیبی از فاز روغنی و آبی، قادر به حذف انواع آرایش حتی آرایش‌های ضدآب است. فاز روغنی به حل کردن آرایش و فاز آبی به تمیز کردن و تازه کردن پوست کمک می‌کند.

 حفظ رطوبت:

ترکیبات مغذی مانند روغن آرگان و پرو-ویتامین B5 به تغذیه و مرطوب کردن پوست کمک می‌کنند. این ویژگی باعث می‌شود پوست پس از استفاده از پاک کننده، نرم و لطیف باشد و از خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری شود.

 مناسب انواع پوست:

این محصول برای انواع پوست‌ها، حتی پوست‌های حساس، مناسب است. ترکیبات ملایم و طبیعی آن به پاکسازی و تغذیه پوست بدون ایجاد تحریک یا حساسیت کمک می‌کنند.

 فاقد الکل و پارابن:

این پاک کننده فاقد الکل و پارابن است که این ویژگی آن را برای افرادی که به این مواد حساسیت دارند مناسب می‌کند. فرمولاسیون ملایم آن به حفظ سلامت و تعادل طبیعی پوست کمک می‌کند.

 حفظ تعادل طبیعی پوست:

با استفاده منظم از این پاک کننده، تعادل طبیعی پوست حفظ می‌شود. ترکیبات مرطوب‌کننده و مغذی آن به حفظ رطوبت طبیعی پوست و جلوگیری از خشکی و آسیب کمک می‌کنند.

 

روش استفاده از آرایش پاک کن Garnier

قبل از استفاده، بطری پاک کننده را به خوبی تکان دهید تا دو فاز روغنی و آبی به خوبی با هم ترکیب شوند. این کار به عملکرد بهتر پاک کننده در حذف آرایش کمک می‌کند. مقداری از پاک کننده را بر روی یک پد آرایشی بریزید. استفاده از پد آرایشی به توزیع یکنواخت محصول بر روی پوست و پاکسازی بهتر کمک می‌کند.

پد آرایشی آغشته به پاک کننده را به آرامی بر روی صورت خود بمالید. از حرکت‌های دایره‌ای و ملایم استفاده کنید تا آرایش و آلودگی‌ها به خوبی از پوست جدا شوند. برای نواحی حساس مانند چشم‌ها، پد را به مدت چند ثانیه بر روی ناحیه مورد نظر نگه دارید تا آرایش‌های مقاوم به راحتی حل شوند. 

پس از استفاده از این پاک کننده، نیازی به شستشو با آب نیست. با این حال، اگر احساس نیاز به شستشو دارید، می‌توانید از یک شوینده ملایم برای پاکسازی نهایی استفاده کنید.

 

معرفی برند Garnier

کمپانی Garnier در سال 1904 توسط آلفرد گارنیه تاسیس گردید و با توجه به رضایت و موفقیت های فراوانی که در طی سال ها در زمینه تولید انواع لوازم مراقبت مو و پوست بدست آورد، در سال 1970 توسط شرکت L’Oréal خریداری شد. محصولات برند گارنیه فاقد هرگونه مواد شیمیایی است و با فرمولاسیون های کاملا طبیعی و در ظرف های قابل بازیافت دوستدار طبیعت عرضه میشود.

 

منبع: وب سایت رسمی Garnier

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میسلارواتر دو فاز گارنیه Garnier”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میسلارواتر دو فاز گارنیه Garnier”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی