مژه مصنوعی شیگلم

مژه مصنوعی Sheglam

بسیار سبک و طبیعی مناسب برای حتی چشم های حساس

تعداد: 6 عدد در یک بسته (3 جفت)

ساخت کشور چین

بارکد: sbbeauty18210429763

 

 

ناموجود در انبار

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون تومان

معرفی مژه مصنوعی شیگلم

مژه مصنوعی شیگلم بسیار سبک و طبیعی برای کسانی که به مژه های بلند علاقه دارند. این مژه مصنوعی بدون هیچگونه احساس سبکی و نصب آسان باعث ایجاد جلوه ای زیبا و جذاب در مژه ها و چشم ها میشود.

نحوه استفاده مژه مصنوعی Sheglam مدل Tokyo

مژه های خودتان را با استفاده از مژه فر کن فر کنید و از ریمل استفاده کنید. مژه ها را با توجه به سلیقه دلخواهتان کوتاه کنید و چسب مژه را روی مژه های مصنوعی بزنید و 30 ثانیه صبر کنید تا چسب به خوبی به مژه بچسبد و اگر چسب مژه رنگ سفیدی گرفت نگران نباشید چون بعد از خشک شدن بی رنگ میشود. مژه مصنوعی را از وسط با مژه های خود متصل کنید و سپس میتوانید از ریمل استفاده کنید.

معرفی برند Sheglam

برند آرایشی Sheglam فعالیت خودش را از سال 2019 در سنگاپور آغاز کرد و هم اکنون در بیش از 90 کشور جوان توزیع و فروخته میشود. محصولات این برند با ترکیبات گیاهی و بدون انجام هرگونه آزمایشی برروی حیوانات تولید میشود و قیمت بسیار مناسبی در کنار کیفیت باورنکردنی دارد. برند شیگلم که تاکنون توانسته جوایز ارزشمندی را در تاریخچه خودش بدست بیاورد و انواع لوازم آرایشی مانند رژگونه، رژلب، تینت لب، اسپری فیکس و … با بسته بندی های بسیار جذابی عرضه میکند. برند شیگلم فعالیت بسیاری در زمینه محافظت از حیوانات دارد به گونه ای که 5 پالت سایه رنگی بسیار زیبا را از روی نام گونه های حیوانات کم یاب نام گذاری کرده است که با استفاده از مواد کاملا گیاهی و وگن درست شده اند.

منبع: وب سایت رسمی Sheglam

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مژه مصنوعی شیگلم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی