اسپری موس موی wella flex شماره 5

موس موی حجم دهنده و تقویت کننده مو wella flex

حجم دهنده و تقویت کننده و فر کننده و ضد وز مو

ماندگاری 24 ساعته و مناسب برای انواع مو، بدون احساس سنگینی و خشک کردن مو

افزایش انعطاف پذیری و شانه پذیری مو، محافظ در برابر اشعه ماوراء بنفش

ساخت کشور فرانسه

بارکد: 4064666232362

حجم: 200 میلی لیتر

  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 480,000 تومان بود.قیمت فعلی 475,000 تومان است.

1 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و 500 تومان
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا

قیمت اصلی 480,000 تومان بود.قیمت فعلی 475,000 تومان است.

1 عدد در انبار

  • ارسال رایگان با حداقل خرید 1 میلیون و پانصد تومان

معرفی اسپری موس موی wella flex شماره 5

موس حجم دهنده مو wella flex با ماندگاری 24 ساعته حالت طبیعی و زیبای موهای شما را کاملا حفظ میکند و به هیچ وجه باعث از بین رفتن انعطاف پذیری و چسبندگی مو نمیشود. این محصول با تکنولوژی FlexActive که باعث ایجاد ظاهری طبیعی، انعطاف پذیری و درجه مقاومت بالا میشود. محافظ مو در برابر اشعه های ماورا بنفش و شانه پذیری آسان بدون هیچگونه خشکی و چسبندگی مو. این موس م تنها با هدف افزایش زیبایی طبیعی، حجم دادن و افزایش زیبایی مو تولید شده است تا عاشق موهای خود شوید و تا 24 ساعت از استایل فوق العاده موی خود لذت ببرید.

 

 

این محصول برای انواع موها مناسب است و به ویژه برای کسانی که موهای نازک و کم‌پشت دارند، انتخابی عالی محسوب می‌شود. موس موی Wella Flex شماره 5 با ترکیبات تقویتی و مرطوب‌کننده خود، علاوه بر تثبیت حالت مو، به تغذیه و تقویت موها نیز کمک می‌کند. این موس با ایجاد یک لایه محافظ بر روی مو، از آن‌ها در برابر آسیب‌های محیطی و حرارتی محافظت می‌کند و موجب می‌شود موها سالم و درخشان به نظر برسند.

 

ترکیبات موس موی wella flex شماره 5

پلیمرهای تثبیت‌کننده: این موس حاوی پلیمرهای خاصی است که به موها کمک می‌کنند تا حالت خود را به خوبی حفظ کنند. این پلیمرها نقش مهمی در تثبیت حالت مو بدون ایجاد احساس چسبندگی دارند.
گلیسیرین: گلیسیرین یک مرطوب‌کننده قوی است که به حفظ رطوبت موها کمک می‌کند. این ماده مانع از خشک شدن موها و ایجاد حالت وز می‌شود.
پلی‌کوارتنیوم-11: پلی‌کوارتنیوم-11 یک پلیمر کاتیونی است که به افزایش حجم و ضخامت موها کمک می‌کند. این ماده با ایجاد یک لایه محافظ بر روی مو، از آسیب‌های محیطی و حرارتی جلوگیری کرده و به حفظ حالت موها در طول روز کمک می‌کند.
پانتنول (ویتامین B5): پانتنول به تغذیه و تقویت موها کمک می‌کند. این ویتامین باعث افزایش درخشندگی و نرمی موها می‌شود و از شکنندگی آنها جلوگیری می‌کند.
الکل ستیل: الکل ستیل به عنوان یک نرم‌کننده و حفظ کننده رطوبت عمل می‌کند. این ماده به ایجاد بافتی نرم و قابل انعطاف در موها کمک کرده و از خشکی و زبری موها جلوگیری می‌کند.

 

 ویژگی های موس موی ولا فلکس شماره 5

 قدرت تثبیت بالا:

این موس مو با فرمولاسیون خاص خود، به موها حالت و استحکام بالایی می‌بخشد و آن‌ها را برای مدت طولانی در حالت دلخواه نگه می‌دارد. این محصول برای ایجاد مدل‌های مختلف مو، از جمله فر، موج‌دار و صاف مناسب است.

 افزایش دهنده حجم مو:

این موس به موها حجم و ضخامت می‌بخشد و باعث می‌شود موها پرتر و جذاب‌تر به نظر برسند. این ویژگی به ویژه برای افرادی که موهای نازک و کم‌حجم دارند، بسیار مفید است.

 حفظ کننده نرمی و لطافت مو:

ترکیبات مرطوب‌کننده و مغذی موجود در موس موی تافت، به حفظ نرمی و لطافت موها کمک می‌کنند. این محصول بدون ایجاد حس سنگینی و چسبندگی، موها را نرم و لطیف نگه می‌دارد.

 عدم ایجاد چسبندگی:

یکی از ویژگی‌های بارز موس موی ولا فلکس، عدم ایجاد حس چسبندگی روی موها است. این محصول به موها استحکام و حالت می‌بخشد بدون اینکه احساس ناخوشایندی ایجاد کند.

 خشک شدن سریع:

این موس به سرعت خشک می‌شود و به شما امکان می‌دهد بدون اتلاف وقت، موهای خود را حالت داده و مدل دلخواه خود را ایجاد کنید. این ویژگی به ویژه برای افرادی که زندگی پرمشغله‌ای دارند، بسیار کارآمد است.

 

روش استفاده از موس موی wella

قبل از استفاده از موس، موهای خود را به خوبی با شامپو شستشو دهید و تمیز کنید. استفاده از موس روی موهای تمیز، به جذب بهتر مواد فعال و حالت‌دهی بهتر کمک می‌کند. قبل از استفاده، بطری موس را به خوبی تکان دهید تا ترکیبات محصول به طور یکنواخت ترکیب شوند. این کار به افزایش اثربخشی و عملکرد محصول کمک می‌کند.

موس موی تافت را به طور یکنواخت روی موهای مرطوب (نه خیس) بزنید. می‌توانید مقداری از موس را در کف دست خود بریزید و سپس آن را به موهای خود بزنید. موس را به طور یکنواخت در تمام طول مو پخش کنید.

پس از استفاده از موس، موهای خود را با استفاده از یک شانه دندانه‌دار بزرگ یا انگشتان خود حالت دهید. می‌توانید موها را به حالت دلخواه خود فرم دهید و با استفاده از ابزارهای حرارتی مانند سشوار یا اتو مو، مدل مورد نظر خود را ایجاد کنید.

 

معرفی برند wella

برند ولا ساخته شده توسط افرادی مشتاق و با استعداد با ایده های نوآورانه به وجود آمده است و هدف خود را تشویق زنان قرار داده اند. این برند فعالیت خودش را در سال 1880 آغاز کرد و بیش از 100 سال است که در زمینه تولید انواع محصولات مراقبتی و زیبایی مو فعالیت میکند.

 

منبع: وب سایت رسمی Wella

1 دیدگاه برای اسپری موس موی wella flex شماره 5

  1. دوست

    عالیه اصلا مو رو وز نمیکنه

    0
    0
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

1 دیدگاه برای اسپری موس موی wella flex شماره 5

  1. دوست

    عالیه اصلا مو رو وز نمیکنه

    0
    0
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی