موس موی Fix & Style لورال L’Oréal

موس موی لورال حجم دهنده و حالت دهنده مو

حجم دهنده و حالت دهنده مو، بدون ایجاد چسبندگی و لکه سفید روی مو

ماندگاری 24 ساعته و قدرت ماندگاری بسیار بالا، حاوی ویتامین و احساس سبکی و نرمی فوق العاده

ساخت کشور فرانسه

بارکد: 3600522466703

حجم: 200 میلی لیتر

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 490,000 تومان بود.قیمت فعلی 475,000 تومان است.

3 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و 500 تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 490,000 تومان بود.قیمت فعلی 475,000 تومان است.

3 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و پانصد تومان

معرفی موس موی Fix & Style لورال شماره 8

موس موی Fix & Style لورال Studio line از برند شناخته شده L’Oréal ، بدون ایجاد سنگینی و چسبندگی به موهای شما حالتی زیبا و نرم میدهد و با ماندگاری طولانی خود، مدل موهایتان را تا 24 ساعت حفظ میکند.

 

 

موس موی Fix & Style لورال شماره 8 یکی از محصولات محبوب و کاربردی برای افرادی است که به دنبال حالت‌دهی و تثبیت موهای خود هستند. این محصول توسط شرکت معتبر لورال، یکی از پیشروان صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی، تولید شده است. موس موی Fix & Style شماره 8 با فرمولاسیونی پیشرفته طراحی شده تا نه تنها حالت‌دهی به موها را آسان کند بلکه تثبیت کنندگی قوی نیز داشته باشد.

 

ترکیبات موس موی اورآل شماره 8

پلیمرهای تثبیت‌کننده: این موس حاوی پلیمرهای خاصی است که به موها کمک می‌کنند تا حالت خود را به خوبی حفظ کنند. این پلیمرها نقش مهمی در تثبیت حالت مو بدون ایجاد احساس چسبندگی دارند.
گلیسیرین: گلیسیرین یک مرطوب‌کننده قوی است که به حفظ رطوبت موها کمک می‌کند. این ماده مانع از خشک شدن موها و ایجاد حالت وز می‌شود.
الکل های چرب: این الکل‌ها در فرمولاسیون موس به عنوان نرم‌کننده و حفظ کننده رطوبت مو عمل می‌کنند. آنها به ایجاد بافتی نرم و قابل انعطاف کمک می‌کنند.
پانتنول (ویتامین B5): پانتنول به تغذیه و تقویت موها کمک می‌کند. این ویتامین باعث افزایش درخشندگی و نرمی موها می‌شود و از شکنندگی آنها جلوگیری می‌کند.
فیلتر های UV: این موس دارای فیلترهای UV است که از موها در برابر آسیب‌های ناشی از تابش آفتاب محافظت می‌کند. این ویژگی به ویژه برای افرادی که زمان زیادی را در محیط‌های باز سپری می‌کنند، بسیار مفید است.

 

 ویژگی های موس موی Fix & Styleشماره 8

 قدرت تثبیت بالا:

این موس مو با فرمولاسیون خاص خود، به موها حالت و استحکام بالایی می‌بخشد و آن‌ها را برای مدت طولانی در حالت دلخواه نگه می‌دارد. این محصول برای ایجاد مدل‌های مختلف مو، از جمله فر، موج‌دار و صاف مناسب است.

 افزایش دهنده حجم مو:

این موس به موها حجم و ضخامت می‌بخشد و باعث می‌شود موها پرتر و جذاب‌تر به نظر برسند. این ویژگی به ویژه برای افرادی که موهای نازک و کم‌حجم دارند، بسیار مفید است.

 حفظ کننده نرمی و لطافت مو:

ترکیبات مرطوب‌کننده و مغذی موجود در موس موی تافت، به حفظ نرمی و لطافت موها کمک می‌کنند. این محصول بدون ایجاد حس سنگینی و چسبندگی، موها را نرم و لطیف نگه می‌دارد.

 عدم ایجاد چسبندگی:

یکی از ویژگی‌های بارز موس موی اورآل، عدم ایجاد حس چسبندگی روی موها است. این محصول به موها استحکام و حالت می‌بخشد بدون اینکه احساس ناخوشایندی ایجاد کند.

 خشک شدن سریع:

این موس به سرعت خشک می‌شود و به شما امکان می‌دهد بدون اتلاف وقت، موهای خود را حالت داده و مدل دلخواه خود را ایجاد کنید. این ویژگی به ویژه برای افرادی که زندگی پرمشغله‌ای دارند، بسیار کارآمد است.

 

روش استفاده از موس موی مدل فیکس و استایل L’Oréal شماره 8

قبل از استفاده از موس، موهای خود را به خوبی با شامپو شستشو دهید و تمیز کنید. استفاده از موس روی موهای تمیز، به جذب بهتر مواد فعال و حالت‌دهی بهتر کمک می‌کند. قبل از استفاده، بطری موس را به خوبی تکان دهید تا ترکیبات محصول به طور یکنواخت ترکیب شوند. این کار به افزایش اثربخشی و عملکرد محصول کمک می‌کند.

موس موی تافت را به طور یکنواخت روی موهای مرطوب (نه خیس) بزنید. می‌توانید مقداری از موس را در کف دست خود بریزید و سپس آن را به موهای خود بزنید. موس را به طور یکنواخت در تمام طول مو پخش کنید.

پس از استفاده از موس، موهای خود را با استفاده از یک شانه دندانه‌دار بزرگ یا انگشتان خود حالت دهید. می‌توانید موها را به حالت دلخواه خود فرم دهید و با استفاده از ابزارهای حرارتی مانند سشوار یا اتو مو، مدل مورد نظر خود را ایجاد کنید.

 

معرفی برند L’Oréal

برند اورآل یکی از محبوب ترین و معروف ترین برند ها در صنعت آرایشی و بهداشتی است که سالیان زیادی با تولید محصولاتی با کیفیت با فرمولاسیون های گیاهی و نداشتن هرگونه مواد شیمیایی و با داشتن قیمت مناسب توانسته طرفداران زیادی بدست بیاورد. برند اورآل برای اولین بار در سال 1909 در شهر پاریس، توسط یک شیمیدان فرانسوی بنام اوژن شولر بنیان گذاری شد و شروع به تولید رنگ موهای بدون ضرر با فرمولاسیونی جدید کرد. L’Oréal هم اکنون در 130 کشور جهان در حال فعالیت و تولید میباشد و 42 کارخانه با بیش از 14 هزار کارمند دارد. شعار این برند “چون ارزشش رو داریم” است و همواره هدف خود را بر روی تشویق زنان برای داشتن زندگی بهتر گذاشته است.

 

منبع: وب سایت رسمی L’Oréal

1 دیدگاه برای موس موی Fix & Style لورال L’Oréal

  1. ناشناس

    عالیه

    0
    0
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

1 دیدگاه برای موس موی Fix & Style لورال L’Oréal

  1. ناشناس

    عالیه

    0
    0
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی