خط چشم ماژیکی فلورمار

خط چشم ماژیکی flormar

ضد آب با ماندگاری بالا 48 ساعته و حاوی رنگ دانه های فوق مشکی

بدون ریزش و پخش شدگی و ضد تعرق با کیفیت بسیار بالا

های کپی ساخت کشور ترکیه

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 69,000 تومان بود.قیمت فعلی 49,000 تومان است.

8 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و 500 تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 69,000 تومان بود.قیمت فعلی 49,000 تومان است.

8 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و پانصد تومان

معرفی خط چشم ماژیکی فلورمار

خط چشم ماژیکی فلورمار مدل Fit me، از جمله لوازم آرایشی محبوب و مورد پسند خانمها و افرادی است که به زیبایی خود اهمیت میدهند. اگر جز افرادی هستید که کشیدن خط چشم برایتان سخت است بهترین انتخاب و گزینه خط چشم های ماژیکی است که خط چشم فیت می فلورمار یکی از انواع آن میباشد که با استفاده از نوک نرم و انعطاف پذیرآن میتوانید یک خط چشم زیبا را بکشید.

 

 

این محصول ضد آب بوده و به راحتی ریزش زیر چشم نخواهد داشت.خط چشم های ماژیکی با نوک انعطاف پذیرخود، خط های مشخص و واضحی را در انتهای مژه میکشد و با دارا بودن رنگ دانه های carbon black رنگ غلیط و مشکی را ایجاد میکند. این محصول با استفاده از بافت آب پایه در ترکیبات خود این امکان را میدهد که علاوه بر حفظ حالت طبیعی، هیچ گونه لکی بر قسمت های دیگر پلک ایجاد نکند.

 

ترکیبات خط چشم ماژیکی fit me

آب (Aqua): آب به عنوان حلال اصلی در فرمولاسیون این محصول به کار رفته است و به ترکیبات دیگر کمک می‌کند تا به خوبی مخلوط شوند و اثربخشی بیشتری داشته باشند.
گلیسیرین: گلیسیرین یک مرطوب‌کننده قوی است که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند و از خشکی و تحریکات پوستی جلوگیری می‌کند. این ترکیب به نرمی و لطافت پوست اطراف چشم نیز کمک می‌کند.
پلیمرهای فیلم ساز: پلیمرهای فیلم‌ساز در این محصول به ایجاد یک لایه محافظتی و مقاوم در برابر آب و تعریق کمک می‌کنند. این پلیمرها باعث ماندگاری طولانی‌مدت خط چشم می‌شوند.
پیگمنت های رنگی: پیگمنت‌های رنگی با کیفیت بالا در فرمولاسیون این خط چشم استفاده شده‌اند تا رنگی غنی و پوشش‌دهی بالا را فراهم کنند. این پیگمنت‌ها باعث می‌شوند که رنگ خط چشم بسیار مشکی و جذاب باشد.
مواد نگهدارنده: مواد نگهدارنده مانند پارابن‌ها به جلوگیری از رشد میکروب‌ها و افزایش عمر مفید محصول کمک می‌کنند. این مواد به حفظ کیفیت و ایمنی محصول در طول زمان کمک می‌کنند.

 

 ویژگی های خط چشم ماژیکی فلورمار

 کاربرد آسان:

طراحی ماژیکی این خط چشم باعث می‌شود که استفاده از آن بسیار آسان و دقیق باشد. نوک ماژیکی این محصول امکان کشیدن خط چشم‌های نازک و ضخیم را فراهم می‌کند و برای هر نوع سبک آرایشی مناسب است.

 رنگدانه های غنی:

فرمولاسیون این خط چشم حاوی رنگدانه‌های غنی و باکیفیت است که پوشش‌دهی بالایی را ارائه می‌دهند و رنگی بسیار مشکی و جذاب به چشمان شما می‌بخشند.

 ماندگاری طولانی:

این خط چشم دارای فرمولاسیونی است که در برابر آب، تعریق و روغن مقاوم است و ماندگاری طولانی‌مدتی را فراهم می‌کند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد که در طول روز بدون نیاز به تجدید آرایش از زیبایی خود لذت ببرید.

 بدون تحریک:

ترکیبات این محصول به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که برای پوست‌های حساس مناسب باشند و باعث تحریک یا آلرژی نشوند. این ویژگی به ویژه برای افرادی که چشمان حساسی دارند، بسیار مهم است.

 خشک شدن سریع:

خط چشم ماژیکی Flormar مدل Fit Me به سرعت خشک می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا بلافاصله پس از استفاده، به کارهای دیگر خود بپردازید بدون اینکه نگران لکه شدن یا پاک شدن خط چشم باشید.

 

روش استفاده از خط چشم ماژیکی

قبل از استفاده از خط چشم، پوست اطراف چشم را با یک پاک‌کننده ملایم تمیز کنید تا هرگونه آلودگی و چربی اضافی از بین برود. این کار به چسبندگی بهتر خط چشم کمک می‌کند.

نوک ماژیکی خط چشم را نزدیک به پایه مژه‌ها قرار دهید و به آرامی از گوشه داخلی چشم به سمت گوشه خارجی بکشید. می‌توانید خط چشم را به صورت نازک یا ضخیم بکشید، بسته به سبک آرایشی مورد نظر خود.

اگر نیاز به تنظیم یا اصلاح خط چشم دارید، می‌توانید از یک گوش پاک‌کن یا قلم مخصوص اصلاح خط چشم استفاده کنید. به آرامی خطوط اضافی را پاک کنید و خط چشم را به شکل دلخواه درآورید.

 

معرفی برند Flormar

برند فلورمار در میلان ایتالیا متولد شد و در سال 1970 به استانبول نقل مکان کرد و امروزه به بیش از 80 کشور جهان صادر و عرضه میشود. این برند خود را وقف تولید محصولات نوآورانه با ترکیب علم و هنر کرده است و جزو 500 صادر کننده برتر ترکیه است. فلورمار با داشتن بیش از 750 فروشگاه در بیش از 200 شهر جهان بر این باور است که تمامی موجودات زنده سیاره لایق بهترین ها هستند و به همین دلیل علاوه بر استفاده از فرمولاسیون های گیاهی، هیچگونه تست حیوانی انجام نمیدهد و در روند تولید و آزمایش محصولات این برند هیچ حیوان یا موجود زنده ای مورد آزار و آزمایش قرار نمیگیرد.

 

منبع: وب سایت رسمی Flormar

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خط چشم ماژیکی فلورمار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خط چشم ماژیکی فلورمار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی