موس موی تافت مدل Volume شماره 5

موس موی مدل Volume حالت دهنده مو

حالت دهنده و نگه دارنده و حجم دهنده و درخشان کننده مو

ظاهر کاملا طبیعی بدون چسبیدن و لکه شدن مو

ماندگاری بسیار بالا تقریبا 48 ساعته و مناسب انواع مو

تقویت کننده ساقه و ریشه مو و بدون احساس سنگینی

ساخت کشور آلمان

بارکد: 7310181578902

حجم: 150 میلی لیتر

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 480,000 تومان بود.قیمت فعلی 465,000 تومان است.

2 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و 500 تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 480,000 تومان بود.قیمت فعلی 465,000 تومان است.

2 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و پانصد تومان

معرفی موس موی تافت مدل Volume شماره 5

موس موی تافت مدل Volume شماره 5 مناسب برای موهای وز و فر که میخواهند استایل مورد علاقه موی خود را فیکس کنند. مناسب برای انواع مو با درجه سختی 3 (حفظ و نگهداری حالت مو تا 24 ساعت بدون چسبیدگی)، محافظت از مدل و خود مو در برابر خشکی و تغییرات آب و هوایی و حتی باد!

 

 

موس موی تافت Taft مدل Volume شماره 5 یک محصول حرفه‌ای برای حالت‌دهی و تثبیت موها است که توسط برند مشهور تافت تولید شده است. این موس با فرمولاسیون منحصر به فرد خود، به موها حجم و استحکام می‌بخشد و آن‌ها را برای مدت طولانی در حالت دلخواه نگه می‌دارد. مدل Volume شماره 5، با قدرت تثبیت بالا، برای انواع موها مناسب است و می‌تواند برای ایجاد مدل‌های مختلف از جمله فر، موج‌دار و صاف استفاده شود.

 

ترکیبات موس موی سبز Taft

آب (Aqua): آب به عنوان حلال اصلی در فرمولاسیون این موس عمل می‌کند و به ترکیب و پخش یکنواخت سایر مواد فعال کمک می‌کند.
پلی‌کواترنیوم-11 (Polyquaternium-11): این ماده به ایجاد یک لایه نازک و محافظ روی موها کمک می‌کند که باعث افزایش حجم و استحکام آن‌ها می‌شود. پلی‌کواترنیوم-11 همچنین به حفظ حالت موها در برابر رطوبت و حرارت کمک می‌کند.
پروپان/بوتان/ایزوبوتان: این گازها به عنوان پروپلانت‌ها در فرمولاسیون موس استفاده می‌شوند و به پخش یکنواخت و موثر محصول کمک می‌کنند.
پانتنول (ویتامین B5): پانتنول به عمق مو نفوذ کرده و به تغذیه و تقویت ریشه و ساقه مو کمک می‌کند. این ماده باعث افزایش نرمی و لطافت موها شده و از خشکی و شکنندگی آن‌ها جلوگیری می‌کند.
عصاره چای سبز (Green Tea Extract): عصاره چای سبز دارای خواص آنتی‌اکسیدانی قوی است که به محافظت از موها در برابر آسیب‌های محیطی کمک می‌کند. این عصاره به تغذیه و تقویت موها کمک کرده و از آسیب‌های ناشی از حرارت و آلودگی جلوگیری می‌کند.

 

 ویژگی های موس موی مدل حجم دهنده تافت

 قدرت تثبیت بالا:

موس موی تافت مدل Volume شماره 5 با فرمولاسیون خاص خود، به موها حالت و استحکام بالایی می‌بخشد و آن‌ها را برای مدت طولانی در حالت دلخواه نگه می‌دارد. این محصول برای ایجاد مدل‌های مختلف مو، از جمله فر، موج‌دار و صاف مناسب است.

 افزایش دهنده حجم مو:

این موس به موها حجم و ضخامت می‌بخشد و باعث می‌شود موها پرتر و جذاب‌تر به نظر برسند. این ویژگی به ویژه برای افرادی که موهای نازک و کم‌حجم دارند، بسیار مفید است.

 حفظ کننده نرمی و لطافت مو:

ترکیبات مرطوب‌کننده و مغذی موجود در موس موی تافت، به حفظ نرمی و لطافت موها کمک می‌کنند. این محصول بدون ایجاد حس سنگینی و چسبندگی، موها را نرم و لطیف نگه می‌دارد.

 عدم ایجاد چسبندگی:

یکی از ویژگی‌های بارز موس موی تافت مدل Volume شماره 5، عدم ایجاد حس چسبندگی روی موها است. این محصول به موها استحکام و حالت می‌بخشد بدون اینکه احساس ناخوشایندی ایجاد کند.

 خشک شدن سریع:

این موس به سرعت خشک می‌شود و به شما امکان می‌دهد بدون اتلاف وقت، موهای خود را حالت داده و مدل دلخواه خود را ایجاد کنید. این ویژگی به ویژه برای افرادی که زندگی پرمشغله‌ای دارند، بسیار کارآمد است.

 

روش استفاده از موس موی taft مدل Volume

قبل از استفاده از موس، موهای خود را به خوبی با شامپو شستشو دهید و تمیز کنید. استفاده از موس روی موهای تمیز، به جذب بهتر مواد فعال و حالت‌دهی بهتر کمک می‌کند. قبل از استفاده، بطری موس را به خوبی تکان دهید تا ترکیبات محصول به طور یکنواخت ترکیب شوند. این کار به افزایش اثربخشی و عملکرد محصول کمک می‌کند.

موس موی تافت را به طور یکنواخت روی موهای مرطوب (نه خیس) بزنید. می‌توانید مقداری از موس را در کف دست خود بریزید و سپس آن را به موهای خود بزنید. موس را به طور یکنواخت در تمام طول مو پخش کنید.

پس از استفاده از موس، موهای خود را با استفاده از یک شانه دندانه‌دار بزرگ یا انگشتان خود حالت دهید. می‌توانید موها را به حالت دلخواه خود فرم دهید و با استفاده از ابزارهای حرارتی مانند سشوار یا اتو مو، مدل مورد نظر خود را ایجاد کنید.

 

معرفی برند taft

برند تافت یکی از زیرمجموعه های معروف کمپانی Schwarzkopf است که انواع تافت و موس مو را تولید میکند و بیش از 120 سال تجربه پست این برند وجود دارد. محصولات این برند همگی تحت نظر پژوهشگران و دانشمندان در آزمایشگاه های پیشرفته و مدرن تولید میشود و با فرمولاسیون های پیچیده و با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه رویای موهایی سالم، زیبا و خیره کننده را به حقیقت پیوند میزند.

 

منبع: وب سایت رسمی Taft

1 دیدگاه برای موس موی تافت مدل Volume شماره 5

  1. نگار

    کلا عاشق موس هستم

    0
    0
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

1 دیدگاه برای موس موی تافت مدل Volume شماره 5

  1. نگار

    کلا عاشق موس هستم

    0
    0
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی